?

Log in

No account? Create an account
липень 2019   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Фронт зима

Велонаїзд на владу

Posted on 2008.06.21 at 14:33
Tags: ,

Сьогодні Асоціація велосипедистів Києва провела акцію «Велонаїзд: Наїдемо на владу», вимагаючи покарання п’яних водіїв, які збивають велосипедистів, і створення у місті велосипедних доріжок.


Учасники акції символічно зібралися біля Головного управління МВС у Києві, адже саме міліція несе відповідальність за те, що у двох із трьох смертельних випадках водії втекли і досі не знайдені.



ДОВІДКА (з прес-релізу):
З початку 2008 р. на дорогах Києва сталося 28 ДТП за участі велосипедистів. Травм зазнали 15 велосипедистів, троє – загинули.
13 квітня на вулиці Фрунзе, при денному освітленні та порожній вулиці, автомобіль на великій швидкості здійснив наїзд на велосипедиста, внаслідок чого той помер на місці. Водій втік з місця злочину, досі не знайдений.
8 червня на проспекті Героїв Сталінграду автомобіль збив видатного українського перекладача творів літератури Анатоля Перепадю, який у свої 72 роки щодня їздив по Києву на велосипеді. За два дні він помер у лікарні, водій досі не знайдений.
9 червня на вулиці Мельникова автомобіль BMW, керований п’яним водієм, на великій швидкості збив 22-річного студента КПІ, музиканта Олексія Башкирцева. Водій – Станіслав Хомутовський, 1988 року народження, перебуває під підпискою про невиїзд. В матеріалах кримінальної справи відсутня довідка про наявність алкоголю в його крові.



Велосипедистів зібралося, порахували ми з viperjag, від 300 до 400.






Публіка була дуже різношерста. Як влучно сказав sotnyk, тут зібралися всі, що були на «конопляному марші» з тієї та іншої сторони :)



Серед організаторів і учасників акції було чимало знайомих облич і ніків :)


viktoza (Віктор Загреба)


logvynenko (Богдан Логвиненко)


sotnyk (Віктор Крук)


З фотоапаратом - eagle_x




"Їх убили на дорозі!"



Від Софіївської площі велосипедисти мали їхати до мерії – вимагати виконання багаторазових обіцянок щодо створення велосипедних доріжок, але не поїхали через якийсь захід на Хрещатику. Пікетування КМДА перенесено на 27 червня. А сьогодні учасники акції зробили коло прилеглими до Софії вулицями і повернулися на площу, де мав відбутися мітинг і концерт. Але мені треба було йти…


Серед учасників були і байкери

Збираюсь купляти собі велік, але поки його немає, я дуже далека від велосипедного спорту і дозвілля. Кілька днів тому після 15-річної перерви спробувала покататись – переконалась, що засвоєне в дитинстві не забувається, їздити можу спокійно. Але на проїзжу частину навряд чи колись вирулю. Бо ну його нафіг. Та й велік буду брати не «міський», він мені для іншого…
Я це до того, що, не маючи до акції жодного відношення, прийшла долучитись, бо захоплююсь самим фактом, що в Києві в одному місці все ще можуть зібратися – не за гроші! – кілька сотень людей, покликані примітивним, але священним гаслом: «Наших б’ють!»




З.І.: Скажіть мені хтось, хто розуміється: чи реально з нашими забитими дорогами, куди не вміщуються машини, зробити ці велосипедні доріжки?

УВАГА! Де саме шановним велосипедистам шукати себе :) - 130 фоток з акції у високій якості:
http://bilozerska.io.ua/album129622


http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/72955.html

Comments:


Логвиненко
logvynenko at 2008-06-21 12:48 (UTC) (Посилання)
Дякую Вам величезне:)

можна ставити лінк на фотозвіт в пострелізі?:)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2008-06-21 12:54 (UTC) (Посилання)
Нема за що :)
Звичайно, можна! Фотозвіти на те й викладаються в Інет, щоб люди дивилися :))
dukich
dukich at 2008-06-21 13:02 (UTC) (Посилання)
Стукніть будь-ласка в асю: 392-586-724, або відпишіть на мило dukich@meta.ua. Дуже потрібно!
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2008-06-21 13:05 (UTC) (Посилання)
Відписала.
Микола Малуха
jesfor at 2008-06-21 13:19 (UTC) (Посилання)
дякую за зit
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2008-06-21 13:35 (UTC) (Посилання)
Нема за що :)
handehoch at 2008-06-21 14:31 (UTC) (Посилання)
«чи реально з нашими забитими дорогами, куди не вміщуються машини, зробити ці велосипедні доріжки?»
Фізична можливість, начебто, є: або віддати деякі дороги під вело/мото цілком, або відокремити велодоріжки таким же чином, як на сходах підземних переходів відокремлено рейки для колясок.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2008-06-21 14:39 (UTC) (Посилання)
Хіба що від тротуару шматок для них відкусити. У машин "життєвий простір" не забереш, багато їх дуже.
А якщо віддати деякі дороги під вело/мото цілком, то автомобілісти завиють. І, можливо, будуть праві: машин на дорогах у рази більше, ніж велосипедів, а доріг не вистачає, бо на всіх пробки.
handehoch at 2008-06-21 14:48 (UTC) (Посилання)
Смужки за парканчиками зроблять ще одну непогану справу: не дадуть автомобілям відкусувати від тротуару.

А боятися відгризти півсмуги чи всю дорогу від автомобілів не варто: їх прибуває такими темпами, що й зараз часом руху нема, а вже за рік-півтора бездіяльності влади рух авто встане на деяких ділянках перманентно. За існуючих доріг автотранспорт в місті приречений. Тож що буде кращим: ніякого руху чи рух двоколісного транспорту?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2008-06-21 21:18 (UTC) (Посилання)
Правда в тому, що проблему, як і прогрес, гальмувати марно: її треба вирішувати.

Цікаво, чи вдасться бодай частково розв’язати проблему заторів на дорогах, пересадивши автолюбителів на велосипеди. Щось мені підказує, що менеджера, який їздить на маленькій взятій у кредит "дуповозці", бо їздити на метро йому соромно, на велосипед не пересадиш...
handehoch at 2008-06-21 21:34 (UTC) (Посилання)
Їздити на метро в пікові години не так соромно, як принизливо.

Якщо ж все-таки дивитися на транспортний засіб як на предмет гонору, то запевняю тебе, що велосипедів, не дешевших за авто, існує предостатньо.

А щоб проблему було розв´язано, треба для початку взятися за розв´язання. Вона існує (й загострюється з часом) не тому, що бракує ідей, а тому, що її реальним роз´язанням влада не переймається взагалі
(Анонімно) at 2008-06-22 07:17 (UTC) (Посилання)
"А боятися відгризти півсмуги чи всю дорогу від автомобілів не варто: ... За існуючих доріг автотранспорт в місті приречений."

Якщо хворого немає можливості вилікувати - його краще вбити, щоб визволити місце для здорових? :)
Анонім
vzhdanov
vzhdanov at 2008-06-23 15:31 (UTC) (Посилання)
гадаєте, такий варіант в нас можливий?:
http://vzhdanov.livejournal.com/252826.html
(Будапешт)
Sanya
oleksandr at 2008-06-21 15:19 (UTC) (Посилання)
сподіваюсь, Ви не проти http://maidan.org.ua/static/news/2007/1214061491.html
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2008-06-21 18:46 (UTC) (Посилання)
Звичайно, не проти :)
Previous Entry  Next Entry