?

Log in

No account? Create an account
вересень 2019   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Фронт зима

Про загиблого студента, прапори "Свободи" та імідж міліції

Posted on 2010.06.02 at 23:50
Tags: , , , , ,


Через певні проблеми відписуюсь про вчорашню акцію лише зараз.



(По-русски читать тут)
Отже, акція під Шевченківським РУВС на Герцена, 9 пройшла добре.
Тобто - краще, ніж я побоювалась.
Ніхто ні з ким не побився. Навіть словесно не полаявся. Міліція нікого не затримала.
Тільки "безпрапорні" активісти кілька разів наголошували, що акція неполітична, що вони не мають зі "Свободою" нічого спільного і хай це почують ті, хто не прийшов на акцію через те, що там буде "Свобода" з прапорами.
Всього було десь 250 учасників - до півсотні "свободівців", решта - "безпрапорні". "Свобода" стояла перед самими воротами РУВС, решта - через дорогу, причому серед них цілком мирно стояли поруч ті, хто за інших обставин залюбки влаштували б один на одного "сафарі". Дійшло до людей, слава Богу, що боротьба проти міліцейського бєспрєдєлу - справа спільна.

У свободівців були гасла: "ЧК-НКВД-МВС!", "Геть міліцейське свавілля!", "Могильова у відставку!", "Убивць Ігоря - за грати!".
У "безпрапорних" - "МВС наслідує SS!", "Сам впав, сам забився, сам убився. А може, вже досить так цинічно виправдовувати вбивць?", "Ні міліції у вишах!", "Очень много милиции - очень мало справедливости", "МВС запрошує на роботу садиста з комплексом меншовартості", "Франція. Греція. Україна?", а також просто і лаконічно: "ВБИВЦІ!". Кілька разів у мегафони обіцяли повторити грецькі події, якщо за тиждень справедливість не буде відновлено і вбивць Ігоря не віддадуть під суд.
Виступити міг кожен бажаючий. Учасники згадували і про інші випадки міліцейського бєспрєдєлу, в т.ч. в Кіровограді, де у відділку міліції жорстоко побили трьох хлопців, один з яких неповнолітній.
Ефектно звучали пластикові пляшки з монетами всередині, якими брязкали в лад, скандуючи: "Спра-вед-ли-вос-ті!".
Був Олег Рибачук (присутній чомусь на багатьох "безпрапорних" ініціативах), бачили і Сашка Положинського.
Було, зрозуміло, і все міліцейське начальство Києва.

Далі студенти, ввічливо попросивши свободівців розступитися, понесли покладати на сходи Шевченківського РУВС жалобні вінки. Стався неприємний момент - у відчинені ворота до сходів пройшли студенти з вінками, за ними рвонули фотокори і оператори. Мєнти закричали: "Закривай, закривай ворота!" і почали їх стуляти, а журналісти - тиснути на ворота, адже всім треба відзнятись. В результаті виникла малоприємна штовханина, десь половина журналістів потрапили всередину, а половина ні. Люди всім натовпом закричали "Ганьба!", і їх ледь вдалося втихомирити, щоб оголосити хвилину мовчання.

Після того, коли все вже майже закінчилося, менти начебто скинули зі сходів один вінок, і люди голосно обурювались. Але коли я повернулася назад, щоб подивитися, вінок вже був на місці.

Це коротко репортаж про те, як усе було. В кінці в якості додатків розміщу вимоги учасників акції. А зараз хочу поговорити про дещо серйозне.






Момент перший. "Прапорність" і "безпрапорність".


Саме цього разу я теж схилялась до того, що краще усім вийти без прапорів.
З двох міркувань: щоб ніхто ні з ким не побився (адже у "безпрапорному" натовпі були ліві, ще й підігріті образою на "Свободу" за те, що та з прапорами) і щоб політичну силу, якій я симпатизую, не обливали брудом.

Але взагалі-то, я за прапори. І найкраще було б, на цей раз і на всі майбутні, якби всі учасники акцій були під своїми прапорами. У кого нема прапорів, ті можуть намалювати банер зі своєю назвою і вимогами і стояти біля нього. Це стосується не тільки громадських організацій. Цілком можливий і, наприклад, плакат "Ми однокурсники Ігоря Індила, вимагаємо покарати його вбивць".

Зараз поясню чому. Прапор чи банер для організації - це як ім’я для людини. От, наприклад, я все, що пишу, підписую своїм ім’ям. Якщо розповсюдити листівку і підписати її "Небайдужа патріотична громадськість" - це буде те саме, що аноніми в ЖЖ. Цією "громадськістю" може бути одна людина, що діє з будь-яких міркувань.

Отже, всі під своєю символікою. Ті, у кого протилежні ідеологічні погляди, мають стояти на відстані один від одного, щоб ті, проти кого вони разом виступають, не спровокували їх на сутичку між собою і не зірвали тим акцію. Але проводити її одночасно. Бо, реально ж, є акції і події, які стосуються всіх.

І ніякий це не піар на смерті. Якщо журналіст, наприклад, робить офіційний запит в міліцію чи прокуратуру, він при цьому має назвати своє ім’я і назву ЗМІ. Хіба він при цьому піариться на смерті?
Якщо ж не використовувати символіку, рано чи пізно знайдеться негідник, який скаже, що це він привів усіх цих людей, і візьме за це чималенькі гроші. Ви їх, цих грошей, навіть не побачите, а вам потім скажуть, що акція була проплаченою. Ви щиро обуритесь - а опоненти будуть не зовсім неправі. Хіба приємно бути використаними втемну, як лохи? Отож бо й воно.





Момент другий. Нас часто звинувачують у підриві авторитету міліції, в огульному звинуваченні всієї міліції, у лавах якої є й порядні люди, і т.д.

На це відповім просто. Я не проти міліції як такої. Вона була, є і буде за будь-якої влади і будь-якого державного устрою.
Більше того, я за підняття іміджу міліції у суспільстві. І наіть знаю, як просто це можна зробити:
по-перше, показово, із розголосом покарати міліціонерів, упійманих на серйозних зловживаннях (наприклад, на побитті затриманих).
По-друге, звільнити або перевести на іншу роботу упійманих на регулярній брехні.
По-третє, розпіарити на всю державу гарні вчинки міліціонерів, які вони, безсумнівно, роблять, але про це мало знають. І все б змінилося.
Думаю, що проти цього жодна нормальна людина не заперечить, адже за таких розкладів менти, не винні або хоча б не впіймані на зловживаннях, не постраждають.

Це те, що можна зробити зараз і швидко. А на майбутнє - справді, забагато у нас міліції. Я б скоротила їхню кількість вчетверо (це складно, бо доведеться подбати про працевлаштування звільнених), залишила б кращих і підняла б їм учетверо зарплату. Але за найменші зловживання виганяла б з роботи без права працювати у силових структурах. Тоді вони б трималися за місце і працювали чесно.

А взагалі, чого вони хочуть, якщо навіть під час цієї акції вони - ні, нікого не вбили, не побили і навіть не затримали - просто вчергове повелися по-хамськи. Коли відтіснили журналістів і закрили ворота. Це ще можна було б пробачити рядовим ментам, бо для них журналісти, скоріше за все, просто натовп, який тисне на ворота. Але там було присутнє усе керівництво, і вони не розпорядилися, щоб пропустили усіх фотокорів і операторів.
Це не злочин, ні. Просто ще один хамський вчинок на шкоду іміджу.

**************************************************************
**************************************************************





ДОДАТКИ - ЗАЯВИ І ЗВЕРНЕННЯ УЧАСНИКІВ АКЦІЇ

1. ФРАНЦІЯ! ГРЕЦІЯ! УКРАЇНА?

Шокуюча смерть 19-річного Ігоря Індило від рук катів у погонах ще раз продемонструвала незахищеність громадян перед «правоохоронцями». Ми звикли до того, що сьогодні органи правопорядку радше
асоціюються з організованими злочинними угрупуваннями, але часто сприймаємо це як даність.
Проте цей випадок демонструє всю цинічну жорстокість репресивної системи та окремих її представників.
І, нажаль, варто визнати, що такі випадки не поодинокі. Судячи з усього, хлопця вбили просто з необачності. Поліцаї просто загралися у катування та не змогли вчасно зупинитися.

Сьогоднішню службу Міністерства внутрішніх справ України по суті не можна називати міліцією. Міліція - це добровільне народне ополчення, яке слідкує за дотриманням порядку та обороняє жителів від внутрішньої небезпеки. Загони робітничої міліції у часи громадянської війни на території України слугували воєнізованими формуваннями новостворених органів народної самоорганізації - рад. Сьогоднішню ж «міліцію» можна порівняти хіба що з царськими жандармами. Для таких існує краще ім'я - поліція, а її представники - справжні поліцаї. Поліція захищає не інтереси народу, а інтереси держави та її владної верхівки, всупереч інтересам простих громадян.

Проте не варто вважати, що в українській міліції працюють одні лише злодії, кати та фашисти. Безумовно, там є і справжні віддані справі дотримання порядку люди. Але потрапивши в систему, засновану на культі сили, приниженні людської гідності та авторитаризмі, вони просто не мають змоги реалізувати своє покликання. Цих людей «ламають», в іншому ж випадку їм доводиться йти всупереч своїх переконань або йти з міліції взагалі. Ми знаємо, на якій стороні барикад опиняться такі люди у вирішальний момент.

Авторитарна профашистська влада «закручує гайки». Законопроект №2450 фактично ліквідує право на мирні зібрання. Він був прийнятий Верховною Радою у першому читанні 03.06.2009 і зараз після «доопрацювання» має стати на голосування вдруге. Ми бачимо, що в плані обмеження прав і свобод людини колишня влада і теперішня солідарні. Всі політичні партії в сучасній Україні слугують інтересам своїх спонсорів, а не виборців, не кажучи вже про народ взагалі. Тому «помаранчеві» і «біло-блакитні», «націоналісти» і «комуністи» де факто проводять одну й ту ж політику, довіряти їм не варто.

Те, що сьогоднішня ситуація характеризується високим рівнем міліцейського насильства є тільки одним з симптомів хвороби. Корупція, здирництво, рекет - це все притаманне цій системі і є її невід'ємним атрибутом. Ми закликаємо вшанувати пам'ять жертв поліцейського безладу і особисто Ігоря, та спробувати не допустити таких трагедій в майбутньому. Ми закликаємо створювати місцеві комітети самоорганізації населення, ради, бойові профспілки, загони народної дружини самозахисту. Необхідно, аби кожен чиновник і міліціонер відчував свою персональну відповідальність за свої дії та знав, що може бути справедливо покараний народним судом. Ні -диктатурі та безкарності злочинців, так - народній солідарності.

Коли у Франції поліцейські вбили двох хлопців з робітничих окраїн, то горіли дорогі автомобілі та поліцейські дільниці. Коли у Греції поліцейський вбив підлітка, то по всій Елладі ширився справжній «грецький вогонь». Історія України має багато видатних сторінок народних бунтів. Чи прийшов край народному терпінню, чи стане Україна наступною після Франції і Греції?






2. «Мирна акція проти твердих підлог в українській міліції» або влаштовуємо їм другу Грецію
ДЛЯ НЕГАЙНОГО РОЗПОВСЮДЖЕННЯ!

Всеукраїнський попереджувальний захід з приводу вбивства 19-ти річного студента.
У вівторок, 1 червня громадськість розпочне загальнонаціональну акцію протесту проти свавілля вітчизняних міліціонерів, які катують та вбивають людей в Україні. Прості люди та громадські активісти по всій Україні проведуть в цей день пікети проти "твердих підлог" в українській міліції.
Конституція України забороняє катування, заборонена і смертна кара. Проте будь-який візит людини в міліцію може завершитись трагічно.

Люди, які перебувають в міліційних застінках отримують тяжкі тілесні ушкодження, отримують черепно-мозкові травми, або загадково стають інвалідами; або отримують "гематому прямої кішки" від дубінки ПР-73 як Тамаз Кардава в Шевченківському райвідділі в 2008; або гинуть при загадкових обставинах, як загинув 25 травня 2010 студент Ігор Індило.

«Ми не знаємо, чому він стрибнув з вікна на четвертому поверсі», «гадки не маємо хто пробив йому голову», «пальцем не чіпали його нирки і печінку», «пісяє кров'ю? Може хворий?», «упав на підлогу і убився, чому - спитайте в нього». Усі ці дешеві «відмазки» українських міліціянтів наша прокуратура визнає як серйозні правові підстави для відмов у порушенні кримінального переслідування тих, хто «приймав» наших співгромадян живими і здоровими, а випускав - хворими чи мертвими.

Оскільки міліція, як завжди, «не винувата», то це означає, що винуваті стіни, підлога, взуття та меблі в міліційних приміщеннях та на міліційних ногах. Відтак ми, українські громадяни, виходимо 01 червня 2010 року о 10 годині ранку під стіни Шевченківського Гуантанамо-Бей та під інші райвідділи у м. Києві і по всій Україні, аби вимагати, щоб "перевертені в погонах" були звільнені з лав міліції, проти них були порушені кримінальні справи за їх злодіяння, ці справи були розслідувані і кінець-кінцем передані до суду. Ми вимагаємо, щоби перевертні в погонах понесли заслужене покарання! Адже згідно до рішень Європейського суду з прав людини, саме держава зобов'язана гарантувати повну та беззастережну безпеку кожного, чия свобода навіть на мить обмежена державою. Ми не віримо в те, що Міліція не має відношення до загадкових смертей в її службових приміщеннях. Ми вимагаємо прозорого та справедливого розслідування кожного випадку катувань та принижень співгромадян в офіційних державних установах.
Ми будемо виходити на вулиці знову і знову аж доки нам не дадуть іншу міліцію, або принаймні не наведуть порядок в цій!

Увага! Акція 01 червня є неполітичною та не пов'язана з жодною громадською організацією, жодним формальним, чи неформальним рухом. Організатори акції не використовуватимуть жодної символіки об'єднань громадян, жодних політичних гасел. Якщо нас підтримують політики - вони знають, що і де вони мають робити.
Час та місце: о 10.00 біля Шевченківського відділку МВС за адресою: Герцена, 9 (ст.м.Лук'янівська)
Контакти: 050-947-5564 Олег E-mail: oleg_probono@hotmail.com







3. В.Ф. ЯНУКОВИЧУ Президентові України
В.М. ЛИТВИНУ Голові Верховної Ради України
О.І. МЕДВЕДЬКУ Генеральному Прокурору України
А.В. МОГИЛЬОВУ Міністру внутрішніх справ України

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
НЕ ХОЧЕМО ПАДАТИ - НЕ ХОЧЕМО ВМИРАТИ!


Прості люди та громадські активісти проводять всій Україні пікети проти твердих підлог в українській міліції
Конституція України забороняє катування, заборонена і смертна кара. Проте будь-який візит людини в міліцію може завершитись трагедією.
Люди, які перебувають в міліційних застінках, викидаються з вікон, як мешканець Шаргорода Ю.Кульбачук; або отримують тяжкі тілесні ушкодження, як мешканець Вінниці Юрій Заболотний: або загадково стають майже інвалідами, як мешканець Шаргорода Анатолій Кулик: або отримують важкі побої, як Кіровоградський підліток Бондар Андрій, або отримують смертельну черепно-мозкову травму, як вінничанин Олександр Оніщенко; або гинуть при загадкових обставинах, як студент Ігор Індило.

«Ми не знаємо, чому він стрибнув з вікна на четвертому поверсі», «гадки не маємо хто пробив йому голову», «пальцем не чіпали його нирки і печінку», «пісяє кров'ю? Може хворий?», «упав на підлогу і убився, чому - спитайте в нього». Усі ці дешеві «відмазки» українських міліціянтів наша прокуратура визнає як серйозні правові підстави для відмов у порушенні кримінального переслідування тих, хто «приймав» наших співгромадян живими і здоровими, а випускав - хворими чи мертвими.

Оскільки міліція, як завжди, «не винна», то це означає, що винні стіни, підлога, взуття та меблі в міліційних приміщеннях та на міліційних ногах. Відтак ми, українські громадяни, вийшли 1 червня 2010 року о 10 годині по всій країні, аби вимагати, щоб кожен нелюд в погонах, причетний до фактів катування людей, бачив небо України через грати! Ми не віримо в те. що міліція не має відношення до загадкових смертей в її службових приміщеннях. Ми вимагаємо прозорого та справедливого розслідування кожного випадку катувань та принижень співгромадян в офіційних державних установах.

Ми вимагаємо!
1. Звільнення всього керівництва Шевченківского ГУ МВС в місті Києві, що знаходиться за адресою в. Герцена 9. Ці люди не мають права носити погони!
2. Створення Тимчасової слідчої комісії ВРУ для розслідування вказаних в цьому зверненні фактів.
3. У найближчий тиждень оприлюднити через ЗМІ результати розслідувань вбивства Ігора Індило та інших злочинів, згаданих в цьому зверненні.
Ми будемо виходити на вулиці ще і ще, поки не буде покарано кожного вбивцю або ката у формі "правоохоронця".
Наголошуємо, що акція 1 червня є неполітичною та не пов'язана з жодною політичною партією, жодним формальним чи неформальним рухом. Організатори акції не використовують жодної символіки об'єднань громадян, жодних політичних гасел. Якщо нас підтримують політики - вони знають, що і де вони мають робити.





4. ГЕТЬ «ТУПІ ПРЕДМЕТИ» З МВС!

Декілька тижнів тому в Шевченківському РУВС був убитий студент Ігор Індило. Ігор загинув через катування, а єдиною причиною вірогідно було те, що він не побоявся заявляти міліції про незаконність її дій. За висновками судмедекспертизи студент загинув від ударів тупим предметом по голові. Міліція заявляє, що він був п’яний і загинув від того, що декілька разів упав сам…

НАСТУПНИМ УБИТИМ МОЖЕ СТАТИ КОЖЕН З НАС!

ГЕТЬ «ТУПІ ПРЕДМЕТИ» З МВС!

Геть міліціонерів, що кришують наркоторгівлю та переслідують громадських активістів в Ніжині!

Геть кіровоградських ментів, що п’яні нападають на дискотеках, а потім катують неповнолітніх!

Геть замовних катів, що з політичних причин переслідують Олексія Макарова в Одесі!

Геть «правоохоронців», що гвалтують жінок, як це сталося в Маріуополі!

Геть «спорстменів» у погонах, що п’яні убили власника нічного клубу в Сімферополі!

ІНФОРМУЙТЕ ПРО ВІДОМІ ВАМ ВИПАДКИ ТА СВАВІЛЛЯ ЗВІРІВ У ПОГОНАХ:

ZULU.SIERRA.KILO@GMAIL.COM WWW.ACAB.IN.UA

**********************************************************
**********************************************************
І в якості бонусу - я з начальником центру зв’язків з громадськістю МВС України у м.Києві Володимиром Поліщуком. Він сказав, що оскільки ми з ним давні опоненти і маємо історію довгих "теплих" стосунків (хто не знає, я постійно звинувачую керовану ним структуру у надмірній правдивості повідомлень :), треба сфотографуватися на згадку :)

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
ukrainka_26
ukrainka_26 at 2010-06-02 21:14 (UTC) (Посилання)
мучуся другий день...хто цей блондин???? (з гучномовцем)
Trumko
trumko at 2010-06-02 21:25 (UTC) (Посилання)
Не раз голосував за "Свободу" і Тягнибока. Але популізм партії доводить до того, що ловлю себе на думці, що прапор "Свободи" мені часто так само противний як і червона тряпка комуністів.
ukrainka_26
ukrainka_26 at 2010-06-02 21:43 (UTC) (Посилання)
так іноді не в тему, але іншої сили якось і не видно!!! ховаються мабудь... то краще так, занадто, чим взагалі ніяк
(Deleted comment)
Re: )))) - (Анонімно) Розгорнути
ridna
ridna at 2010-06-03 06:08 (UTC) (Посилання)
+1
(Анонімно) at 2010-06-02 21:51 (UTC) (Посилання)

Олено, спасибі!

Олено, спасибі!
Поки Ви є, свобода слова в Україні жива!
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-06-03 01:42 (UTC) (Посилання)

Re: Питання до Олени Білозерської

По-перше, у нас зараз дуже нестійка погода: то палюче сонце, то дощі, а парасольки я не маю звички носити - у купу до моєї техніки тільки її не вистачало.
По-друге, двогодинна акція під палючим сонцем без капелюшка чи кашкетика - і вечір головного болю забезпечений.
По-третє і головне - козирок дуже добре захищає очі від сонця. У темних окулярах мені незручно знімати - чомусь так і не змогла пристосуватися. І взагалі мені у них незручно.
celt_cross
celt_cross at 2010-06-03 00:22 (UTC) (Посилання)

Що занадто, то не здраво...

"Далі студенти, ввічливо попросивши свободівців розступитися, понесли покладати на сходи Шевченківського РУВС жалобні вінки."...Олено, Ви упустили один момент, між проханням до "Свободи" розступитися та покладанням вінків, було ще прохання до "Свободи" прибрати прапори хоча б на час покладання вінків, але воно ними було проігнороване.
Ви знаєте, я теж голосував за "Свободу", та вдало агітував своїх родичів та близьких, які теж робили подібний вибір, але після цієї їхньої поведінки я наврядчи зможу сприймати їх серйозно і обов'язково донесу цю думку до свого оточення. На акції підходили люди(в більшості теж симпатики "Свободи") які виказували своє обурення "прапороносцями". Це був тупий піар і всі це прекрасно бачили, іноді це було смішно, хоча акція була жалобна, обличчя свободівських "вождів" багато про що говорили, це була провокація і добре, що на неї ніхто не повівся, в кінець кінців це була підстава - і не дивуйтеся потім від опусів Стогнія та Криминал ТВ(і подібних "ЗМІ") щодо політичного забарвлення акції.
Іноді, корисно чути не тільки себе, а й прислуховуватися до думки інших. Але куди там, ми ж круті "послідовники" Бандери, нас на "Свободи Слова" запрошують, ми акції влаштовуємо, наш девіз "Не якість, а кількість", бо "Акція - це піар".
Сумно............

Відеозвіт з акції, принципово без "Свободи".
lesnichiy2004
lesnichiy2004 at 2010-06-03 07:23 (UTC) (Посилання)

"Без прапорів" це теж піар.

Свобода самостійно планувала свою акцію і своїм скандуванням коло Шевч.РВВС в Києві фактично підтримувала єдність з громадськими активістами.

Вбивство студента не є приватною, або "приватизованою" справою лише громадських організацій, тому "ображатись" на те, що політичні партії висловлюють своє ставлення до цієї події недоречно. Кожна з політичних партій так чи інакше відреагувала на цю подію через власні канали (мовчанням, заявою чи іншими методами).

Свобода своє ставлення до вбивства студента висловила через вуличну акцію, заявами на своєму сайті та проголосила політичні вимоги щодо відставки міністра МВС , а також інші гасла (зокрема по Януковичу).

Замість того, щоб розглядати питання дій силових структур окупаційної влади по суті і радіти ще більшому розголошенню акції, ви чомусь обурюєтесь тому, що Свобода, бачте, "насмілилась" висловити свою партійну позицію, в т.ч. і через використання прапору.
dmytro_prykhno
dmytro_prykhno at 2010-06-03 03:43 (UTC) (Посилання)
Про прапори трохи не погоджуся. Бо більшість участників акції,- студенти. Особисто я за цей рік був на 4-х непов*язаних між собою неполітичних акціях. На кожну я мав робити собі прапора? Це біля 1000 грн. Ні, я можу собі це дозволити. А от студенти,- ні. Я розумію, що можна зробити просто плакат. Можна. Але його швидко долучать до акції. Якби безпрапорні декілька разів не підкреслювали своюбезпрапорніть, то і їх, мабудь, долучили б до Свободи.

Траурна акція, як і поховання,- не місце збирати політичні дивіденти. На мою думку нормальним є присутність на акції прапорів тих організацій, членом яких був загиблий, або які є послідовниками ідей загиблого. Тобто на день смерті Максима Чайки прапори Свободи є доцільнгими. На день наодження Леніна прапори КПУ, СПУ чи ПСПУ також. Як і на Покрову прапори всіх організацій, що вважають себе послідовниками ОУН та УПА. Також нормальним є присутність їхніх опонентів з прапорами.
(Анонімно) at 2010-06-03 07:30 (UTC) (Посилання)
Які політичні дивіденди?Чим більше людей на акції,тим краще.Байдуже з якими вони прапорами.
У нас в Одесі прийшло на акцію десь людей 50.А якби дозволили прийти організаціям з прапорами,то людей було б набагато більше.
Про можливі конфлікти,пов'язані з партійною символікою та ідеологією присутніх на акції - тільки повністю кончена людина може влаштувати конфлікт у такий день.
(Deleted comment)
lesnichiy2004
lesnichiy2004 at 2010-06-03 07:47 (UTC) (Посилання)

Так

Не зроблять.
Методологія "мирного спротиву" пляшок Молотова не передбачає.
lebed_michael
lebed_michael at 2010-06-03 08:27 (UTC) (Посилання)
"Ніхто ні з ким не побився. Навіть словесно не полаявся. Міліція нікого не затримала."

Олено, за це Вам особисте величезне ДЯКУЮ!
(Анонімно) at 2010-06-09 14:12 (UTC) (Посилання)
Є така технологія секонд-хенд - вішати на стіні власні фоти з бидлоелітою, щоб усі бачили приналежність до еліти. І юща не зрадила, і перед поліщуком благоговєніє. Олено, Ваша ліберальна наївність перетнула межу пристойності.
lesnichiy2004
lesnichiy2004 at 2010-06-03 08:49 (UTC) (Посилання)
Як вбивали Ігоря Індила
Реконструкція подій.
http://hvylya.org/index.php?option=com_content&view=article&id=5552
(Анонімно) at 2010-06-03 09:04 (UTC) (Посилання)

Cвобода це- ЖЛОБИ!

Тільки під себе намагаються грести. От студенти і побачили хто вони такі на справді(
(Анонімно) at 2010-06-03 10:19 (UTC) (Посилання)

Re: Cвобода це- ЖЛОБИ!

Свобода - молодці!
А жлоби - це наші байдужі політики.
Треба боротися з системою!Буде це робитися з прапорами або без них - не важливо.Важливий результат!
(Анонімно) at 2010-06-03 10:33 (UTC) (Посилання)
Жахливий леопардовий прикід
Ni Dieu ni maître
xavisx at 2010-06-03 11:56 (UTC) (Посилання)
Щодо прапорів, імен та прізвищ. Партійна та будь-яка інша організаційна символіка тягне за собою певний ідеологічний момент, що ставить свій відбиток на етиці пікету. Так, праві зовсім не проти інститутів влади та карних органів, ліві ж радикально проти. Подібна різнобічність поглядів роз`єднує акцію, яка у середньому арифметичному має на меті проявити громадську силу і непокору, а саме цей момент і цікавить найбільш широке коло населення. Саме через мету бути ближчим до людей, не обтяжених знанням казуїстики різних політичних доктрин, і було запропоновано з`явитися без прапорів.

Стосовно правоохоронних органів. Практика багатьох соціальних експериментів доводить, що найкраще за все охороняють громадську безпеку самі громадяни. І кількість злочинів у таких районах значно нижча ніж у тих, де діє державна поліція.

Доречі ви схожі на дівчину, в яку я був закоханий у школі.
(Анонімно) at 2010-06-03 13:01 (UTC) (Посилання)
Будь-яка людина може приходити на акцію з партійною символікою.Якщо ліві настільки відморожені,щоб конфліктувати на пікеті по ідеологічним питанням,то їм не місце на цьому пікеті.Хіба Свобода забороняла іншим приходити з прапорами,навіть комунякам?Це їх справа.
Головне - це боротьба і масовість.
Цими ідеологічними протиріччями ви лише відлякуєте людей.Прапори та партійна символіка - це абсолютно другорядна справа.
Князь
knyaz_forever at 2010-06-03 15:08 (UTC) (Посилання)
Щодо безпрапорності, або кожному - своє:

Але взагалі-то, я за прапори. ....
Зараз поясню чому. Прапор чи банер для організації - це як ім’я для людини.



Саме так, Олено. Це - ключовий момент. Вам ("Свободі") було важливо зафіксувати той факт, що у акції брали участь не Громадяни зі своєю громадською позицією, а саме політична сила.


От, наприклад, я все, що пишу, підписую своїм ім’ям. Якщо розповсюдити листівку і підписати її "Небайдужа патріотична громадськість" - це буде те саме, що аноніми в ЖЖ. Цією "громадськістю" може бути одна людина, що діє з будь-яких міркувань.


Давай не будемо змішувати мух та котлети, добре?
Участь в громадській акції - особиста. Про яку анонімність може йти мова, коли особа виходить на вулицю і заявляє вголос "Я - проти!"? Для такої акції важливо показати, що є досить велика кількість людей, які "проти".
А ось якщо у акції з'являється політична символіка - це пряма реклама відповідної політичної партії.
Як би ти розцінила, якби на тій же акції були присутні наприклад, працівники пивзаводу "Оболонь" з рекламними прапорами символіки "Оболоні"?
А з точки економіки що "Свобода", що "Оболонь" (які є бізнес-проектами), - підкоряються одним і тим самим законам ринку.

Я ніяким чином не звинувачую в цьому керівників партії - адже вони діють абсолютно прогнозовано та відповідно до "законів жанру". Однак мені незрозуміло, хиба молоді хлопці та дівчата не мають власного розуміння, де доречно, а де - недоречно PR-ити партію???
(Анонімно) at 2010-06-04 00:19 (UTC) (Посилання)

Структура

Партія - структура вертикальна. керівництво сказало брати прапори, - члени відповіли "так" (згадується стара радянська приказка про комсомол). Не треба занадто наїзджати на свободівців, - ніхто особисто в них не спитав (бачив, багато хто з них прийшов просто з національним прапором та траурною стрічкою). Присутні на акції націонал-анархісти та автономи приєдналися не до "Свободи", а до "безпартійних". Тут погляд лівих та правих автономів співпадає: будь-яка альтернатива горизонтальній структурі - смертеельний компроміс, що детермінує всі наступні. А взагалі, треба було заздалегідь домовитися про СПІЛЬНЕ лого (абощо) і всім прийти під ним. Сподіваюсь, наступна акція буде не менш масова, не менш мирна (без конфліктів між маніфестантами), і краще зкоординована. В решті решт, прагнемо одного.
Previous Entry  Next Entry