?

Log in

No account? Create an account
серпень 2019   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Фронт зима

"Конопляний марш" і протидія йому ВО "Свободи" та інших

Posted on 2009.05.02 at 17:55
Tags: , , , , , ,



На початку травня вже традицією стали конопляні "марші свободи" і спроби правих їх зірвати. Отже, сьогодні, 2 травня, на Європейській площі відбулися дві протилежні акції. Було весело - яйця, димовухи і все таке інше :)



"Свободівці" (не плутати з учасниками "Маршу Свободи" :) зібралися на першу біля Українського дому.




Це обличчя віднедавна знає кожен правий


Міліція заблокувала "свободівців" біля Українського дому


... а планокурів - біля "Уніану".

Втім, не тільки журналісти, але й всі інші, якщо у "цивільному прикиді", могли по одному вільно пересуватися через міліцейський кордон від однієї групи до іншої.

Голова Київської "Свободи" Андрій Мохник казав про те, що "Свобода" не вперше протидіє прагненням легалізувати легкі наркотики. Легкі наркотики - шлях до важких: спочатку дають покурити, потім підсаджують на голку.
Заступник Мохника Андрій Іллєнко про учасників "Маршу свободи": "Вони не здатні провести серйозну акцію, у них на це нема ні фізичних, ні моральних, ні розумових здібностей. Не існує легких наркотиків, будь-які наркотики - це шлях до смерті. Замовник цього дійства - наркомафія, а друге маргінальне середовище, яке підтримує подібні заходи - антіфа. Вони не кажуть відкритим текстом, що вони за легалізацію наркотиків, а називають це "декриміналізацією", "боротьбою з наркокорупцією" тощо".


"Планокурів" було дуже мало - значно менше, ніж у минулі роки. Взагалі, їх щороку все менше. Маршу як такого не відбулося - лише стояння у міліцейському оточенні, а потім організований, без символіки, відхід.




"Планокури" співали, барабанили у барабани і ходили з прапорами по колу.


Вагітна жінка на акції за легалізацію легких наркотиків - це взагалі жах


Організатор "конопляного маршу" Тарас Ратушний казав, що їхні опоненти не розуміють, за що насправді виступають учасники "Маршу свободи". Мовляв, вони не пропагують вживання наркотиків, а лише виступають за зміну державної політики в цій галузі, за переслідування лише наркоторговців, а не тих, хто тримає невелику дозу наркотиків для себе тощо.
(Але чому тоді їхній неприхований символ - конопля, якщо вони її не пропагують? :)
А ще Ратушний попереджав, що противники "конопляного маршу" приготували проти його учасників "пляшки, каміння і холодну зброю" - no comments :)


Цей чоловік на ім’я Тімур казав, що ніколи в житті не пробував наркотиків і виступає проти їхнього вживання, але він за свободу - щоб кожен, хай навіть помилково, сам вирішував, що йому робити.


Радник мера Казбек Бектурсунов. Кажуть, він підтримує "планокурів"


За жбурляння яєць було затримано кілька "свободівців"



За димовухи - "невідомого, схожого на представника "Братства" Корчинського" :)




Отаке весілля проїздило повз Український дім


Праві зривають з ліхтаря "растаманський" прапор...


...рвуть на шматки, повертаються з трофеєм на "свободівський" бік, де урочисто спалюють:



Підпалюють Лисиця і Вікторія Омельченко


- Слава Україні! Героям Слава!

А ще скандували розвеселу кричалку: "Як побачиш наркомана - бий його, як таракана!"


"Відходили" планокури організовано - щоб не напали по дорозі. Випускаючи по одному з оточення, мєнти примушували їх знімати "растаманську" символіку...



http://bilozerska.livejournal.com/137968.html?format=light
http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/137968.html

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 18:47 (UTC) (Посилання)
Пацифісти часто полюбляють виглядати кумедними.
***
buka_homyachok at 2009-05-02 17:13 (UTC) (Посилання)
убогие. Первого мая орут "нет расизму , нет наркотикам", второго - " ада пыхнем"...когда уже настанет время ритуальной казни последней шавки....
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 18:48 (UTC) (Посилання)
Так, хлопці казали, що помітили серед "планокурів" першотравневих "афашників".
Мабуть, з однієї годівниці харчуються.
aandrusiak
aandrusiak at 2009-05-02 17:24 (UTC) (Посилання)
"свобод"івські гасла рулять!
Бектурсунов - у.бище
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 18:48 (UTC) (Посилання)
Та він і на вигляд такий :)
Via
viaaaa at 2009-05-02 18:39 (UTC) (Посилання)
У себе в ЖЖ вже написала - смішна акція. Два десятки наркоманів, пядесят журналістів, сто "свободівців", сто ментів і сотні дві перехожих. А галасу ж буде - що на телебаченні, що у Інтернеті :)
А Назара Приходька бачила лише здалеку - ще думала, може ближче підійде поспілкуватися, а в тебе оно на фотці - поряд зі мною бачу :) Прогавила спитати - чим там його історія з судом проти Комсомольскої правди закінчилася, не знаєш?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 18:50 (UTC) (Посилання)
І я прогавила...
А міні-звіт твій читала - супер! Так все і було :)
Додала, до речі, вчора ще одну фотку - там, де ви підпалюєте :)
Est
est_ at 2009-05-02 20:01 (UTC) (Посилання)
ех, шкода, я не потрапив
а був же поруч, на інститутській
але чомусь подумав, що на софієвській і тому обламався туди йти
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 18:50 (UTC) (Посилання)
Так, багато хто думав, що цього року теж буде на Софіївській.
chumacky_shlyah
chumacky_shlyah at 2009-05-02 20:01 (UTC) (Посилання)
Знаєш, у мене до події якесь двояке ставлення. З одного боку я проти наркотиків, з другого - я теж, як той Тімур не вживаю наркотиків, але не люблю, коли переслідують планокурів, геїв, патлачів, емо...
Ну не люблю несвободу - і все.
Бектурсунов? Пишуть, що він уже не радник мера, там проголосували за його відсторонення. Ну він сміливий чувак! Такі іму мало скандалу щодо педофілії)))
ra_ussd at 2009-05-02 20:35 (UTC) (Посилання)
Помоєму є велика різниці між патлачі, емо ітд. та геї, наркомани.
pirs_olga
pirs_olga at 2009-05-02 20:05 (UTC) (Посилання)
Оленка, ти в мене як ТСН-якби не ти, я б і не знала що в Києві робиться:)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 18:58 (UTC) (Посилання)
Дякую, стараюся :)
Xenonchik
xenonchik at 2009-05-02 20:29 (UTC) (Посилання)
от бля. така діскатєка була, а я проспав :((
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 18:59 (UTC) (Посилання)
Так, цього року було весело :)
koloperuna
koloperuna at 2009-05-02 21:29 (UTC) (Посилання)
кстати, а на этой фотке http://pics.livejournal.com/bilozerska/pic/003dat53/s320x240 случайно не вечный "борець проти" "антифашист" чемерис?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 19:04 (UTC) (Посилання)
На тій фотці, що лінк, Чемериса немає, але на акції він був.
Ось він є на цій фотці:
http://pics.livejournal.com/bilozerska/pic/003dc9a5/
Zagadka1
zagadka1 at 2009-05-03 10:50 (UTC) (Посилання)
Эх, так ни единого разу в жизни и не бывала на таком параде(((
Да и че там выступать - можно траву или нельзя: все равно кто захочет будет курить)) мне лично все равно - можно мне траву или нельзя.. захочу - буду. с одной стороны хотелось ы посмотреть а парад - но с другой: не хотелось бы плучить по голове от фашистов ни за что ни про что.. На самом деле, в Европе давно махнули рукой на траву и власти и менты. И тут же особо "кипиш" и популярность стухла постепенно на это дельце. Я вот точно скажу, мне еще моя препод в универе расказывала что она когда была в Германии, то на вечеринке домашней они покуили травки)) взрослые люди типа)) там это кипиша не выхывает. Когда можно - не так интересно. Проверено)
a_ingwar
a_ingwar at 2009-05-03 13:39 (UTC) (Посилання)

не хотелось бы плучить по голове от фашистов

Якщо ці "фашисти" такі погані, то чому вони так переживають за майбутнє своєї нації?
(Deleted comment)
bohemka
bohemka at 2009-05-03 12:36 (UTC) (Посилання)
Цікаві ви все-таки ультраправі:
http://legalize.in.ua/archives/108

Я приєднався до цих вимог. За це мені вища міра покарання?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 19:59 (UTC) (Посилання)
Моя думка щодо цих вимог.
По-перше, навіть якби всі вони були стовідсотково справедливі - учасники акції на ділі відверто пропагували планокуріння.
По-друге, в цих вимогах сильно зміщені акценти.
1. Сказано, що споживачів наркотиків сидить вчетверо більше, ніж наркоторговців. Але ж споживачів реально більше, один наркоторговець може забезпечити і більш, ніж чотирьох наркоманів - так що співвідношення 1:4 ще непогане.
2. Сказано, що від легального тютюну помирає у 20 разів більше людей, ніж від нелегальних наркотиків. Але ж це саме тому, що тютюн дозволений, його легко дістати, як наслідок - палить значно більше людей, ніж вживають наркотики.
3. Фрази типу "фундаментальні соціологічні та медичні дослідження" змушують мене напружитись. За цим, як правило, стоїть чиєсь бажання присмоктатися до бюджетних коштів.

Я теж не люблю, коли держава переслідує за якісь дрібниці. Тих же "планокурів" можна було б не саджати, а штрафувати, наприклад. Але ж вони, що не кажи, відверто пропагують наркотики.
ex_sashko14891 at 2009-05-03 14:02 (UTC) (Посилання)
"Цей чоловік на ім’я Тімур казав, що ніколи в житті не пробував наркотиків і виступає проти їхнього вживання, але він за свободу - щоб кожен, хай навіть помилково, сам вирішував, що йому робити."

це те ж саме, що цей же б дебіл Тімур прийшов на гей-парад і в обнімку з гомосеками сказав, що ніколи в житті не пробував, але хай кожний сам вирішує, що йому робити)))
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 20:00 (UTC) (Посилання)
А таки так :))
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-03 20:08 (UTC) (Посилання)
Думала я, що можна зробити з такими наркомами, як у твоєму пості...
Стріляти - по-перше, не дадуть, по-друге, начебто й нема за що, якщо він не продає наркотики.
Мабуть, треба примусово лікувати, а потім створювати огорожені поселення, де вони б працювали, а їх охороняли і стежили, щоб не вживали наркотиків.
(Deleted comment)
Афрік Дiмон, плємяшъ пєвца Афрік Сімона
afric_dymon at 2009-05-03 21:21 (UTC) (Посилання)
Передруковую Вас:
http://ucrania-mozambique.blogspot.com/2009/05/marcha-da-legalizacao-em-kyiv.html

я, в принципі, за легалізацію і легких і більш тяжких, хай хто хоче той вмирає, їм нічим вже не допомогти...
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-04 06:37 (UTC) (Посилання)
За передрук дякую.
Але я проти легалізації. Якби план був офіційно дозволений, планокурів поступово стало б стільки ж, скільки звичайних курців. А це вже серйозно вплинуло б на здоров’я нації.
a_k88
a_k88 at 2009-05-04 07:26 (UTC) (Посилання)
Товстий дядечко з легалізаторів - колоритний. У нього на руці наколка у вигляді коловратику....
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2009-05-04 10:47 (UTC) (Посилання)
Якась ніби людинка з головою-коловратиком...
Previous Entry  Next Entry