Ви дивитеся журнал [info]bilozerska

травень 2012   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
З фотіком

"Підпалено" і обляпано фарбою магазин дорогого хутра

Posted on 2010.02.18 at 16:51
Tags: , ,


(По-русски читать тут)

Сьогодні, 18 лютого, близько 15:30, активісти "Автономного спротиву" на знак протесту проти убивства пушних тварин обляпали фарбою і закидали димовухами і фаєрами магазин хутряних виробів "Fashion Furs", що неподалік від станції метро "Республіканський стадіон". Один учасник акції затриманий.



Перед магазином жінка роздавала якісь папірці. "Що ви збираєтесь робити? - вигукнула вона. - Підпалити магазин? Навіщо?!"
В цей час один фаєр закинули всередину, його викинула одна із співробітниць. Цей фаєр попав на машину, що стояла поруч, зачепився поруч з номером, його викинув якийсь чоловік, можливо - охоронець магазина. Димовуха, вочевидь, теж відкинута кимось з охоронців, потрапила під колеса іншої автівки, з-під машини пішов дим, перехожі відступали, думаючи, що машина зараз вибухне. Я фоткала, лаючи про себе хлопців останніми словами :) Вдалося відзнятися так, щоб жодне їхнє обличчя не потрапило в кадр.



На місці розкидали листівки такого змісту:

"Щороку в світі заради хутра позбавляють життя більш як 40 млн. тварин. Для виготовлення однієї шуби вбивають близько 40 норок, 150 шиншил, 15 лисиць, 120 білок, 40 єнотів, 40 куниць, 20 бобрів або ж 150 горностаїв. Їх вбивають електричним струмом, газом або удушшям. На спеціалізованих фермах тварини утримуються в жахливих умовах. ДО 10% тварин вмирає влітку від перегріву, а взимку від переохолодження. В природі у них завжди є притулок, де вони можуть сховатись від непогоди, а тут їм нема де сховатись. Частина помирає від хвороб, а деякі - від больового шоку, так як у разі нещасного випадку їм ніхто не буде надавати медичну допомогу. Багато тварин божеволіє через замкнутий простір та неймовірний сморід, оскільки нечистоти накопичуються прямо під клітками.



Сьогодні, щоб не змерзнути взимку, існує велика кількість матеріалів, що в рази перевершують за якістю натуральні хутра. Чому ж тоді існує хутряна індустрія? Відповідь надзвичайно проста. Її існування необхідно в першу чергу виробникам - господарям ферм, щоб робити гроші. По-друге, торговцям, щоб теж робити гроші. По-третє, модельєрам, щоб потішити своє марнославство "новинками моди" і, знову ж, робити гроші. Воістину, немає такого злочину, на який не готовий піти капіталізм заради прибутку в 30 відсотків. Жадібність капіталістів забирає життя у 40 млн. милих пухнастих створінь, стає причиною глобального забруднення навколишнього середовища.



Ми, активісти Автономного спротиву, заявляємо: ми не маємо наміру миритись з убивством мільйонів тварин заради збільшення прибутків купки капіталістів. А також ми звертаємось до клієнтів дорогих хутряних салонів. За яким правом ви вважаєте, що заради ваших збочених уявлень про так звану красу мають помирати мільйони ні в чому не винних тварин? Мільйони ваших співвітчизників знаходяться за межею бідності, у багатьох людей немає грошей, щоб просто купити поїсти, а ви витрачаєте тисячі гривень на хутряні вироби! Ви не маєте права називатися українцями.

Ми закликаємо до повного бойкоту продукції з натурального хутра. Також ми звертаємось до всіх небайдужих: всіма прийнятними для вас способами боріться з хутровою індустрією, існування якої вигідне лише купці капіталістів.

Автономний Супротив

Ні хутровій індустрії! Ні вбивствам!
Капіталізм - рабство! Соціалізм - свобода!"




Особисто я цю акцію не підтримую.
По-перше, я вважаю, що не можна боротися з капіталізмом взагалі, лише з окремими капіталістами, типу Черновецького. Державі мають належати лише стратегічні підприємства, інші - приватним власникам. Бо інакше нами керуватимуть комісари, а вони гірші за будь-яких капіталістів.
По-друге, я не закликаю відмовитись від хутра. У природі тварини не помирають своєю смертю, їх з"їдають інші тварини, а хутро пропадає. Наші предки їли м"ясо і носили хутро, так маємо робити і ми. Інша річ - що тварини повинні утримуватись у нормальних умовах і забиватись максимально гуманним способом.

По-третє і головне, я вважаю, що такі акції з порівняно незначних приводів девальвують саму ідею мирного спротиву. Наскільки я підтримувала хлопців, коли вони кинули димовуху під мерію, у такий яскравий і радикальний спосіб привернувши увагу суспільства до жахливої ситуації у місті, настільки ж зараз вважаю цю акцію зайвою. З цим не можна "переборщувати". Бо коли набриднуть "димовухи" і "фаєра", які ще залишаться мирні засоби протесту, здатні привернути увагу?


Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
ЖЖ-користувач mykolap
[info]mykolap at 2010-02-18 14:53 (UTC) (Посилання)
в европі чимось подібним ліваки займаються
morfindel
[info]morfindel at 2010-02-18 14:59 (UTC) (Посилання)
Как правило, от таких акций страдают люди, которые никак не связанны с объектом протеста.
l1nuxa
[info]l1nux at 2010-02-18 15:47 (UTC) (Посилання)
Пусть страдают! Невинних немає!
У вас нєт вкуса (с)
[info]skagenij at 2010-02-18 15:01 (UTC) (Посилання)
капєц які вони сентиментальні
хто б міг подумати
myrko
[info]myrko at 2010-02-18 15:07 (UTC) (Посилання)
всі тварини возрадувались, а магазин закрився. Ура

дуже "мудра" акція
Можна просто – «Мессір...» :)
[info]alek_ya at 2010-02-18 15:08 (UTC) (Посилання)
Надеюсь, машины не пострадали.
А то был бы повод реального возбуждения КС против тех детей. Через иск страховой компании.

Однако, магазин тоже мог пропахнуть дымом.
И еще одно заявление о хулиганстве (а дальше и судебное требование возмещения ущерба) может лечь на стол РОВД.
Детям больше делать нечего?

А твоя работа, как всегда, супер!

UPD: Добавлю, пожалуй: ребята бросаются из крайности в крайность. Сами ли они выбирают очередной объект для нападения или их тупо подставляют: "вот, есть несговорчивый хозяин магазина, против него можно сделать акцию"?

Edited at 2010-02-18 15:12 (UTC)
Steadfast Tin Soldier
[info]joanerges at 2010-02-18 15:35 (UTC) (Посилання)

Это уже и не хулиганка

Если хозяева магазина проявят должное упорство и добъются экспертизы, что фаером можно было поджечь магазин, то это будет уже ч. 2 ст. 194 ККУ ("Умисне знищення або пошкодження чужого майна, вчинене шляхом підпалу, вибуху чи іншим загальнонебезпечним способом, або заподіяло майнову шкоду в особливо великих розмірах, або спричинило загибель людей чи інші тяжкі наслідки") + ч. 3 ст. 15 (Замах на вчинення злочину є незакінченим, якщо особа з причин, що не залежали від її волі, не вчинила усіх дій, які вважала необхідними для доведення злочину до кінця").

А это = до 10 лет.
Андрій Бондаренко
[info]andy_babubudu at 2010-02-18 15:16 (UTC) (Посилання)
Це їм Таїсія Повалій на вітрині не сподобалася? :)
(Анонімно) at 2010-02-18 15:26 (UTC) (Посилання)
Там що дві димовухи було? Просто на другій фотці димовуха лежить під входом в магазин. На передостанній вона вже під машиною........Це "Автономний спротив" її туди запуляв чи всеж таки охоронець???
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2010-02-18 15:40 (UTC) (Посилання)
Скоріше за все, охоронець, бо мені здалося, що димовуха лише одна була.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Яріловрат
[info]yarilovrat at 2010-02-18 15:26 (UTC) (Посилання)
даже не знаю что сказать, конечно если сам убил это одно а если так то конечно это другое, по моему хватило бы трафаретов.
[info]ex_petrovyc at 2010-02-18 15:28 (UTC) (Посилання)
постійне везіння навіть у малолітніх дебілів закінчується...

охорона в магазина просто ніяка. так одинак може все спалити одним рухом, ніхто і не хрюкне.
kucherenko
[info]kucherenko at 2010-02-18 15:32 (UTC) (Посилання)

ахриненно

наконец-то кто-то начинает шуметь
(Анонімно) at 2010-02-18 15:33 (UTC) (Посилання)

Потягнуло ліберастичним сморідом

Тепер зрозуміло вже хто це...
Воин железок и лопаты
[info]brutal_hamster at 2010-02-18 15:38 (UTC) (Посилання)
тікі от нажаль ті борцуни як правило ніколи не думають в що встане природі виробництво штучного хутра (дуже шкідливе)
що буде з екосистемою якщо відпустит на волю 40 мілліонів тварин за раз,що якби не ті ферми тих тварин би і на світі б не було бо їх там спеціально вирущують.
хоча я також проти міхової індустрії в Європі тому в нас це атавізм задля того щоб чергова тупа пизда змогла на якійсь мега вечірці покрасуватись горностаєвим манто.
Хай розкидають ті листівки поморам,або якутам...може ті їх послухають.
Я проти міхової індустрії - але на фотках ще більший ідіотизм.

Листівка взагалі до сраки..жодна думаюча людина на неї не клюне.

***Сьогодні, щоб не змерзнути взимку, існує велика кількість матеріалів, що в рази перевершують за якістю натуральні хутра*** - угу ,багато синтетиків та інших хімічних речей. від яких загроза природі в десятки разів більша аніж від вбивства штучно вирощених звірів.
***ї існування необхідно в першу чергу виробникам - господарям ферм, щоб робити гроші. По-друге, торговцям, щоб теж робити гроші.*** - тобто наші великі соціальні революціонери пропонують позбавити роботи кулька десятків тисяч людей просто так...а також цілі народи (помори,евенки,якути,ханти ітд які тальки з того і живуть)

***. Жадібність капіталістів забирає життя у 40 млн. милих пухнастих створінь, стає причиною глобального забруднення навколишнього середовища.*** - цікаво чим міхова індустрія забруднюю природу більше аніж виробництво синтетичного хутра чи одягу з поліефірних волокон.
Чи може вони пропонують зимами грітись в бавовні?

короче ідіотизм чистої води,насмикано з ліваків і не підігнано толком під себе...
індустрія хутра в Європі (окрім північної) - так це атавізм...і його треба байкотувати. - решта світу лишіть в спокої.
Terra Cosacorum futurae
[info]haidamaka14 at 2010-02-18 18:46 (UTC) (Посилання)
Та да. Ніхто не думає про те, що видобуток та переробка нафти - основної сировини для штучного хутра і тканин, завдає природі ненаправної шкода, порівняно з якою забій сотні вирощених куниць дитячі забавки
(Deleted comment)
Яріловрат
[info]yarilovrat at 2010-02-18 15:39 (UTC) (Посилання)
сегодня 18 ;)
***
[info]buka_homyachok at 2010-02-18 15:47 (UTC) (Посилання)
капитализм к меху вообще за уши притянут. Акция глупая до невозможности. Это все равно что воевать с супермаркетами, потому что там продают мясо и рыбу, или воевать с производителями шелка, просто потому что они заганяют миллионы червячков -шелкопрядов в пожизненное рабство во имя производства...
И вообще, для того чтобы сделать шубу, животных специально выращивают,и это намного лучше чем если бы их отлавливали в дикой природе и убивали. Эти защитники животных уже задолбали: убиваешь на охоте - им не нравится, специально выращиваешь чтобы не нарушать количество диких животных - тоже не нравится.И, кстати, то что их 10% гибнет это маразм чистой воды, потому что 10% смертность на производстве пушного зверя это весомые потери в деньгах, так и обанкротиться не долго.А если у какого то лоха-производителя на ферме творится беспредел, то это вовсе не означает что нужно делать из мухи слона и подганять под эту рамку всех подряд.
Призывы не покупать шубу потому что это делает людей недостойными называться украинцами - вообще бред.Если они хотят бороться за права тех наших граждан которым нечего есть - ради бога, но тогда надо было проводить благотворительную акцию помощи малообеспеченым , а не вот этот театр.
И вообще " 88, что купили, то и носим"
Воин железок и лопаты
[info]brutal_hamster at 2010-02-18 15:53 (UTC) (Посилання)
правильно написал.
Можна просто – «Мессір...» :)
[info]alek_ya at 2010-02-18 15:49 (UTC) (Посилання)

На всякий случай для неудержимых друзей из РОВД и СБУ:

Выдержка из статьи 17 Закона Украины «О государственной поддержке средств массовой информации и социальной защите журналистов»:

- Служебная деятельность журналиста не может быть основанием для его ареста, задержания, а также изъятия собранных, проработанных, подготовленных им материалов и технических средств, которыми он пользуется в своей работе.

Выдержка из статьи 26 Закона Украины «О печатных средствах массовой информации (прессы) в Украине»:
Журналист имеет право:
3) открыто осуществлять записи, в том числе с применением любых технических средств, за исключением случаев, предусмотренных законом.

Статья 171 Криминального кодекса Украины
2) Преследование журналиста за выполнение профессиональных обязанностей... карается штрафом до двухсот необлагаемых налогом минимумов доходов граждан, или ограничением воли сроком до пяти лет, или лишением права занимать определеные должности сроком до трех лет.

Edited at 2010-02-18 15:50 (UTC)
Можна просто – «Мессір...» :)
[info]alek_ya at 2010-02-18 15:56 (UTC) (Посилання)

+1

я вважаю, що такі акції з порівняно незначних приводів девальвують саму ідею мирного спротиву
Воин железок и лопаты
[info]brutal_hamster at 2010-02-18 16:09 (UTC) (Посилання)

Re: +1

мирний спротив - це пасивна некрофілія.
мирного спротиву не може бути апріорі,бо тоді це не спротив а мазохізм якщо не самогубство.
кращеб дітям допомогли б в дит будинках чи багатодітним сісьям...про націю вони свою переживають..бля знайшли нагальну проблему в Украхні..хутро...
похуй що старі риються по смітникам - ні ми кинем фаєр в магазин.
а діти в дит будинках хай жруть що хочуть.
був би мозок в наших правих - давно б всім реактором ві автономним спротивом зяли б під керуваня хоча б по київскьій області дит будинки.
А то диму і галасу багато - а толку мало...як зазвичай від любих революціонерів місцевого розливу.
Михайло Федай
[info]fedaym at 2010-02-18 16:06 (UTC) (Посилання)
а я підтримую таку акцію і саму її ідею!

Ви кажете, що предки носили хутро. Так - це вірно, але носили його, тому що нічого іншого не було, а зараз хутро це лише частина моди, щоб повимахуватись і показати, що в тебе є лишні там 100тисяч $. Хоч я і вегетеріанець, але підтримую вбивство тварин для споживання в їжу і проти людей, які їдять м'ясо нічого не маю, але вбивство тварин для власного задоволення неприпустиме!!!
aandrusiak
[info]aandrusiak at 2010-02-18 21:51 (UTC) (Посилання)
+100
komandante_ua
[info]komandante_ua at 2010-02-18 16:09 (UTC) (Посилання)
будь яка дія повинна принести хоч би мінімальний результат. А так - кинуть шашку аби кинуть шашку... Банально і без жодного результату

до речі, про зоозахист:
http://naz-patriot.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=1
http://naz-patriot.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=1
http://naz-patriot.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=100&Itemid=1
kerbasi
[info]kerbasi at 2010-02-18 16:17 (UTC) (Посилання)
Чому б такі акції не проводити біля крамниць, котрі розміщені в колишніх книгарнях, біля офісів, що прихватизували колишні дитячі садочки і т.д.? Коли вже з"явяться розумні і послідовні українські радикали?!
A.R.
[info]alexander_raven at 2010-02-18 16:33 (UTC) (Посилання)
Ну що ж, все встало на свої місця... "Автономний спротив" виявився черговим ліво-анархістський скамом :(
Автономний Спротив
[info]ans_ukraine at 2010-02-18 21:19 (UTC) (Посилання)
Це ти скам. Автономний спротив бореться за національну та соціальну справедливість.
Via
[info]viaaaa at 2010-02-18 16:39 (UTC) (Посилання)
Також не підтримую ідею - і сама ношу хітряну шубу, бо це натуральний одяг. А синтетика - шкодить здоровью людини, що б там не подейкували виробники штучних тканин і хутра. Це раз.
А два - то навіщо ти піариш цю подію? Якщо "Автономний спротив" завтра кидатиме димовухи у продавців натуральних помідорів - також повідомиш про це громадськість? Чи має сенс освітлювати їхню безглузду діяльність лише "у пам'ять про кидання у мєрію"?
komandante_ua
[info]komandante_ua at 2010-02-18 16:46 (UTC) (Посилання)
не пов"язуйте разом ці акції
(Deleted comment)
Михайло Федай
[info]fedaym at 2010-02-18 16:57 (UTC) (Посилання)
читаючи коменти ще раз пересвідчуюсь, що менталітет українців не змінити...Бо коли зробиться багато роботи, ніхто її навіть не помітить, але зробити хоч одну акцію, ка комусь не подобається і вже всі цих людей викидають на смітник, при тому, що самі критики нічого і не зробили...

"Якщо робити все правильно, ніхто і не помітить, що ти взагалі щось робиш!"
Воин железок и лопаты
[info]brutal_hamster at 2010-02-18 17:08 (UTC) (Посилання)
та піздець борцуни.
димовуху запалили.
знайшли саму нагальну потребу суспільства і почали проти неї боротись...ага..в україні хутро ну пиздець як гостро заважає жити..ось вирішити проблему з хутром і все..і завтра прокинемось в соціалізмі.
іди допоможи дітям,сімьям,старим людям - і тоді люди побачать що ви щось можете і що за вами варто йти..а не що ви хулігани від яких можуть постраждати випадкові перехожі.

конкретно ця акція - повний ідіотизм і дусі лівих.вірний шлях собі вибрали.

**менталітет українців не змінити...Бо коли зробиться багато роботи, ніхто її навіть не помітить** - багато галаслів*я...конкретніше будь ласка.
менталітек українців може стретейдж змінить? ідея американського кришнаїда ідіота? тоді не дай боже міняти наш менталітет.
якої ви роботи багато зробили? може марш здорової молоді який був нічим іншим ніж лицемірством...особисто бачив як люди які йшли на нього докурювали за кутами,допивали пиво а декотрі взагалі з бадуна були.
Соцальна робота на благо націїї - це важкий кропіткий багаторічний (і дуже на початку неблагодарна справа)
Гітлера обрали не за пивний путч)))за нього його посадили...а ось ви намагетесь змінити країну та людей якраз пивними путчами.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(Deleted comment)
Andriy
[info]seneka2 at 2010-02-18 17:36 (UTC) (Посилання)
"Не рятуй інших. Спаси себе і навколо врятуються тисячі"

гарно сказано
[info]angry_observer at 2010-02-18 17:01 (UTC) (Посилання)
З поясненням своїх дій не зрослося :( Схоже дійсно на якісь лівацькі витребеньки. Особисто мені більше б сподобалася акція проти "гламурного" надспоживання, мажорства. Але тоді треба було б нічний клуб задимити... Коротше, якось і так, і не так.
Hector
[info]hector_lv at 2010-02-18 17:14 (UTC) (Посилання)
Кролики это не только ценный мех (с)
Previous Entry  Next Entry