Ви дивитеся журнал [info]bilozerska

травень 2012   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
З фотіком

Проти порнографічної фотовиставки!

Posted on 2010.02.04 at 13:46
Tags: , , ,


(По-русски читать тут)
Сьогодні, 4 лютого, об 11 дня патріотична молодь Києва провела акцію-флешмоб біля ПінчукАртЦентру. Річ у тім, що там виставлені фотороботи одного негідника, прізвище якого я й не подумаю називати, а на фотках замазала :) Зокрема, на одній з величезних фотографій зображена дівчина в українському одязі і віночку, яка крупним планом вульгарно демонструє глядачеві чого не треба. У такому ж стилі витримані і багато інших робіт "фотомайстра".

Хлопці спробували приклеїти до вивіски ПінчукАртцентру фанерки з написами "Мистецький бордель" і "Центр нікчемного "мистецтва", але їм це не вдалося - завадила охорона. Після невеликої штовханини з нею нові вивіски прикріпили до найближчих стовпів, а після закінчення акції охорона занесла їх до Пінчук-центру. Мабуть, тепер вони там демонструватимуться :)


Забруднена клеєм вивіска ПінчукАртЦентру




Найбільш пристойне фото, використане для рекламного лайтбоксу. Його теж замазали клеєм, намагаючись наліпити табличку.


Охорона ПінчукЦентру




У мегафон говорили про те, що така виставка ганьбить Україну і українську жінку, яка Берегиня, а не повія. Про те, що туди ходять жінки і діти, які змушені це все бачити. Зверталися й особисто до дружини Пінчука Олени Франчук - чи не ганьблять її, як жінку, такі "експонати".





Я до останнього сумнівалася, чи правильно зробили хлопці, що провели цей флешмоб. Між зривом презентації збірки творів представників сексуальних меншин (ту акцію вважаю стовідсотково правильною) і сьогоднішнім флешмобом є суттєва різниця: у книзі були зібрані твори багатьох геїв і лесбіянок, дехто з них, якщо не більшість, напевно вже померли, і не можна сказати, що презентація книги - піар цих письменників. Видання книги проплатили сексуальні меншини, аби потроху привчати українців до свого стилю життя. А пропаганда усіляких збочень є неприпустимою.
Тут, натомість, ми маємо справу з однією творчою людиною, фотографом, якому конче потрібен піар. Наскільки усілякі шпигуни, агенти і почасти політики не зацікавлені у зайвому розголосі - настільки ж він потрібен творчим людям і почасти політикам :) Творчу людину, яка робить отаке неподобство, не можна цькувати, ганьбити, закликати до її совісті тощо. Її треба ігнорувати і замовчувати - оце для них найстрашніше.

В результаті - компроміс, до якого хлопці, судячи з промов, додумалися теж: ганьбимо ПінчукЦентр за порнографічну експозицію, а прізвище "митця" не згадуємо.
А взагалі-то, ідеальне вирішення такої проблеми - мати владу або бодай достатній вплив, щоб тихенько забороняти подібні експозиції. Бо інакше, як не крути, тільки піар покидьку виходить.

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2010-02-04 12:08 (UTC) (Посилання)

Re: тільки піар покидьку виходить

Зробила все, що могла - прізвище замазала :)
У вас нєт вкуса (с)
[info]skagenij at 2010-02-04 11:55 (UTC) (Посилання)
зате пінчук арт центру піар =)
а прізвище чувака можу назвати =)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2010-02-04 12:09 (UTC) (Посилання)
Я теж його можу назвати, але не буду, бо йому того і треба - щоб якнайчастіше згадували його прізвище :)
А ПінчукАртЦентр відомий більше, ніж я, тому це не можна назвати піаром :)
Zagadka1
[info]zagadka1 at 2010-02-04 11:55 (UTC) (Посилання)
искусство не должно иметь гарниц - не нравиться не смотри.
никто ж не заставляет.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2010-02-04 12:07 (UTC) (Посилання)
А згадай недавній випадок у Москві - там на величезних рекламних екранах на магістралі якісь хакери почали демонструвати жорстке порно. Рух припинився, аварії - що тут доброго? :)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
myrko
[info]myrko at 2010-02-04 11:56 (UTC) (Посилання)
а ви то самі на виставці були?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2010-02-04 12:07 (UTC) (Посилання)
Ні, але бачила репродукції багатьох фоторобіт з неї. Мені вистачило.
koloperuna
[info]koloperuna at 2010-02-04 11:59 (UTC) (Посилання)
///А взагалі-то, ідеальне вирішення такої проблеми - мати владу або бодай достатній вплив, щоб тихенько забороняти подібні експозиції. Бо інакше, як не крути, тільки піар покидьку виходить.///

я очень сомневаюсь в таком решении проблемы - надеятся на владу и "вплив" - это путь пассивного и слабого общества
попробовал бы пинчук подобного рода "экспозицию" провести на своей исторической родине "израиль" с изображением голых жидов в кипах и прочей атрибутикой - сомневаюсь, что подобную выставку местные не разнесли бы в клочья за полчаса после ее открытия...
а у нас общество чрезвычайно толерантно-безразличное до таких безобразий
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2010-02-04 12:10 (UTC) (Посилання)
Думаю, що не рознесли б - поліція б охороняла. Там же паради геїв проводяться - мало не під час війни. Отака гидота.
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2010-02-04 12:12 (UTC) (Посилання)
Тут якраз коментатор вище зробив порівняння: уявіть собі масове обурення євреїв у цілому світі, якби подібну виставку відкрили в Ізраїлі з використанням єврейського національного одягу. Я вже не кажу про якусь ісламську країну.
А у нас нічого, можна :(
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
roncess
[info]roncess at 2010-02-04 12:29 (UTC) (Посилання)

Ой не з тим ви боретеся!

Сьогодні вам не подобається якась лажова фотографія (а вона таки лажова), завтра ви будете вимагати покарати всіх атеїстів - бо це: принижує... ганьбить... духовність... і т.д. і т.п.
fett_messer
[info]fett_messer at 2010-02-04 15:27 (UTC) (Посилання)

Re: Ой не з тим ви боретеся!

однозначно, це шлях уїбанів.
Nenzenyatko
[info]nenzenyatko at 2010-02-04 12:42 (UTC) (Посилання)
як на мене, то досить й однієї фотографії з тої виставки, щоб зрозуміти, що це ганьба і цілковита неповага до української жінки. І навіть посил до свобідного сучасного мистецтва і авторського бачення не витримує жодної критики.
Василис
[info]vasilisaua at 2010-02-04 12:49 (UTC) (Посилання)
"Українська жінка" уже показала себя за рубежом так, что мне уже тяжело куда-либо получить визу: "А не едите ли вы туда проституцией заниматься?!"
priorivan
[info]priorivan at 2010-02-04 13:29 (UTC) (Посилання)
Здається там ще активістки "Фемен" провели акцію протесту.
Особисто мене це дратує, дратує те що наших жінок, якими так до речі пишаються як самими крисивіштми в світі. Але коли рлна чи дві дами намагаються поїхати кудись за кордон, ті мудаки сприймають їх як нових путан.
Та взагалі до і українців почали ставитись як до не потребу! Мабуть самі дозволяємо? Але думаю що це наша влада яу так проститутка, томі і до нас так ставляться. Бо врешті-решт як до лярви ставляться?
[info]drakkish at 2010-02-04 13:36 (UTC) (Посилання)

какой смысл замалчивать фамилию?

Какой смысл замалчивать фамилию, если автора элементарно найти в интернете по слову "ПінчукАртЦентр"?
Странно, что его в "москали" не записали еще.
furmanyuk
[info]furmanyuk at 2010-02-04 14:13 (UTC) (Посилання)
Ох, треба чимскоріш поїхати в Київ та відвідати експозицію, поки не зняли через цих придуркуватих поборників моралі.
Чому придуркуватих? Поясню:
1. PinchukArtCentre - це флагман культурного життя столиці і багато таких, як я, що спеціально приїздять в Київ з інших міст на чергову виставку, скажуть навіть більше.
2. Піарячи митця, творчість якого вони не сприймають, роблять краще лише йому.
3. Не зграйці гопників вирішувати, що, кому і де показувати, часи більшовизму минули.
dmytro_prykhno
[info]dmytro_prykhno at 2010-02-04 14:38 (UTC) (Посилання)
Є різниця між поборством моралі і іміджем країни. Якби подібна виставка була на околиці з обмеженням по віку ніхто не протестував би. Якщо ти це не розумієш,- то ти сам придуркуватий.

1. Саме тому там цього і бути не має.
2. Митця не піарили. На нього накласти.
3. Ніхто ніколи і нікому не дає в принципі право щось вирішувати. Це право беруть не питаючи. Демократія,- ілюзія. Де вирішують багатії. Ніхто ТОБІ нічого вирішуватиме не дасть.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
fett_messer
[info]fett_messer at 2010-02-04 15:08 (UTC) (Посилання)
по-перше, фото в студію, бо виходить голослівно - порнографія і все.
якась комісія з моралі, блін.

і таке питання: для вас будь-яке ню є порно?

акція виглядає імпотентно - починаючи з кривих плакатів.
звісно, ПінчукАртЦентр любить всяких підарів типу Елтона Джона, але цей пост абсолютно непереконливий.
rheinmetal
[info]rheinmetal at 2010-02-04 15:32 (UTC) (Посилання)
ти зводи туди свою малишку, покажи їй на фотку, де КАГБЕ НАМЄКАЮТ, що вона БЛЯДЬ, а тоді будеш про філософію мистецтва розказувати. Бо непереконливо, ок?)
rheinmetal
[info]rheinmetal at 2010-02-04 15:12 (UTC) (Посилання)
це вимушена дія.

піар тому мудаку не поможе, він надто примітивний.

проти цього і була акція, що Київ не Руанда, виставлять тут такий треш за модер арт - це ж смішно просто. за кого нас має пінчук?

тому то й скандували образи на бік пінчука і взагалі хотіли поставити акцент на тому що це просто нікчемне мистецтво. але вже в ході змістились акцент на більш зрозуміле - образа жінки, українки.

та фіг з ним. головне, що зробили і дуже багато людей, жінок, пациків, що не змогли прийти(бо рано=проспали:) + робочий же час, будень) побачили що акція відбулась і оцінка виставці цій яку вони хотіли висловити - була висловлена адекватно.

відтак надалі ці люди підтримають і інші ініціативи.

спасибі, що прийшла Олено!
furmanyuk
[info]furmanyuk at 2010-02-04 17:55 (UTC) (Посилання)
А якісь, направлені на створення чогось, ініціативи у вас є?
А то гасла вигукувати і таблички клеєм мастити багато розуму не треба.
Мореплаватель и плотник
[info]graymur at 2010-02-04 15:14 (UTC) (Посилання)
Какое прекрасное зрелище - "патриоты" решают, какое искусство правильное, а какое неправильное.
rheinmetal
[info]rheinmetal at 2010-02-04 15:33 (UTC) (Посилання)
ні, звичайно. патріоти тут в цьому сенсі "ні до чого".

це реакція нормальних людей.

серед тих, хто підтримує акцію дівчата та жінки різних соціальних страт та зайнятості і чоловіки самих різних політичних поглядів.

(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(Анонімно) at 2010-02-04 16:08 (UTC) (Посилання)
Так он як зараз стають знаменитими! Головне самопіар! А цей автор дуже хитро придумав як зробити собі піар абсолютно безплатно. Достатньо було образити своєю пачкотнею, по перше - жіноцтво, по друге - національні почуття. І ось він уже має гучний піар як від феміністок так і від націоналістів. Тепер його покажуть і по телебаченню, і про нього напишуть в газетах. Браво. І ні копійки йому це не коштувало. От як треба робити з гімна канхветку.
бортовий журнал машини часу
[info]g7v at 2010-02-04 17:08 (UTC) (Посилання)
Ще мені моралісти знайшлись. Патріотичні свободівські тернополяни напиваються в нічних клубах до поросячого візга, ригають і не можуть перевзутись з боулінгового взуття у своє.
Поцреоти нещасні. Свого зробити немає розуму, а чуже заплювати - це на ура! Фу!
rheinmetal
[info]rheinmetal at 2010-02-04 22:00 (UTC) (Посилання)

увага

спам-бот
Czardas
[info]czardas at 2010-02-04 17:08 (UTC) (Посилання)
Вы так взыграли, будто это на ваши налогоплательщицкие гроши (если вы вообще платите налоги) оплачено, привезено и выставлено. Частный арт-центр, создателю которого нужно сказать за него огромное спасибо. Тратится человек для вас, и доброго слова не слышит. И выставляет там ровным счетом все, что считает искусством. Ну, или считают искусством кураторы центра. Меня, например, от коровьих голов в формальдегиде тошнит. Поэтому я на них смотреть не иду. От офортов Гойи совершенно не в восторге, хоть и ходил. Но повторно не пойду.

А вы какая-то цензура-по-переписке, честное слово. Не видели, не слышали, а шуму...
furmanyuk
[info]furmanyuk at 2010-02-04 17:51 (UTC) (Посилання)
Ви не розумієте, ця гопота, вважає, що відстоює імідж країни :-)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Андрій Перший
[info]andriy_pershyy at 2010-02-04 17:11 (UTC) (Посилання)
Погуділи вони там і що, Україну вже перестали вважати дешевим білим борделем? Як це змінило ситуацію?
rheinmetal
[info]rheinmetal at 2010-02-04 18:27 (UTC) (Посилання)
бордель в Україні через чоловіків, а не жінок.
(Deleted comment)
김 월터
[info]walter_kim at 2010-02-04 17:36 (UTC) (Посилання)
Оленко, я мушу таки погодитись з вашою оцінкою виставки "Україна" в ПінчукАртЦентрі. Хоч я в принципі проти того, щоб боротися з художніми виставками заборонами, розгромами, пікетами та подібними акціями. Щодо самого центру - чого-небудь більш-менш цікавого в його програмі я не знайшов.
Ось би показав ПінчукАртЦентр фотовиставку "Хроніки пекла" Сергія Мельникоффа:
http://ichkeria.info/content/view/4726/48/
http://www.ua-today.com/modules/myarticles/article_storyid_5479.html
http://kontury.info/photo/177
йому б ціни не було!
Czardas
[info]czardas at 2010-02-04 18:00 (UTC) (Посилання)
Так в чем же дело? Договоритесь с Арт-центром (заинтересуйте кураторов или, в конце-концов, арендуйте этаж) или любой другой галереей (арт-центр в аренду вряд ли что-то отдаст), договоритесь с Мельникоффом, оплатите создание экспозиции и цены ВАМ не будет.

А потом установите стоимость входного билета и наблюдайте как окупается мероприятие.
Czardas
[info]czardas at 2010-02-04 18:06 (UTC) (Посилання)
Кстати, просто любопытно, а как бы вы отнеслись к учебнику анатомии, в котором "непрофильные" не рассматриваемые в контексте раздела части тела были бы прикрыты украинской национальной одеждой. Это бы на что-то указывало общесоциальное?
김 월터
[info]walter_kim at 2010-02-04 20:14 (UTC) (Посилання)
К чему это? Речь идет ведь о выставке фотографий, претендующих называться высоким искусством, а не об учебнике анатомии.
А выставка Мельникоффа пользуестя огромной популярностью везде в мире. Кроме России.
Вопрос: а как насчет Украины?
zarkaslava
[info]zoin at 2010-02-04 20:52 (UTC) (Посилання)

Ян Саудек

Е такий Чеський фотограф Ян Саудек,вважаю що вiн зробив для Чехii набагато бiльше нiж усi правi якi там е,yoго фото це порнографiя для вас?

http://smallbay.ru/photo013.html
rheinmetal
[info]rheinmetal at 2010-02-04 20:55 (UTC) (Посилання)

аби ляпнуть

ти чо бахнувся? які праві?) яка Чехія?
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Александр Нехристь
[info]al_nehrist at 2010-02-04 21:07 (UTC) (Посилання)
Типично мовнюхская реакция! Не удивительно что Олэна о ней и написала... Ага девочка в веночке не имеет права становится раком и показывать упитанный зад. Это по мнению Белозерской, надо делать предварительно сняв венок и стянув спидныцю (спидныця - сподниза)

Вот всё думаю, если бы девочки в еночках не задирали юбки и не показывали "чього нэ трэба2 появилась бы на свет та же Белозерская? В чьём блоге бы тусовались...
Может оно и плохо но, судя по положению на дорогах Киева и Львова, всевозрастного блядва в Украине навалом... так что нечего схезжать на венки - мовляв, претит нам в народном костюме...
rheinmetal
[info]rheinmetal at 2010-02-04 21:13 (UTC) (Посилання)
тебе так турбує калькування української мови, що в принципі за решту твоїх невротичних фантазій і братися не варто.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
eneus_71
[info]eneus_71 at 2010-02-04 23:04 (UTC) (Посилання)

самі балачки - де дії?

Аффтара-митця тре покалічити, щоб якщо буде чим, подумав наступного разу про роль мистецтва у житті.
Знайти, чи на якомусь ПАТІ (блядушнику), чи на прогулянці. І щоб потім боявся з-за рогу висунутися, і другім нє повадно било.
Фоторобота у першу чергу дуже ображає наших дівчат, жінок.
А найкращого листа Пінчуку, до речі дуже толерантного, БРАТСТВО свого часу писало bratstvo.info
(Анонімно) at 2010-02-05 03:20 (UTC) (Посилання)

Повії?

Одним з перших і найуспішніше долучився до сприйняття світом українських жінок як повій Юрій Андрухович. Ось що він сам розповідає:
"Вчера мы в последний раз сыграли моего «Нелегала Орфейского» на сцене театра в Дюссельдорфе.
Гетц Аргус, немецкий исполнитель роли отца Антонио, здоровенный фактурный мужик с бритой головой и мощной шеей, привнес к эту общую ткань анекдот. Он смачно рассказывает его Фуксу–Перфецкому во время их попойки на Острове Мертвых.
В той сцене он, священник, вдруг выясняет, что его чужестранный гость — украинец. К такой догадке он приходит, услышав от Перфецкого, что из его никому не известной страны «в центре Европы» навсегда уезжают женщины. Отцу Антонио становится понятно: эта таинственная страна — Украина. «Кстати, — говорит отец Антонио с плохо скрываемым предчувствием злорадства, — что делает итальянец в борделе?» Перфецкий пожимает плечами. «Amore», — отвечает отец. И тут же спрашивает дальше: «Что делает немец в борделе?» Перфецкий и на этот раз пожимает плечами. «Liebe», — говорит отец и тогда берет быка за рога: «А что делает украинец в борделе?» и, не дав Перфецкому даже пожать плечами, радостно сообщает: «Он ищет свою жену!»
Едва ли он это выдумал, Гетц. Скорее всего, это действительно фольклор. Мы стали интегральной частью общеевропейского фольклора.
Искренне признаюсь: когда в сентябре прошлого года я впервые услышал это на дюссельдорфских репетициях, во мне начал резко просыпаться кто-то, кого я больше всего в этом мире ненавижу, — цензор. Я — то есть он во мне — внутренне возмутился. Но я одолел его, вовремя отрубив эту возмущенную драконью голову. Анекдот запретить невозможно. Спорить с анекдотом нет смысла. Если он уже существует, надо уметь его выслушать. Если он существует, на это должны быть основания.
Помню, как во время второго киевского спектакля все напряглось. Часть публики смеялась вместе с Гетцом. Часть не смеялась. Кто-то за моей спиной обиженно сказал: «Ничего смешного в этом нет». Я, автор, был и с первыми, и со вторыми одновременно. Когда мы смеемся над собой, мы становимся сильнее. Хотя это в самом деле обидно — это не мы, это другие смеются над нами. Нам остается присоединиться к ним и смеяться вместе с ними."
Українська громада така плідна на перевертнів найрізноріднішого сорту. (Франко)
(Deleted comment)
Previous Entry  Next Entry