Олена Білозерська (Olena Bilozerska) (bilozerska) wrote,
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska

Гудбай, Dijuice і Київстар!

Моя мама доволі довго користувалася мобільним тарифом "Dijuice Безлім". Суть тарифу: ти поповнюєш рахунок на 30 грн. і отримуєш 25 днів безкоштовних дзвінків на всі номери Dijuice. Причому якщо раніше з цих 30 грн. ти отримував на рахунок всі 30, то в якийсь момент вони зробили так, що 10 грн. "зникають" (їх нібито прибирають за обслуговування) і тобі на розмови залишається лише 20. Про такі зміни тоді вони, наскільки я пам’ятаю, не попередили. Ми помітили їх самі, але плюнули.

Чергові 25 днів безкоштовних розмов закінчувались у мами вчора. Ввечері она поповнила рахунок на 30 грн. через автомат у продуктовому магазині, як завжди робила досі. Прибула СМС, що рахунок поповнено, і на рахунку тепер 62 грн.

Сьогодні вдень мама багато розмовляла з абонентами Dijuice, поки не виговорила всі гроші - як з’ясувалося, безкоштовних 25 днів вона не отримала, і її розмови тарифікувалися по 1 грн. за хвилину.

Я кинулася дзвонити у службу підтримки, і з’ясувалося, що відтепер, з 3 серпня, якщо ти купуєш для поповнення скретч-картку, платиш, як і раніше, 30 грн. А якщо через банкомат, як зробила мама - тоді треба сплачувати вже 40 грн.

ОПЕРАТОР ПРО ЦЕ НІЯК НЕ ПОПЕРЕДИВ! Ні СМСками абоненту, ні через сайт. Зайшла щойно на сайт Dijuice - на головній сторінці про це ні слова. Є маленька зноска в кінці інформації про тариф - а сама сторінка тарифу давно в архіві.
Хоча навіть попередження на сайті без СМСки абонентам з посиланням на цей сайт було б шахрайством - чого це раптом абоненти повинні регулярно ходити на сайт оператора (чи дзвонити у службу підтримки) і перевіряти, чи не змінився тариф?

Зате 7 серпня прибула СМС-ка: "Зверни, будь ласка, увагу! БЕЗЛІМітний тариф за умовами тар. плану діє до 09.08.2011. Для продовження поповни рахунок на 30 грн. або більше". Про зміни умов тарифу - ні слова.

Про всяк випадок я зателефонувала оператору і спитала, чи попереджали вони абонентів про зміну умов тарифу. Мені відповіли, що так, всі абоненти були попереджені - їм було розіслано СМСки у період з... 11 травня по 3 серпня.
Мама каже, що їй взагалі така СМС не приходила. Але навіть якби прийшла у травні або червні - це нормально? Хто це два місяці пам’ятатиме такі речі? На мою думку, інформацією про подібні зміни треба "бомбардувати" абонентів місяць до настання цих змін і місяць після.

Висновок: з рахунку у матері просто вкрадено 62 грн. Вочевидь, у дуже багатьох абонентів з рахунків вкрадені гроші.

Чому саме вкрадені - дуже просто:
1) Мама заплатила гроші, щоб розмовляти безкоштовно, безкоштовних хвилин/днів не отримала і заплачені гроші теж втратила.
2) Якби мама знала, що за кожну хвилину розмови стягується гривня, вона б не розмовляла цілу годину за таким невигідним тарифом. Вона або купила б скретч-картку, або поповнила б у банкоматі не на 30, а на 40 гривень, або взагалі відмовилася б від тарифного плану.

Оскільки ми не любимо сильно хитрих, ми всією родиною, у кого є Київстар та Dijuice, відмовляємося від нього. Будемо користуватися іншими операторами.

Tags: шахрайство
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 69 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →