?

Log in

No account? Create an account
листопад 2019   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
На Покрову-2006

Про суд над комунізмом

Posted on 2010.01.15 at 04:22
Tags: , , , ,
Знаю, про це усі зараз пишуть. Але треба й мені сказати пару слів, бо подія - всеукраїнського значення.

"14 січня Апеляційний суд Києва визнав радянських керівників винними в геноциді українців у 1932-33 роках, назвавши їх поіменно. За словами Голови СБУ Наливайченка, внаслідок Голодомору Україна втратила понад 10 мільйонів осіб (4 млн. вмерли безпосередньо від голоду, решта - ненароджені).
За словами Наливайченка, судове рішення відкриває можливість отримати грошові компенсації для тих, хто постраждав від Голодомору. СБУ разом із Міністерством закордонних справ також планують з’ясувати, кому і куди за кордон постачалося конфісковане в Україні збіжжя - щоб встановити компанії, корпорації і уряди, які отримали зиск від геноциду українців.
Президент України Віктор Ющенко заявив, що рішення суду переводить будь-які дискусії навколо Голодомору з політичної в юридично-правову площину. Він звернувся до лідерів держав Східної Європи, які постраждали від комуністичних режимів, із пропозицією створити Міжнародний трибунал над злочинами комунізму".


Що у цьому головне.
1. Президент у нас не "балабол". 22 листопада на Михайлівській площі він сказав Вікторії Омельченко, відомій громадській діячці і моїй приятельці, що незабаром відбудеться суд над комунізмом, і слова дотримав, хоча й дещо пізніше, ніж планував.

2. Ціну нашим судам усі, на жаль, знають, але прецедент відбувся. У рішенні суду було проголошене слово "геноцид". Якщо "Голодомор" - слово з емоційної сфери, все одно, що, наприклад, "трагедія", то "геноцид" - юридичний термін. Це вже не кумедне захоплення Президента-"бджоляра", а злочин проти людства, за який дають вищу міру, без терміну давності.

3. Є прецедент - Холокост. Не тільки Німеччина як держава платить жертвам Холокосту, але й окремі фірми і корпорації, які колись, наприклад, використовували працю в’язнів концтаборів. Якщо якась держава, яка отримувала у ті роки зиск від геноциду українців (купувала, наприклад, у СРСР зерно) заплатить нам хоча б копійку, всі непатріотично налаштовані мешканці сходу і півдня України - маю на увазі тих, у кого "наши деды не сидели в схоронах" (вочевидь, служили у Воркуті в охороні таборів), перестануть називати себе нащадками героїчних червоних комісарів і почнуть шукати серед своїх предків вмерлих від Голодомору. Якщо морально-патріотичні аргументи на них не впливають - вплинуть фінансові.
Усім, хто заперечує Холокост, великий привіт. Скільки кажу, що Україні це невигідно.

4. Зрозуміло, що рішення київського суду жодна іноземна держава виконувати не буде. Потрібен міжнародний трибунал, Нюрнберг-2, до якого закликає Ющенко.
Буде це, звісно, ще дуже не скоро. Не варто рахувати у власних кишенях євро, а тим більше, рублі. Але початок покладено.
Ет, нам би Ющенка ще на 5 років...

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
(Deleted comment)
Re: Дыбр - (Анонімно) Розгорнути
ext_211706 at 2010-01-15 06:45 (UTC) (Посилання)

Пропозиція

Було б lуже прекрасно зустріти вас у політичній соціальній мережі Політико. Гарно пишете, можете відстоювати позиції.

Сабж: http://politiko.com.ua/
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-01-15 08:53 (UTC) (Посилання)

Re: Пропозиція

Знаю і час від часу читаю цю мережу, цікава вона, але вступати до неї не буду. Бачите, вже не всім своїм дописувачам відповісти встигаю, куди мені ще якась мережа?
kirill_koval
kirill_koval at 2010-01-15 06:58 (UTC) (Посилання)

позновато((

это несомненно хороший сдвиг... но для Ющенко поздновато(((
повторюсь, хоть Ющенко и не подарок, но лучше у нас не было и в ближайшее время не будет((( но это его вина, вина его слабости.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-01-15 08:55 (UTC) (Посилання)

Re: позновато((

Він не слабкий, це пропаганда ворожа. Якби він діяв більш різко - було б з Україною, як з Грузією.
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-01-15 09:05 (UTC) (Посилання)
Я не Оксана, я Олена.
Справа не в Юлі і не в 100 доларах, за ідею працюю і безкоштовно. Але нікому не дозволяю ставитись до мене, як до лоха. Якщо дізнаюсь, наприклад, що за мою безкоштовну працю хтось інший взяв гроші - буде він бідний, щоб не був занадто розумний.

Так що не варто плутати прикрий випадок з мого життя з гігантським фінансуванням 5-ї колони ворогами.
А не буде цього фінансування - не буде у нас і 5-ї колони.
(Анонімно) at 2010-01-15 07:19 (UTC) (Посилання)

НІ!!!

Ні націоналістам.
Ти б краще дітей народжувала та працювала, ніж розводити балаган.
Фі!
Карпенко Олег
carpenco at 2010-01-15 08:29 (UTC) (Посилання)

Re: НІ!!!

+тыщща :)
kirill_koval
kirill_koval at 2010-01-15 07:32 (UTC) (Посилання)
после поста выше, так и приставил вас в бандане с аватара на заводе, а дома ждут пять детей)))
особо повеселило "фi"
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-01-15 09:06 (UTC) (Посилання)
:)))
У мене є суто жіночі хобі і риси характеру, але я нікому не дозволяю ставитись до себе, як до баби - типу, брись під лавку і вари борщі :))
karstjager
karstjager at 2010-01-15 07:34 (UTC) (Посилання)
>Якщо якась держава, яка отримувала у ті роки зиск від геноциду >українців (купувала, наприклад, у СРСР зерно) заплатить нам хоча б >копійку,

Я якось не зовсім зрозумів логіку - тобто мета всіх цих геноцидних змагань - змусити наприклад США - виплочувати Україні компенсацію?
Мені здавалося що найбільший зиск від продожу вилученого збіжжя отримав всеж таки сРср - і "рахунок" треба предявляти його срсРу правоприемнику, а зовсім не Державам що тоді купували те зерно.
Якщо Україна буде вимагати від Заходу якихось компенсацій - то поперше Захід перестане давати Україні кредити, подруге скориставшись тим що немає судового рішення про правонаступнику сРсру (про виплату правонаступником компенсацій) - всіляко ці виплати знизить або взагалі від них відмовиться, потрете якщо Україні Заход почне виплачувати компенсації то це створить загрозу її національній безпеці - бо дуже росердить жертв халакоста бо тільки вони є справжніми і єдиними жертвами геноциду на цій планеті і тільки вони мають право доїти Захід :) - а тут якась Україна - нагло лізе до їх кормушки.


Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-01-15 09:18 (UTC) (Посилання)
Якщо не лукавити, то, звісно, платити має РФ - як офіційна правонаступниця СРСР. Газові родовища успадкувала - значить, і борги теж.
Але почати з РФ не вийде.

На Захід давити не треба. Якась західна держава може заплатити і добровільно, мало не з власної ініціативи - щоб створити прецедент :)
Якщо хтось там образиться - ну, це їхні проблеми. Ми ж проти них не воюємо, ми за себе, так що наша совість чиста :)
Карпенко Олег
carpenco at 2010-01-15 08:28 (UTC) (Посилання)
всё воюете с ветряными мельницами? ню-ню...

а времечко то кончилось ваше почти... Покайся, Алёнка, пока не поздно... Ну поработаешь немного дояркой в сибирском колхозе... зато человеком, может быть станешь ;)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-01-15 09:01 (UTC) (Посилання)
А ще ж зовсім трошки, ще яких-небудь 5 років протримаємось - і доярками в сибірських колгоспах працюватимуть зовсім інші люди.
Чому саме в сибірських? Бо зловимо на чомусь (наприклад, на подвійному громадянстві чи плакаті "Мой президент Медведев") і вишлемо на батьківщину :)
(Анонімно) at 2010-01-15 08:49 (UTC) (Посилання)

Про суд над комунізмом

Полностью поддерживаю. Счастлив, что дожил до этих времён!
Коммунизму и фашизму - нет!
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2010-01-15 08:58 (UTC) (Посилання)

Re: Про суд над комунізмом

Правильно. Ганьбою є засуджувати фашизм, поки до нього не прирівняний комунізм, адже комуністи вбили більше людей, ніж нацисти, фашисти і решта тоталітарних режимів разом узяті.
ex_blogger_ at 2010-01-15 09:30 (UTC) (Посилання)

Мазепинскому племени

В общем та гомосексуальная простетутка билосерская, конешно, особых признаней тут не сделала, ибо вся жежешка забита ее слюняме и прочими мокротами, которыми она фсиаческе подтверждал свою любовь к Йущинкеи Тягныдупе, правда можыд любовнеги вофлисты про ето не знают, ибо до тупова старова жырафа все доходит очень медленно, ну теперь будут знать шо билосерская согласна анльно и орально и именно в такой последовательности!...хехе
(Анонімно) at 2010-01-21 13:28 (UTC) (Посилання)

Re: Мазепинскому племени

Ты выскребыш кацапский, мутант двуголовый, дитя грешного совокупления двух нанокарликов.
(Анонімно) at 2010-01-15 09:31 (UTC) (Посилання)
Олено, якщо використовувати виключно юридичні поняття та приписи діючого кримінально-процесуального законодавства, твердження про "визнання винними" є відверто хибними, оскільки:

- особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду (ст. 62 Конституції України),

тобто поняття «визнання особи винною» може бути застосовано за умов існування у відношенні цієї особи такого процесуального документу, як обвинувального вироку суду, який набрав законної сили. Ніяким іншим процесуальним документом, зокрема ухвалою або постановою, особа не може бути визнана винною у вчиненні будь-якого злочину.

- відповідно до п. 8 ст. 6 Кримінально-процесуального кодексу України кримінальну справу не може бути порушено, а порушена справа підлягає закриттю, зокрема, щодо померлого, за винятком випадків, коли провадження в справі є необхідним для реабілітації померлого або відновлення справи щодо інших осіб за нововиявленими обставинами.

Загальновідомим є той факт, що колишні радянські керівники – фігуранти цієї кримінальної справи, померли, про їх реабілітацію або відновлення справи щодо інших осіб за нововиявленими обставинами мова взагалі не йдеться, отже, ця кримінальна справа повинна була бути закрита ще на стадії досудового слідства.

- згідно зі ст. 282 Кримінально-процесуального кодексу України якщо під час судового розгляду справи будуть установлені підставі для закриття справи, передбачені, зокрема, пунктом 8 статті 6 цього Кодексу (тобто факт смерті обвинувачених), суд, вислухавши думку учасників судового розгляду і висновок прокурора, своєю мотивованою ухвалою, а суддя - постановою, закриває справу.

Якщо ретельно проглянути (прослухати) популярне зараз відео, зроблене під час судового розгляду цієї справи, суд закрив дану кримінальну справу з підстав, зазначених вище.

Таким чином, на даний час не існує обвинувального вироку, який набрав законної сили, щодо колишніх радянських керівників, а ані ухвалою, ані постановою суду про закриття кримінальної справи особу не може бути визнано винною у скоєнні будь-якому злочину.

Чи є факт обґрунтованого закриття провадження у кримінальної справі з підстав, безпосередньо визначених законом, «подією всеукраїнського значення»?.... Підставою для відшкодування потерпілим материальної або моральної шкоди? Чи відбувся той самий "прецедент" взагалі?

На жаль, юридична безграмотність мас-медіа створює роздуті образи й не таких «подій», але жоден з нас при цьому не позбавлений можливості відповідати одними з основних ознак людини – розумом та свідомістю, які дозволяють робити однозначних висновків щодо подій як у власному житті, так й у житті країни та світу в цілому.

Я жодним чином не вважаю за необхідне виступати в якості адвоката колишніх радянських бонз, але закон залишається законом, а факти-фактами.


Homo homini lupus est
guzj at 2010-01-15 09:37 (UTC) (Посилання)

Віктор Ющенко - націоналістичний вибір!

ariy_ukraina
ariy_ukraina at 2010-01-15 13:53 (UTC) (Посилання)

Ющенко - проти націоналізму.

"«Ми виступаємо проти будь-яких проявів націоналізму".
http://www.president.gov.ua/news/1224.html
Via
viaaaa at 2010-01-15 09:43 (UTC) (Посилання)
Так, Ющенко слово дотримав - і Міжнародний трибунал таки ініціював. Це втішає.
Щодо виборів - Ющенко залишається на другий термін, і я про це вже неоднаразово казала - у нього є влада, армія і підтримка українців, цілком достатньо, щоб втримати владу й надалі.
Єдине, що засмучує - прошумлять вибори, і знову почнеться неспішне начебто ініціювання ще невідомо скільки років. А треба то зробити щонайшвидше - аби Україна нарешті вирвалася з комуністичного рабства.
Можна просто – «Мессір...» :)
alek_ya at 2010-01-15 09:57 (UTC) (Посилання)
Підпримую.
(Анонімно) at 2010-01-15 10:12 (UTC) (Посилання)
Гівна вам на лопаті, жебракам.

П.С. Бери собі Йусченка до дому так лікуй його.
(Анонімно) at 2010-01-15 11:13 (UTC) (Посилання)
Запізно. На жаль Ющенко почав ворушитись дуже запізно. Час змарновано.
Previous Entry  Next Entry