Ви дивитеся журнал [info]bilozerska

травень 2012   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Між нами

Жертви "зомбоящика"

Posted on 2009.11.02 at 18:55
Tags: , , , ,


(По-русски читать тут)
У Києві паніка. Київ напівбезлюдний. Тобто на вулицях вдвічі-втричі менше людей, ніж звичайно. Третина позакривала обличчя масками або шаликами, як студенти на стрьомних акціях. Молодь, причому, теж.
В метро на "червоній лінії" можна спокійно зайти і сісти.
З Києва не випускають автобуси. Пан Орест Васкул запросив мене до Ясногородки на 40 днів по його сину Петру. Я б туди і не потрапила, якби не Андрій Мохник і "свободівці" - дісталася у їхній машині.

У Тернополі, кажуть знайомі, майже у кожній родині є хворий на грип. Ці хворі, звісно, не помирають, але все одно дуже страшно. Люди на власні очі бачили літаки, які розбризкують щось над містом. Ну, хто не бачив літак - гвинтокрил бачив точно.



Скажіть мені чесно: ви вірите у свинячий грип?
У Києві, згідно офіційних заяв, ЖОДНОГО випадку цієї хвороби. По Україні смертність така сама, як щороку в осінній період. Восени завжди лютує грип, і від його ускладнень на країну завжди помирає кілька десятків людей.
Ні - ходять у масках, як відвідувачі в реанімації. Не думала, що наш народ так сильно залежить від "зомбоящика".
З епідемією звичайного грипу теж слід боротися, і честь і хвала тим, хто це робить. Але ця паніка...

Якщо це зробив Ющенко, щоб зірвати вибори (а схоже, бо почалося з відданих йому західних областей, де людей, померлих від звичайного грипу, легше записати як жертв "свинячої" епідемії), то я йому аплодую.
Юля показала, що здатна зібрати Майдан. А Ющенко, який до боротьби зі страшною епідемією вже чомусь залучив і армію, - що не впустить автобуси до Києва. Бо якщо їх не випускають - мабуть, не впускають теж.
А що? А у нас свобода слова. Пиши і кажи, що хочеш. А майдани збирати зась.
І толерантний політкоректний Захід цього разу мовчатиме у марлеву масочку, бо епідемії вони бояться ще більше за нас.

Якщо це справді геніальна задумка Ющенка, щоб не пустити до влади Тимошенко і Януковича, доречно його підтримати і щосили сіяти паніку. А ну, ховайтеся по хатах! У Києві вже бачили шпигунів, які розприскують свинячий грип із балончиків :))

http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/187972.html

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
kampfflieger
[info]kampfflieger at 2009-11-02 17:52 (UTC) (Посилання)
Думаю, що епідемія - це найопка. І знайомі медики так кажуть.
gurvinyk
[info]gurvinyk at 2009-11-02 17:52 (UTC) (Посилання)
Вже багато раз писав. НЕ ВІРЮ.
От грипом захворів, але рохкати не почав. :-)
Кожного року є епідемії грипу.
Григян задумала лихе просто. Гадаю не лише вона.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-02 18:09 (UTC) (Посилання)
Вважаю, Юлі це ні до чого... Чим пізніше відбудуться вибори, тим менше у неї шансів через економічні показники.
konvaliya
[info]konvaliya at 2009-11-02 18:02 (UTC) (Посилання)
<<<Якщо це зробив Ющенко, щоб зірвати вибори (а схоже, бо почалося з відданих йому західних областей, де людей, померлих від звичайного грипу, легше записати як жертв "свинячої" епідемії), то я йому аплодую. Юля показала, що здатна зібрати Майдан. А Ющенко, який до боротьби зі страшною епідемією вже чомусь залучив і армію, - що не впустить автобуси до Києва. Бо якщо їх не випускають - мабуть, не впускають теж. А що? А у нас свобода слова. Пиши і кажи, що хочеш. А майдани збирати зась. І толерантний політкоректний Захід цього разу мовчатиме у марлеву масочку, бо епідемії вони бояться ще більше за нас. Якщо це справді геніальна задумка Ющенка, щоб не пустити до влади Тимошенко і Януковича, доречно його підтримати і щосили сіяти паніку. А ну, ховайтеся по хатах! У Києві вже бачили шпигунів, які розприскують свинячий грип із балончиків.>>

Оленко, прочитала ці твої рядки і, чесно кажучи, стало трохи не по собі. Ні, не через штучну паніку, а через сенс написаного. Ти це серйозно?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-02 18:08 (UTC) (Посилання)
Я вже не раз писала: якщо Ющенко удасться до якихось неконституційних методів задля утримання влади, я його підтримаю. Бо ті двоє, як на мене, для України значно гірші.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(Deleted comment)
vla_sta
[info]vla_sta at 2009-11-02 18:04 (UTC) (Посилання)
А де пєсик?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-02 18:06 (UTC) (Посилання)
Сама дивуюсь - останні два пости щось немає.
Ой, леле! Це все, мабуть, свинячий грип! :))
je_suis_la_vie
[info]je_suis_la_vie at 2009-11-02 18:41 (UTC) (Посилання)
Про літаки доречі, існує одна теорія. [click] Хоча те, про що пишеться в статті я спостерігав з самого раннього дитинства (кінець 70-х). А дядько, який служив в авіації навіть вчив розпізнавати за інверсійними трасами літаків на якій висоті летить, яка потужність двигунів, яка температура повітря на тій висоті, прибилзнашвидкість бокового вітру, літака і т.і.

Борис у моєму пості [click] стверджує, що його сестра доглядає таких хворих.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:27 (UTC) (Посилання)
Не дуже вірю у те, що написано у статті. Сама ніколи нічого подібного не бачила - лише сліди від реактивних літаків. Ще з літаків розпилюють отрутохімікати, добрива і спеціальні речовини, щоб викликати дощ.

У США тим більше ніяких "секретних випробовувань" над людьми бути не може, бо гроші на всі дослідження виділяє Конгрес, тобто купа народу знає. Такий гвалт би піднявся!..
fett_messer
[info]fett_messer at 2009-11-02 18:48 (UTC) (Посилання)

хитрий гешефт Юльки імхо

обережно - багато матів :)))

http://fett-messer.livejournal.com/249002.html
rheinmetal
[info]rheinmetal at 2009-11-02 19:02 (UTC) (Посилання)
http://adolfych.livejournal.com/1567513.html
http://adolfych.livejournal.com/1567513.html?thread=38008601#t38008601

Адольфич не з тих, хто може викласти недостатньо перевірену інформацію. Досить печально буде, якщо в дійсності все є так.
Кумыс Саксагыр, православный писатель
[info]adolfych at 2009-11-02 21:59 (UTC) (Посилання)
в двух словах
мне сказал сегодня при встрече мой приятель, управляющий банком, а ему при мне по телефону - его приятель, народній депутат.
я так сказать присутствовал при их разговоре правда с одной стороні тел трубки
семьи уже кто где - но в основном в австрии
это сегодняшняя информация основана на ответе из лондона - нардепы уже знают все подробности
если гон - то на самом высоком уровне гон, не на уровне областной газеты
88, берегите себя.
(Deleted comment)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:38 (UTC) (Посилання)
Чому вона тоді заперечує епідемію?
sribna_kulja
[info]sribna_kulja at 2009-11-02 19:12 (UTC) (Посилання)
свого часу мій тато, добре вивчивши руморологію, закосив багато бабла на розпущеній ним чутці... і тепер він говорить що у ситуації зі свинячим грипом хтось непогано заробляє гроші на паніці.
моє припущення, що наша ТЮлька зговорилась з фармацептами і тепер вони пожинають плоди своєї праці.
ТЮЛька - рейтинг. "супєрвумєн" в білому плащику, яка "рятує країну" (любі мої, я з вами.. дуже вас прошу, носіть маски навіть вдома і тд). те що не дуже вдало в неї це виходить поки що - то окрема тема. з неї ж такий "професіонал" в медичній сфері, як з яника професор :) + бабло , яке їй виділяють фармацепти за прибуток (недавно в аптеках через відсутність ліків було пусто . коли з"явились нові поставки, ліки коштували значно дорожче за попередні ціни).
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:41 (UTC) (Посилання)
Так вона ж наче заперечує, що це свинячий грип, каже, що звичайна сезонна епідемія грипу...
І як у неї може "погано виходити", якщо це настільки масштабний проект. Проконсультувалася б уже зі знаючими медиками...
А ось у те, що наживаються фармацевти і їй "відстьогують" - у це вірю одразу і беззастережно! :)
shooroop_if
[info]shooroop_if at 2009-11-02 19:34 (UTC) (Посилання)

+

Грипу насправді нема....
От я вже який день ходжу в одній сорочці, без маски та інших засобів - і мене грипа не бере. Я навіть ризикую своїм здоров'ям щоб показати - це все брехня, яку ЗОГ розпочав
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:42 (UTC) (Посилання)

Re: +

У всесвітню масонську чи ще якусь змову я вірю не більше, ніж у свинячий грип, а щодо решти - так воно і є :)
vieniga
[info]vieniga at 2009-11-02 19:39 (UTC) (Посилання)
Конечно, вирус существует и нужно заботиться о своем здоровье, но не хождением по городу в маске, а другими мерами, например зарядкой каждый день или бегом по утрам в парке. А по поводу политики - да, согласна, обеими руками голосую за Ющенко! Пусть еще один срок отработает президентом.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:44 (UTC) (Посилання)
Якщо вже пішла така мода на маски, що ходити у них по місту не соромно, - доречно, ІМХО, вдягати маску у громадському транспорті - просто щоб не підхопити звичайний грип. А на вулиці, ІМХО, - це безглуздя.
김 월터
[info]walter_kim at 2009-11-02 19:41 (UTC) (Посилання)
А як шановне панство ставиться до думки про те, що це початок бактеріологічної війни Росії проти України?
http://gulag.ipvnews.org/new/
http://www.kavkazcenter.com/ukr/content/2009/11/01/11538.shtml
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:51 (UTC) (Посилання)
Знають, що чума, але приховують? Навіщо? Це ж треба тоді шум на весь світ, використання армії для перекриття кордонів між областями, масові щеплення...
Ні, це просто сіяння паніки. І Росія, в порядку винятку, цього разу тут ні до чого. Хіба що скористається для того, щоб перекрити поставки нашої сільгосппродукції.
Та й навіщо це Росії? Щоб скасували вибори і залишився Ющенко? :)
bohemka
[info]bohemka at 2009-11-02 19:56 (UTC) (Посилання)
О! Покемони на фотках!
induktor
[info]induktor at 2009-11-02 20:11 (UTC) (Посилання)

Ось шо буде з Янеком, якщо не покаєццьо

Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:52 (UTC) (Посилання)

Re: Ось шо буде з Янеком, якщо не покаєццьо

:))
the_rhubarbs
[info]the_rhubarbs at 2009-11-02 20:39 (UTC) (Посилання)
Слухай, а твій тролль-обсиральник доктор Лівсі теж мабуть захворів, щось його не видно у коментах :)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:52 (UTC) (Посилання)
Я так за нього переживаю - мабуть, таки свинячий грип! :)
Але до чого тут доктор Лівсі?
Tarm
[info]tarm1 at 2009-11-02 20:40 (UTC) (Посилання)
щось коли грип появився, всі про педофілів з бюту забули...Ющенко не провів заплановане на 1 листопада своє відкриття...і у Львові з конференцією не склалось, думаю проблему тре шукати у юлі...
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:54 (UTC) (Посилання)
Юля скористається будь-якою ситуацією, такий вже у неї розум і характер.
Але їй це в цілому невигідно. Чим пізніше вибори, тим більше рейтингу вона втратить.
the_rhubarbs
[info]the_rhubarbs at 2009-11-03 03:19 (UTC) (Посилання)
Але ти знаєш, Оленку, в США дійсно грип. У нас пів-класу фізики хворіють. І, до того ж, це американці, які вдома просто так не відсиджуватимуться, залишаються тільки якщо температура.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:55 (UTC) (Посилання)
Так я ж не кажу, що епідемії грипу немає! Є грип. Але не свинячий, не летальний.
alex_nose
[info]alex_nose at 2009-11-03 09:47 (UTC) (Посилання)
Вітаю, Оленко. Це Олекса з Сімфероополя. Ми з тобою познайомилися 14.10.2009 р. на святкуванні 67-ї річниці УПА у Києві.
А тепер по темі:
У Сімферополі поки що істерії немає, але дехто у масках вже ходить. В аптеках ліки і одноразові маски у наявності. От тільки мої улюблені лимони подорожчали
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:57 (UTC) (Посилання)
Хороше - нема істерії, якщо на вулицях люди у масках :)
Досі я бачила під час епідемії грипу людей на вулицях у масках тільки у телерепортажах з Китаю :)
(Анонімно) at 2009-11-03 10:01 (UTC) (Посилання)
Ну що за дитсадок... Ця паніка вигідна Ґриґян, і через це вона, та її дуполизи, так сильно її розкручують. Сама постійно висить в телевізорі, а іншим кандидатам навіть з десятьма виборцями не зустрітися... Не кажучи вже про замовлення для певних "другорядних" активів Жеваго.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-03 23:58 (UTC) (Посилання)
Ну, і чого вона доб’ється, крім "відкатів" від фармацевтів?
Звинувачень, що країна не була підготовлена до епідемії?
furmanyuk
[info]furmanyuk at 2009-11-03 10:44 (UTC) (Посилання)
Ні, я звичайно можу Вас зрозуміти, мені Тимошенко і Янукович самому не симпатичні, але аплодувати Ющенку? Ні, дякую ;)
Так, щороку у нас епідемія грипу та ГРВІ, але чи щороку у нас від цього помирають лікарі?
Паніку контролювати можна лише брехнею, але це не найкращий шлях, хоча безумовно прийнятний для тих, хто при владі.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-04 00:01 (UTC) (Посилання)
А чим лікарі відрізняються від усіх інших людей? Кажуть: у аптекаря своя аптека, а теж помирає.
Навпаки, лікарі - група ризику, бо постійно контактують із хворими. А здоров’я у них анітрохи не міцніше, ніж у всіх інших.
Треба було б підняти статистику за минулі роки - можливо, теж вмирали лікарі.
Елена
[info]netroyanskaya at 2009-11-03 15:49 (UTC) (Посилання)
У меня на работе вышел приказ генерального директора, обязывающий носить "лепестки" или маски в рабочее время. Я не надевала, но с проверкой по кабинетам ходил начальник цеха, он обругал меня, как школьницу - пришлось напялить. Но самое комичное (оно же одновременно и самое печчальное) то, что на работе до сих пор не включили отопление. Камины не помогают, в кабинете +6. А они маски раздают!!!
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-04 00:02 (UTC) (Посилання)
"Камины не помогают, в кабинете +6. А они маски раздают!!!"

Якось це дуже по-радянськи :(
За інформацію дякую. Бо лише такій інформації і вірю.
tyula1
[info]tyula1 at 2009-11-03 15:53 (UTC) (Посилання)
Пацієнт в Зімбабве: Докторе, у мене відвалюються вуха...
http://amckh.livejournal.com/73606.html
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-04 00:04 (UTC) (Посилання)
:)))
Дуже правдива історія, так воно зазвичай і вібувається :)
(Анонімно) at 2009-11-03 16:28 (UTC) (Посилання)
Навряд чи Ющенко вдасться до неконституційних дій. Не його стиль.
Поки що він не зміг 1 листопада провести свою акцію на Софійській. І навряд чи від того виграв.
Є люди, що гинуть від ускладнень грипу це факт. А кожен з політиків піариться на тому, як може. Юля мабуть більше за всіх.
Бо такий в неї талант.
Епідемія не зірве вибори, хіба що відстрочить на пару місяців максимум. А Ющенко занадто моральний, щоб вдаватися до нагнітання паніки.
А фармацевти та ті, хто продають ліки, піднімуться. Це факт.
На мою думку, варто навпаки людей заспокоювати. Ніякі політикі не варті того, щоб спеціально накручувати наших співгромадян.
Едуард, ДНІПРОпетровськ.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-04 00:09 (UTC) (Посилання)
Ну, щодо нагнітання і шпигунів з балончиками - то, звісно, жарт.
Щодо Ющенка - а що він втратив? Основні гроші - не на побудову сцени, а на звезення людей.
Чим далі будуть відстрочені вибори - тим більше рейтингу втратить Тимошенко. Її ще й звинуватять у тому, що держава не була готова до епідемії. А Ющенкові, можливо, потрібен цей час, щоб зібрати гроші на вибори. Він же не олігарх, і газорублі йому Путін не дає.

Якщо це справді "рука Ющенка", я не вважаю цей вчинок аморальним. Через марлеві пов’язки ніхто не помре, навпаки - менше хворітимуть на звичайний грип. А от віддати державу тим, хто невідомо що може з нею зробити - куди більший гріх.
Жить отдавая
[info]lugovaya_arfa at 2009-11-03 16:59 (UTC) (Посилання)
Олено, маска дуже гріє - так тепленько :)
Може, й добре, що багато хто в масках - все же таки трохи вбереже від сезонних негараздів.

Лікарів шкода - навіть стоматологи зараз ходять по викликах.
А ще жалко вчителів і вихователів, які сидять вдома "за свій рахунок". Ну звідки ж у них, бідних, ті гроші?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-04 00:10 (UTC) (Посилання)
Так, згодна.
Якщо маски носить багато людей - то це вже не соромно :)
І щодо вчителів і вихователів - то вже занадто. У будь-якій пертурбації більше за всіх страждають бюджетники.
김 월터
[info]walter_kim at 2009-11-03 19:39 (UTC) (Посилання)
Сподіваюсь, за кілька тижнів епідемія пройде, і масові заходи будуть продовжуватись.
Тому, хто ще не визначився у виборі, мабуть, буде цікаво прочитати інтерв"ю радіожурналіста Анатолія Стріляного газеті "Україна молода". Викладене на сайті полтавської "Просвіти":
http://prosvita.poltava.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=262&Itemid=37
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-11-04 00:13 (UTC) (Посилання)
Дякую за лінк! Якщо будь-яка людина викликає ненависть Путіна - цій людині вже є, чим пишатися :)
Previous Entry  Next Entry