Ви дивитеся журнал [info]bilozerska

травень 2012   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
З мегафоном

Здійснено напад на Леніна, що на станції метро "Театральна"

Posted on 2009.12.04 at 14:01
Tags: , ,


Сьогодні, 4 грудня, приблизно о 10:00, четверо невідомих патріотів - послідовників Миколи Коханівського, озброєні кувалдами, здійснили напад на горельєф Леніна, що на платформі станції метро "Театральна". Він виявився із якогось дуже твердого сплаву, тому поки що його вдалося лише подряпати і трохи погнути.
Затриманих немає.
Хотіли запросити на акцію мене, але їм сказали, що я в Одесі. Тоді як о пів на дев’яту я вже була на київському вокзалі. Наступного разу телефонуйте мені особисто, хлопці.

Фотки зроблені приблизно о 12-ій. На платформі в цей час стояли двоє міліціянтів і не зводили з подряпаного очей.




UPD: Щоб побачити подряпини, фотки треба збільшити.
UPD-2: Позначила подряпини стрілочками:

Comments:


Сторінка 1 з 3
<<[1] [2] [3] >>
koloperuna
[info]koloperuna at 2009-12-04 12:05 (UTC) (Посилання)
///Здійснено напад на Леніна///

гагага
а я уж было подумал, что наши доблестные националисты на мовзалей напали и вбивали осиновые колья вампиру ленину-бланку xDDD

пора фильм снимать что ли
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 12:21 (UTC) (Посилання)
То не наші націоналісти зроблять, а російські. Треба ж їм щось залишити :)
Журнал русского человека
[info]blogger_7 at 2009-12-04 12:07 (UTC) (Посилання)

Нечисть бандеровская

Ублюдки бандеровские! Гниль бесноватая, скоро топтать вас будут, с дерьмом....нечисть схроновская!
koloperuna
[info]koloperuna at 2009-12-04 13:20 (UTC) (Посилання)

Re: Нечисть бандеровская

а не скажите точно дату и время?
Максим "3Д" Слюсарев
[info]maksim_slusarev at 2009-12-04 12:09 (UTC) (Посилання)
А зачем такое делать?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 12:20 (UTC) (Посилання)
Щоб змусити місцеву владу виконати указ Президента про знесення пам’ятників тоталітарного режиму.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Via
[info]viaaaa at 2009-12-04 12:11 (UTC) (Посилання)
Міцний-таки там метал - пошкрябини гарно видно, але не увігнувся.
Будемо повторювати - може фарбою, може ще якось.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 12:16 (UTC) (Посилання)
Фарбою не можна - змиють миттєво. Потрібна болгарка на акумуляторах :)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
ulver1488
[info]ulver1488 at 2009-12-04 12:12 (UTC) (Посилання)
Террористи прям...
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 12:20 (UTC) (Посилання)
А що зробиш? :)
У вас нєт вкуса (с)
[info]skagenij at 2009-12-04 12:20 (UTC) (Посилання)
а як прохожі реагували коли били кувалдами?
робили вигляд шо не помічають?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 12:20 (UTC) (Посилання)
Не знаю, мене ж при тому не було. Але явно не заважали :)
MOLOTOV. TOMORROW BELONGS TO ME
[info]comrade_molotov at 2009-12-04 12:21 (UTC) (Посилання)
там тіки ніс відрізати і всьо.. всі будуть ржати ггг
але на фотках шото дійсно ніфіга не видно...
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 12:26 (UTC) (Посилання)
Фотки треба збільшувати, на маленьких справді майже не видно.
Acoustic
[info]acousteg at 2009-12-04 12:22 (UTC) (Посилання)

Патриоты ?

Ленин умер давно, и ему нет дела до подобных выходок. А вот людей, которым вождь небезразличен, это задевает и обижает. Почему бы не бороться с существующей системой, вместо того, чтоб заниматься вандализмом?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 12:25 (UTC) (Посилання)

Re: Патриоты ?

Так це ж і є боротьба з існуючою системою. Президент наказав знести. А система буксує, не виконує. Ну, стоятимуть безносі і подряпані, поки не знесуть.
Крім того, ті, кого це ображає, - це ж усе вороги українського суверенітету. Не думаю, що на їхню думку слід зважати.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Serge Tarkovski
[info]pioneer_hg at 2009-12-04 12:24 (UTC) (Посилання)
Щось не бачу жодних подряпин, чи може вони такі непомітні?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 12:26 (UTC) (Посилання)
Збільши фотку, хоча б першу - побачиш. На вилиці - найбільша подряпина.
(Анонімно) at 2009-12-04 13:05 (UTC) (Посилання)
ВАНДАЛИ!!!!
Більше нічим зайнятися? голови хватає лише на яйця та пам'ятки...абсурд
kahl_igel
[info]kahl_igel at 2009-12-04 13:28 (UTC) (Посилання)
хедхантінг розпочато))) шкода що мало пошкодили.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 21:04 (UTC) (Посилання)
А що? Хай би і цю замінили. Як в анекдоті про Колобка, якого засудили до відрубання голови :)
sashko001
[info]sashko001 at 2009-12-04 13:36 (UTC) (Посилання)
а чого обв"язково руйнувати?
цих пам"ятників лишилось-то кілька десятків на Україну.
а на театральній зробити такий собі куточок пам"яті. На Ілліча повісити табличку, з списком всього, що він натворив... а то ж всю станцію доведеться руйнувати - вона вся - пам"ятник ТОМУ режимові.
і ще, якщо зруйнував пам"ятник - ще далеко не патріот.
김 월터
[info]walter_kim at 2009-12-04 14:31 (UTC) (Посилання)
"цих пам"ятників лишилось-то кілька десятків на Україну."
Помиляєтесь, друже, тих ідолів понатикано скрізь і всюди. Вони символи нашого страшного й ганебного минулого! Яке продовжує чорною тінню нависати над нашим теперішнім і над нашим майбутнім, над європейським майбутнім України, в складі вільної, демократичної Європи!


(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(Анонімно) at 2009-12-04 14:05 (UTC) (Посилання)

Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовищем

Думаю з болгаркою будуть проблеми. Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовищем. Хтось точно має інфу про склад сплаву?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 21:20 (UTC) (Посилання)

Re: Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовище

Не вийде, це довелося б занурити в чан з кислотою :)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Олекса Шкатов
[info]4ornobile at 2009-12-04 14:15 (UTC) (Посилання)
Ну і нафіга?
Яковина Иван
[info]yakovina_ivan at 2009-12-04 16:10 (UTC) (Посилання)
Это, типа, круто и патриотично!
(Анонімно) at 2009-12-04 14:32 (UTC) (Посилання)

Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовищем

Ось нарив пару рецептів варива, яке по-ідеї має нормально погризти цей сплав.

Рецепт 1.
30 мг соляної кислоти
1,5 мг хлорної міді
95 мл води
30 мл етилового спірту

Рецепт 2.
1,2 сірчаної кислоти
10 мл 1% розчину марганцовки

Рецепт 3.
10 % водний розчин персульфату амонію

УВАГА!!! З даними складниками тре вкрай обережно користуватися. Містить небезпечні складники!!!
sashko001
[info]sashko001 at 2009-12-04 14:39 (UTC) (Посилання)

Re: Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовище

о так! Патріоти! вперед в масове скупчення людей з небезчними речовинами! Тротилом його! щоб без шансів!!!!
wanted2be
[info]wanted2be at 2009-12-04 14:35 (UTC) (Посилання)
Фашисты снова в Городе Герое Киеве... Нужна помощь Москвы!

Аргументация на счет выполнения указа президента - просто жалкая ничтожная попытка оправдаться хотя-бы в собственных глазах. Ваша шайка выполняет все указы президента? или только один?
- Что вы сделали для выполнения указа президента о повышении соц-стандартов? - Поцарапали памятник!
И да.. указ президента, на который вы ссылаетесь, подразумевает демонтаж памятников советской эпохи, а не никчемные попытки их поцарапать/ отколоть кусочек на память...
sashko001
[info]sashko001 at 2009-12-04 14:43 (UTC) (Посилання)
та ні,дякуємо, але ми тут самі впораємось. Москва нехай з своїми фашистами розбереться.
eremeev_ru
[info]eremeev_ru at 2009-12-04 14:36 (UTC) (Посилання)
Клоуны.

Пусть тогда уж и метро полностью засыпят. Как памятник тоталитарного режима. А еще можно все дома и заводы, построенные за время советского союза снести.
Дмитрий Резниченко
[info]reznichenko_d at 2009-12-04 15:18 (UTC) (Посилання)
От люблю я это в носителях тоталитарного сознания!
Каждый забор, отгроханный под красным стягом, по умолчанию считается заслугой партии и лично товарища Сталина.
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Анонімно) at 2009-12-04 14:39 (UTC) (Посилання)

Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовищем

І, звичайно ж, НЕ МОЖНА застосовувати подібні реактиви, коли поряд знаходяться люди!!! Ідоли мають бути повергнуті, але здоров'я людей понад усе. КОРИСТУВАТИСЯ ДУЖЕ ОБЕРЕЖНО. Посуд для даних реактивів має бути скляним (уточнити!!!)
(Анонімно) at 2009-12-05 11:23 (UTC) (Посилання)

Re: Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовище

БОЛГАРКОЮ ЙОМУ ПРОВЕСТИ ЖИРНОГО ХРЕСТА НА ОБЛИЧЧІ!!!
Князь
[info]knyaz_forever at 2009-12-04 14:39 (UTC) (Посилання)
Знаєте, я читаю ці повідомлення, читаю... Спочатку хотілося написати щось таке паскудне-паскудне... А потім думаю собі - навіщо? Абсолютно очевидно, що ні Оленка, ні оці хлопчиська з кувалдами та сокирами, фарбою та кислотою - жодний з них ніколи не стане втіленням української нації... Про жодного з них не буде написано жодного розділу... що там розділу - абзацу в жодному підручнику. Навіщо ж витрачати свою енергію, знання, досвід, вміння переконувати... витрачати на весь цей людський непотріб?
Ну немає чого їм робити. Ну вважають вони, що достатньо розтрощити пару-трійку памятників, а ще з десяток облити фарбою - і все в Україні стане добре. Лани самі-по собі заколосяться. В ставах та річках риби стане більше, ніж води. Український товар стане найякіснішим в світі. Українська культура стане на чолі інтелектуального зростання людства. Ну вважають вони так - ну що ти з ними поробиш... Мабуть, не навчили їх у дитинстві - що досягти чогось можна наполегливою працею. Кров'ю та потом. Тяжкою роботою зранку до ночі.
Не навчили їх і тому, що насильство - воно породжує лише насильство.
Не навчили їх, що досвід історії не можна забувати. Що його неможливо знищити таким шляхом...
Не навчили їх толерантності та вмінню розуміти та поважати думку іншої сторони - нехай і політичного супротивника... Не навчили... Оце і маємо купку молоді, яка замість того, щоб поїхати на Полтавщину у село Вишеньки (де за останні 15 років населення зменшилось з 50 осіб до нуля)... або у село Сокириху (де з 300 осіб у 1985 році залишлось 20).... І от замість того, щоб взяти собі одну з хатинок і обробляти власними руками цю найкращу в світи землю... ці молодики з молодицями ходять, галасують, паплюжать і трощать. Вони в своєму житті не створили нічого, що можна було б залишити нащадкам. Але вони вже ламають... Щось нагадує, так? "... разрушим до основанья, а затем.... кто был никем... тот станет..."
Ну що ж, бажаю вам успіхів. Тільки знаете, коли ці "успіхи" дуже боляче вдарять вам ззаду у потилицю - не скавучіть... Хоча марно... все рівно будете скавучати - така вже доля у шакалів...
sashko001
[info]sashko001 at 2009-12-04 14:40 (UTC) (Посилання)
цілком погоджуюсь.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Князь
[info]knyaz_forever at 2009-12-04 14:44 (UTC) (Посилання)
P.S. Українці! Ми заявляємо, що ми - освічена, цивілізована нація. Що ми - частина Європи. Що в нас є культура. Що в нас є славне минуле та на нас чекає не менш славне майбутнє.
Так будьмо ж поводитись як цивілізовані люди, а не як зграя озвірілих мавп...
Дмитрий Резниченко
[info]reznichenko_d at 2009-12-04 15:21 (UTC) (Посилання)
Коли ти останній раз бачив озвірілу мавпу, яка з ідейних причин щос трощила?
shizya
[info]shizya at 2009-12-04 14:47 (UTC) (Посилання)
в міліції мені сказали, що ніяких кувалд там не було.
начебто руками та чимось дрібним хотіли шкрябали
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 14:52 (UTC) (Посилання)
Як ви розумієте, міліції під час акції не було. Так що навряд чи вони точно знають, чим дряпали чи били :) Я теж не бачила. Але мені сказали, що кувалдою. Та й по пошкодженнях видно. Чимось дрібним так не зробиш.
(Deleted comment)
recordare_ss
[info]recordare_ss at 2009-12-04 14:55 (UTC) (Посилання)
Потрібно негайно зруйнувати музеї, там дуже багато пам'яток історії.

В може й К.Маркса потрібно заборонити?

Князь
[info]knyaz_forever at 2009-12-04 15:05 (UTC) (Посилання)
Так-так... А з книжок утворити величезну купу та розвести величезне багаття... І влаштувати величезне свято... Свято "Великого хама"...
(Анонімно) at 2009-12-04 14:57 (UTC) (Посилання)

Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовищем

Можливо, про кувалди трохи ы перебільшено, але виходячи з міцності сплава для завдання подібних ушкоджень без нормального молотка не обійшлось. Проте гатити по такому сплаву молоточком - трохи марна справа, це ж не граніт
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 20:29 (UTC) (Посилання)

Re: Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовище

Вже дізналася точно - кувалдою.
(Анонімно) at 2009-12-04 14:59 (UTC) (Посилання)

Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовищем

Чому люди, що вважають себе українськими патріотами, люблять так багато п...діти? Нєпонятно однако...
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-12-04 20:27 (UTC) (Посилання)

Re: Пам'ятник тре обробити якимось кислотним середовище

Ну, і що буде? Потемнішає, як та голова у бесарабського недобитка? :)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
[info]ex_solo_use at 2009-12-04 15:24 (UTC) (Посилання)
-Мыкола ты куды?
-Та до лису.
-А чого?
-Та може зустрину москаля, та и вбъю ёго.
-А колы вин тэбэ вбъе?
-А мэнэ защо? Шо я паганого зробыв?
(Анонімно) at 2009-12-04 15:48 (UTC) (Посилання)
Цькування і паплюження бланка виводить ягусских з рівноваги. Генетика - велика річ!
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
Previous Entry  Next Entry