?

Log in

No account? Create an account
лютий 2019   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
На Покрову-2006

Газету "Сегодня" - у чорний список

Posted on 2010.11.08 at 15:34
Tags: , , ,
З цією газетою я більше не маю жодних справ. Не читаю її, не посилаюся, не спілкуюся з її журналістами і закликаю до того ж інших.

Вчора, після комуністичного свята, під час якого КУПРівці влаштували контр-акцію, вже після того, як я зробила про це пост, телефонує мені журналіст "Сегодня" Дмитро Коротков. Питає, чи це правда, що було затримано шестеро людей. Я кажу, що було затримано 10, і відсилаю його за подробицями на свій блог. Адресу диктувати не довелося - він сказав, що добре знає мій блог. Але на його прохання я коротко розповіла про те, що сталося.

За кілька годин заходжу на сайт "Сегодня", а там: "У КУПР несколько иная версия событий. Как рассказала член организации Елена Белозерская, 10—12 членов их организации в районе мэрии вышли на проезжую часть..." (Источник)

Я розлютилася страшенно, що, взагалі-то, зі мною буває рідко. Я не є членом кожної організації, про яку пишу, і не збираюся нести відповідальність за її дії. Кілька разів я і дівчат з "фемен" знімала (одягнених, звісно, на спільних акціях) - так я тепер член "фемен"? :)
Або ще гірше - коли почалася акція КУПР, я, взагалі-то, ходу комуністів знімала. Так мене і в члени компартії записати можна??

Сприйняла б це як чергове прикре журналістське перекручування і махнула б рукою - врешті-решт, все-таки не до "фемен" мене записали, якби не досвід: в одному ЗМІ виходить брехня, всі інші її передруковують, а потім менти і чиновники на прес-конференціях розмахують такими ось публікаціями і кажуть: "Загальновідомо, що ця особа тісно пов’язана з..."

Коротше, мій партнер Олексій Ярославцев зателефонував до одеської редакції газети "Сегодня" і пояснив, що я журналіст, який до КУПР не має жодного відношення, і попросив виправити помилку. Натякнув, що інакше може бути судовий позов. Після кількох дзвінків з’ясувалося, що "національний" номер газети вже розіслано по типографіях України, але друк київського випуску встигли призупинити і внесуть у нього правку - так само, як і на сайті.
Ми зраділи, але рано. За півгодини на сайті з’явилося виправлення: "Как рассказала сторонница организации Елена Белозерская..." (Источник)

Тобто, по суті вони залишили все, як було, лише підстрахувалися від судового позова. Довести, що я не член КУПР, елементарно - це засвідчить керівництво організації. А от що я не є прихильником, довести в суді неможливо, бо:
1) я багато разів писала, що співчуваю усім правим,
2) КУПР відкрито декларує свою праву позицію,
3) я у блозі ніколи не писала нічого поганого про КУПР (а з якої статі, вони ж ні в чому не винні).
Між тим, прихильника всі нормальні люди сприймають як безпартійного активіста, учасника акцій організації.


Скани київського і одеського випусків "Сегодня". У київському я "сторонница", в одеському і всіх інших регіональних випусках - "член".

Покидьки, коротше.
До речі, це далеко не перша подібна підстава з боку газети "Сегодня", і навіть не вперше вони намагаються втемну використати особисто мене. Досить.

P.S. До речі, друзі, я не сліпа і прекрасно бачу, що мене давно з якоюсь метою намагаються прив’язати до КУПР. Так ось - при всій повазі до цих людей, я не згодна.
І ще більше не згодна на використання мене втемну.

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
chapaev69
chapaev69 at 2010-11-08 13:43 (UTC) (Посилання)
Лена, возможно, Дима и не при делах. Мог редактор внести внести такого рода правки, у них, говорят, такие вещи в порядке вещей. Но это, подчеркиваю, по слухам из открытых источников:)
Не расстраивайся. Тебе спасибо за честность
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 13:49 (UTC) (Посилання)
Знаєш, я тієї ж думки і навіть написала про це у цьому пості, але потім скоротила його, щоб легше читався.
Розміщую тут цей викинутий абзац:

"Причому, дуже імовірно, що це не провина журналіста Короткова. Ми ніколи не дізнаємось, що він насправді написав у замітці, яку здав редактору. Можливо, представив мене як журналіста. Можливо, як блогера. Може, як очевидця події.
Тому що якби це була помилка журналіста, її б виправили на щось нормальне, на те, що сказали ми - тобто на журналіста. Якщо у них не прийнято посилатися на журналістів не свого ЗМІ - на блогера, чи ще на когось. У будь-якому разі - не на те, на що, вочевидь, є замовлення.

Взагалі - це божевілля якесь у сучасній журналістиці: людина, чиє ім’я стоїть під матеріалом, не може нести відповідальність за його зміст. Давно пора під кожним матеріалом замість прізвища того, хто його написав, ставити прізвище того, хто випустив. Щоб тільки він і ніс відповідальність.
А журналісти у більшості на таке погодяться - їм аби платили"".
Микола Гудкович
iryn_mykola at 2010-11-08 13:45 (UTC) (Посилання)

Ну, щодо «Сявотні» ілюзій і не було, але я розумію, що коли це ще й особисто стосується, то це особливо огидно…
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 13:50 (UTC) (Посилання)
Тим більше, що це вже не вперше...
josh_il
josh_il at 2010-11-08 13:47 (UTC) (Посилання)
"Кілька разів я і дівчат з "фемен" знімала (одягнених, звісно, на спільних акціях) - так я тепер член "фемен"? :)"
Аливай!Куда приезжать смотреть на следующую акцию?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 13:51 (UTC) (Посилання)
Не діждуться :)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 13:50 (UTC) (Посилання)
+1, на жаль...
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 14:28 (UTC) (Посилання)
:))
Насправді той Коротков може бути і ні до чого, це може виявитись редакторською правкою.
Бо якби це була помилка журналіста, а не замовлення представити мене членом КУПР, то цю помилку виправили б на щось нормальне.
Neltharian
neltharian at 2010-11-08 14:12 (UTC) (Посилання)
в інших газетах то є. Діставайте друковану версію (чим побільше) і вперед до суду
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 14:35 (UTC) (Посилання)
Можна. Думаю над цим.
Зупиняють дві речі:
1) суд для мене - остання річ, мені соромно вирішувати таким чином свої проблеми, бо всі знають, що перемога у наших судах означає лише те, що або у тебе грошей більше, ніж у опонента, або подзвонив за тебе хтось, або просто карта так лягла.

2) Газета - це ж не державні органи, з якими можна судитись безкоштовно. Де гроші на судові витрати брати?

Edited at 2010-11-08 14:37 (UTC)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 14:28 (UTC) (Посилання)
Так у мене ж своя зброя, я їх в разі потреби і без суду дістану :)
EUROATLANTICUS
dipcourier at 2010-11-08 14:54 (UTC) (Посилання)

Біла сила України!

Олено! Ця мачня не ваша?
http://bilozerska.livejournal.com/326389.html?view=comments
Ми будемо жорстоко карати за подібні агітації!
Ми "Біла сила України" на підході.
(Deleted comment)
Осин Андрей Дмитриевич
bolshoy63 at 2010-11-08 15:19 (UTC) (Посилання)
Как трогательно... Олен, Вы и про милицию много раз писали. Получается, Вы там работаете? :-)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 15:45 (UTC) (Посилання)
Виходить, що так :)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
nebratan
nebratan at 2010-11-08 15:32 (UTC) (Посилання)
-На такі дзвінки я б відповів: читайте мої сайти і посилайтесь на ті слова, що там написані.-Бо дійсно , що за організація КУПР?-Яку ідеологію сповідує?-Є підозра, шо здебільшого грантоїдну(це мої враження, дай Боже, щоб це було не так..)-Нехай надрукують в газеті вибачення.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 16:17 (UTC) (Посилання)
Не думаю, що вони надрукують вибачення. Був випадок, коли вони написали брехню - на всю першу полосу, з величезною ілюстрацією - брехню, яка била по репутації кількох відомих людей, в т.ч. тодішнього Президента (за себе вже не кажу, хоча й мене вони "задіяли"). Потім на них не останні люди два тижні, здається, тиснули, вимагаючи спростування. І спростування з’явилося - маленька непомітна заміточка на якійсь зі сторінок.

А відсилання журналіста до блогу нічого б не дало. У блозі не написано, що я член КУПР :) Так я і у телефонній розмові йому казала лише те, що є на блозі. Написав би: "Як повідомила у своєму блозі член КУПР..." :)

А на які гроші існує КУПР, я не знаю, та мене це й не стосується.
Hector
hector_lv at 2010-11-08 15:35 (UTC) (Посилання)
Від більшовицької окупації нас вже ніхто не звільнить :(

8)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 16:18 (UTC) (Посилання)
Зараз, схоже, нас від неї звільняють "регіони" :(
Плющать зараз усіх, і комуністів теж.
(Deleted comment)
Персональный блог Виталия Кобзаря
vitalii_kobzar at 2010-11-08 15:35 (UTC) (Посилання)
А какие вообще можно читать? Все издания пестрят продажными дегеративными журналистами (не всех журналистов имею в виду).
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 16:19 (UTC) (Посилання)
Я завжди любила читати "Україну молоду".
А взагалі, я газет мало читаю. Всі новини - з Інтернету.
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Анонімно) at 2010-11-08 16:31 (UTC) (Посилання)
поддерживает, но не сторонница ))- это как в поговорке "я не трус, но я боюсь"
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 17:10 (UTC) (Посилання)
Я не боюся відповідати за свої вчинки. Але не збираюся відповідати за вчинки інших.

На всіх акціях, де буваю присутня, я присутня в якості журналіста (за винятком тих акцій, де беру до рук мегафон, але це дуже нечасто).

Головне - я не беру участі у прийнятті рішень різними організаціями, не планую разом з ними акції, не отримую від них гроші, не балотуюся від них у депутати тощо - то й нести відповідальність за їхні дії і не подумаю.
(Анонімно) at 2010-11-08 16:57 (UTC) (Посилання)
ещё мне это напомнило "двенадцать стульев" ильфа петрова, там где про опровержение и про отделавшегося легким испугом то ли бендера, то ли извозчика, то ли лошади....)))
daemanuhr
daemanuhr at 2010-11-08 17:06 (UTC) (Посилання)
Как вообще можно сотрудничать с изданием, которое от владельца и до последней журнашлюхи украинофобское?!
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-11-08 17:14 (UTC) (Посилання)
Раніше, коли їхні журналісти зверталися до мене по коментар абощо (було таке пару разів), я їм спокійно відповідала, так само, як і всім іншим.
Більше не буду.
Previous Entry  Next Entry