Home
грудень 2009   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
На Покрову-2006

«Руйнатор Леніна» Микола Коханівський: Я свято вірю, що ми їх усі знесемо

Posted on 2009.07.03 at 12:13
Tags: , , ,


(По-русски читать тут)
На прохання "Новинаря" зробила інтерв’ю з Коханівським після його звільнення.
Версія "Новинаря" - тут: http://novynar.com.ua/analytics/government/74181
Дочекалася, поки вони його викладуть, і пощу у своєму блозі текст інтерв’ю до редакторських правок.

Вчора, 2 липня, п’ятеро молодих націоналістів, які на світанку 30 червня пошкодили пам’ятник Леніну, були відпущені з ІТТ на підписку про невиїзд. Одразу після звільнення нам вдалося зустрітись з ініціатором і головним виконавцем «замаху на Ілліча» Миколою Коханівським. Не можна сказати, що ідея розбити пам’ятник виникла у нього спонтанно – не раз він поширював її у правому колі. Разом з однодумцями навіть позував на тлі Ілліча з кувалдою в руках. Попереджав владу: знесіть, виконайте Указ Президента, бо гірше буде. Не послухали.

- Перш за все, Миколо, як з тобою поводились у міліції? Не били?
- Не били, але поводились вкрай брутально. Я цього не збираюся приховувати. Такої брудної лайки я у житті не чув. Після того, як нас забрали, з п’ятої ранку і до першої – я переконався, що міліція насправді далеко не з народом. Погрози були різного роду. Найбільш м’які – «за півроку чекайте, бандерівці кляті, хохли нещасні, за півроку Янукович прийде, ми вас усіх будемо до стінки ставити!». Ще казали: «Все на вас є, драбина є, відбитки є, ви звідси не вийдете, будете сидіти, ви вже наші!».

Це робили, в основному, менти в цивільному у райвідділку на Прорізній. Коли я до них звертався: «Назвіть свою посаду і прізвище», вони усі відмовлялися і ще більш брутально лаялися. Я думаю, ми будемо скаржитись на це.

- Хлопців теж не били?
- Двох хлопців по кілька разів ударили. Але гіршим був постійний моральний пресинг і знущання. Мені особисто казали, що я хохол і бандерівець, а решта – матюки, які я переповідати не буду. (Цікава ситуація – представника домінуючої у державі нації ображають за національною ознакою! – О.Б.). Порівнювали зі свинями та іншими тваринами. Президента лаяли останніми словами, Шухевича, Бандеру… І це протягом шести годин безперервно.

- Які були умови утримання в ІТТ на Косогірному провулку?
- В принципі, там було все нормально. Після того, як біля першої години нас забрав слідчий Артур Платонов, абсолютно нормальна, виважена, інтелігентна людина, – після того знущання припинилися. До нас ставилися нормально, потім повезли на ІТТ, а там уже – звичайні умови, як для всіх. Нічого особливого, скаржитись мені особливо ні на що. Хлопці передали поїсти, і всі півтори доби ми нормально себе почували, наскільки це можуть затримані.


Коханівського везуть до ІТТ (30 червня 2009 р.)

- Може, вас відпустили на чиїсь поруки?
- Це називається «на підписку про невиїзд». Я особисто чекав на процес, мені сказали, що суд буде в будь-якому разі, і я до нього готувався.

- Самопочуття у тебе і в хлопців зараз добре?
- Так, з нами все гаразд.

- Що ти очікуєш від майбутнього рішення суду – для себе і для побратимів?
- Нам інкримінують хуліганство – стаття 296 ч. 2. Звичайно, ми будемо її заперечувати, бо це не було хуліганство, це була ідейна акція. Я очікую виправдання і звільнення. За літерою закону не можна сформулювати, що це було хуліганство – хоча б тому, що ми не тікали і не чинили опору міліції. Я думаю, суд має бути об’єктивним, тим більше, багато хто за нас вступився.

- В майбутньому що плануєте робити?
- Поки що таких особливих планів нема. Я чекаю суду. Не можна сказати, що готуюся, готуватися мені нема до чого, я й так у всьому впевнений. Те, що ми зробили, мене потішило. Молоді хлопці стояли твердо, ніякі погрози міліціянтів їх не злякали. Молодці.
Звісно, громити більше нічого не збираємось. Ми сподівалися на громадський розголос цієї проблеми, і ми його отримали.

- Ти згадував слідчого. Як тривало слідство? Які покази ви давали?
- Більшість із нас відмовились давати будь-які покази, поки нам не дадуть адвоката. Зрештою, вчора (1 липня – О.Б.) приїхав нормальний адвокат, пан Сидір Кізін, він розставив крапки над «і». І нам, і слідчим пояснив, що до чого, які ми маємо права.

- Викликали якихось свідків?
- Поки що ні.


Останнє попередження: Микола Коханівський, Вікторія Омельченко і Віктор Брик з кувалдами і щіткою біля пам’ятника Леніну (23 травня 2008 року)

- Можеш перерахувати ваші з хлопцями попередні гучні акції (крім розбиття пам’ятника Петровському)?
- Відзначення на Майдані річниці Помаранчевої революції – другої і третьої (четвертої суд заборонив), запалення на Софійській площі повстанської ватри 30 червня 2007 року, ватра на Майдані у 2008 році. У День незалежності в минулому році під час параду на Хрещатику ми видерлися на дах тролейбусної зупинки і розгорнули банер «Слава Героям ОУН-УПА!». Потім розбили обличчя Петровському… (Додам: ще Микола брав участь у звільненні одного з київських храмів, захопленого Московським Патріархатом – О.Б.)

- А як визріла ідея про Ілліча? Як ви придумали її, як готувалися?
- Визріла, ти ж чудово знаєш, вже давно. Зараз обставини склалися так, що сам Бог нам допомагав, щоб усе було зручно: була драбина, були відповідні кувалди. Найшлися хлопці, які взялися мені допомагати. Весь ресурс, необхідний для такої акції – він знайшовся. А переконання і прагнення це зробити були завжди.

- Коли шукав побратимів для цієї справи, не боявся, що просочиться інформація?

- Дуже боявся. Тому шукав вибірково – серед тих людей, з якими вже мав справу. І не помилився.

- А яке твоє особисте ставлення до цього пам’ятника? Багато хто вважає його витвором мистецтва…
- У мене все дуже просто. Для мене він не є ніяким витвором, нічого надзвичайного я у ньому не бачу. Він є кат, як би хто над ним не працював. У Святому Письмі написано, що демон прийде в обличчі дуже гарному. Тому, навіть якщо він гарний, цей Ленін, він все одно демон, і його треба знищувати.

- Які ти бачиш глобальні наслідки вашої акції?
- Я не можу нічого передбачити. Розраховую на те, що тепер його знімуть, і дуже прагну, щоб знесли усі пам’ятники Леніну – в обласних центрах, в маленьких містечках, селах… Бо не годиться, щоб людина, яка патологічно ненавиділа українців, зруйнувала УНР, запровадила ЧК, концтабори, організувала перший голодомор – і їй ще досі вклоняються. Я свято вірю, що ми їх усі знесемо.

Спілкувалася Олена БІЛОЗЕРСЬКА.
Фото автора


П.С. Як повідомляє зі слів хлопців [info]viaaaa, коли їх везли в автозаку і вони заспівали "Червону калину", мєнти приснули всередину газ.

http://bilozerska.livejournal.com/151086.html?format=light
http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/151086.html

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
denis_poltavets
[info]denis_poltavets at 2009-07-03 09:37 (UTC) (Посилання)
Цей Микола ще... Просто якась ганьба. Мені соромно, що він називає себе українцем. Запропонуйте йому - для повного букети - ще спалити книжки, подати заяву на організацію концтабору і таке.
Zagadka1
[info]zagadka1 at 2009-07-03 09:43 (UTC) (Посилання)
точно.
это не методы.
вроду взрослый мужик - а ума кпк у ракушки. Грустно.
(без теми) - (Анонімно) Expand
[info]cherkashin_s at 2009-07-03 09:38 (UTC) (Посилання)
"за півроку чекайте, бандерівці кляті, хохли нещасні, за півроку Янукович прийде, ми вас усіх будемо до стінки ставити!». "

Стенка недлинная потребуется, Слава Богу таких дебилов на Украине мало.
Zagadka1
[info]zagadka1 at 2009-07-03 09:45 (UTC) (Посилання)
Да уж.
Это "отборный" по ходу)
А вообще - к чему агрессия.. агрессия у меня всегда вызывает натипатию. Этот дядя - даа.. я думала там малолетка, типа гормоны гуляют и все такое. Но взрослый мужик! Лучше бы работал, или чем-то полезным занимался чтобы дурь в голову не тприходила. Это - диагноз.
Via
[info]viaaaa at 2009-07-03 09:46 (UTC) (Посилання)
Дякую, Олено, за оперативне інтервью - і коли ти тільки встигаєш? :)
Моя фотка - може якось і зайва? Хоча дійсно красномовна - хіба мало попереджали?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 10:25 (UTC) (Посилання)
На фотках, де нема тебе, не видно й Ілліча, так що без тебе нікуди :)
А інтерв’ю взяла вчора ввечері, зловивши його на офісі КУНу.
(без теми) - (Анонімно) Expand
(Анонімно) at 2009-07-03 09:51 (UTC) (Посилання)
"Він є кат, як би хто над ним не працював. У Святому Письмі написано, що демон прийде в обличчі дуже гарному."

Смішно! :))) Зничайний безмозкий сектант...

І факт хуліганства, лишається фактом хуліганства, якою б його ідєологією не наповнювати. Зламати ідол ката = зломати скамійку в парку.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 10:33 (UTC) (Посилання)
З лавкою не можна порівнювати, лавка - то не політика.
vla_sta
[info]vla_sta at 2009-07-03 09:56 (UTC) (Посилання)
1.пропіарив..
2.Відмічу що дядечко спокійний та ідейний..Він впевен у своії правоті незважаючи нінащо..
3.Я якось спокійно до тих пам2ятників відношусь,вважаю,що є більш болючі та нагальні проблеми..
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 10:04 (UTC) (Посилання)
1. Дякую.
2. Так, такий він і є. Спокійний, переконаний і шебутний водночас :)
3. Це, якщо глобально, не проблема пам’ятника, а проблема влади - "хто у домі хазяїн".
aurfin76
[info]aurfin76 at 2009-07-03 10:22 (UTC) (Посилання)
Я вчора думав якісь підлітки "похвулюганлі". Казали - "хлопці". Але ж ні - дорослий адже мужик! Чи в дитинстві не награвся? (Чому не запитали за дитинство? ;-))

>>>>
- В майбутньому що плануєте робити?
- Поки що таких особливих планів нема. Я чекаю суду.

ноу комментс
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 10:27 (UTC) (Посилання)
А що він ще може сказати? Може, ще адреси і час назвати? :)
Людина смілива, але дуже обережна.
polar_bird
[info]polar_bird at 2009-07-03 10:36 (UTC) (Посилання)
було б непогано звернути увагу на співробітників згаданого відділку на Прорізній.
skorkin_k
[info]skorkin_k at 2009-07-03 10:44 (UTC) (Посилання)
Более того начинать надо с них, а не с Ленина
(без теми) - (Анонімно) Expand
(Анонімно) at 2009-07-03 12:57 (UTC) (Посилання)
Капитан очевидность как-бы говорит: судя по юзерпику у жж-юзера cherkashin_s не только есть хуй, из которого он состоит ничуть не полностью, но и неплохо получается этот самый хуй отсасывать у самого себя, нам остается только пожелать ему приятного аппппетиттта
[info]cherkashin_s at 2009-07-03 15:32 (UTC) (Посилання)
Господа! Вы так дружно озаботились моим хуем, что я уже стал совсем плохо думать об украинских националистах. Либо у вас его нет либо проблема с его использованием либо вы все педерасты.
Женитесь, господа, или заведите себе девушку и проблема (но не хуй) сама отпадёт. :) А размахивая кувалдой озабоченность не купируешь.
Zl
[info]andriyko at 2009-07-03 13:39 (UTC) (Посилання)

Пам'ятник-кат

- А яке твоє особисте ставлення до цього пам’ятника? Багато хто вважає його витвором мистецтва…

- У мене все дуже просто. Для мене він не є ніяким витвором, нічого надзвичайного я у ньому не бачу. Він є кат, як би хто над ним не працював. У Святому Письмі написано, що демон прийде в обличчі дуже гарному. Тому, навіть якщо він гарний, цей Ленін, він все одно демон, і його треба знищувати
.


Все - як і слід було очікувати. Проста система поглядів простої печерної людини: камінний господар та прикладний екзорцизм. І це таких люди сповна розуму ставлять за приклад і співають їм осанну,
magdalena_kiew
[info]magdalena_kiew at 2009-07-03 13:43 (UTC) (Посилання)

Re: Пам'ятник-кат

Прикладний екзорцизм - це треба взяти на озброєння! :)))
MOLOTOV. TOMORROW BELONGS TO ME
[info]comrade_molotov at 2009-07-03 13:43 (UTC) (Посилання)
я одне не розумію чого тут москалі так пригають? адже пошкоджений памятник комуністичний а не російський... пригати б мали китайці чи північна корея...

москальське дебільне воно і є дебільне
Тимченко
[info]tum4ehko at 2009-07-03 14:10 (UTC) (Посилання)
Просто диву даєшся, які всі обізнані і свідомі: написати в коментах пару матюків, обізвати когось дибілом, злити все на дитячі пустощі і сказати, що замість руйнування пам'ятника є важливіші речі. Та звісно є! Безперечно! Чи йдеться про комент на інший пост? Не забувайте, люди добрі, що боротьба ведеться як прихована, так і відкрита. Хтось добивається результатів законним шляхом, але коли такі методи не діють, нічого іншого не лишається, як брати кувалду в руки. І саме та невелика кількість людей, на яких так наголошує cherkashin_s, здатні до радикальних дій. Микола довів всім, що слова на вітер він не розкидає.
Est
[info]est_ at 2009-07-03 14:25 (UTC) (Посилання)
так, хлопець адекватний, молодець
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-04 22:29 (UTC) (Посилання)
Спокійний такий... Тільки під час інтерв’ю, майже одразу після звільнення, був дуже втомлений, і це відчувається у тексті.
Афрік Дiмон, плємяшъ пєвца Афрік Сімона
[info]afric_dymon at 2009-07-03 14:28 (UTC) (Посилання)
пiсля прочитання статтi - ще бiльше впевнений у тому, що МВС треба розганяти за грузинським зразком, це просто пизд@ць, коли в Украiнi украiнця "укрАiнская" мiлiцiя називае хохлом, повбивавби.
(Анонімно) at 2009-07-03 20:01 (UTC) (Посилання)
МВС це більш ніж злочинне угрупування. Це продовження царської охранки, НК, ГПУ, НКВС, КДБ. Ці всі організації і їх колишні і сьогодняшні члени є злочинцями проти людства. Українці знали це завжди але вже і весь Світ вже це визнає. Колишні навчають молодих і цей ланцюг все тягнеться і тягнеться. Були надії що Луценко якось перелама ці традиції але він тільки хвалить мєнтів бо сам має ті самі корені.
chumacky_shlyah
[info]chumacky_shlyah at 2009-07-03 14:29 (UTC) (Посилання)
Хай Бог милує! Нова хвиля істерики!
Оце українці, тьху!
Попередження було? Було! Заяви були? Були! Законним шляхом вийшло? Не вийшло! Розбили морду - і правильно зробили. Моя родина - кияни корінні. Лєніна бачили з дитинства, але плакать за ним не збираємось, най він хоч з цельного куска амєтіста був би.
Якщо людям пофіг на мої почуття, то мені тричі пофіг на їхні почуття, пов'язані з цим пам'ятником.
Zl
[info]andriyko at 2009-07-03 17:22 (UTC) (Посилання)
Вибачте, а можна приклади спроб вирішення "проблеми" законним шляхом? І як ви взагалі бачите цей законний шлях?
vseslavd
[info]vseslavd at 2009-07-03 15:24 (UTC) (Посилання)
Подивитесь на його обличчя. Він божевільний. Йому треба до лікаря, а не в ментуру. Чи разом по єбалу настучати кувалдою.
(Анонімно) at 2009-07-03 16:45 (UTC) (Посилання)
А отримати кувалдою по єбалу ти не хотів, рижий підар ? Думаю, що лікар тобі скоро буде потрібен.
з.і. риже бидло гірше підараста.
(без теми) - (Анонімно) Expand
Беленький Марьян
[info]belenky at 2009-07-03 15:46 (UTC) (Посилання)
А ви уявіть сьогодні пам'тника Гітлеру у центрі Берліну. Як усі кажуть - не треба його руйнувати, бо це історична пам'ятка. А того. хто спокуситься на того пам'ятника забирають мєнти и судять.
Вище шапки тільки небо
[info]higher_caps at 2009-07-03 17:01 (UTC) (Посилання)

А ви уявіть сьогодні пам'тника Гітлеру у центрі Берлін

до речі, персонально товаришу гітлеру вирок на суді був?
бажано перевірити по повному виданню
(Анонімно) at 2009-07-03 17:04 (UTC) (Посилання)
Ще у первобутно-общiнну пору дiкарi ставили для себе кам'яних болванiв, а iншi дiкарi ix розбивали. То ж саме зробили у Киiвi. Знишувати треба живих - саме тiх, к о м у ставлять пам'ятники( та разом - тiх, х т о iх ставить).Що змiнеться у вас якщо знесуть усi пам'ятники Ленiну? Як же ви глупi, хлопцi !!!
Левко iздаля.
Олег
[info]aryanua at 2009-07-04 13:11 (UTC) (Посилання)

Воно то так, але

Ви праві в тому, що потрібно боротися за сьогоднішнє і за майбутнє, однак нічого поганого немає й у викоріненні ідолів минулого які знищували наш нарід.

Людей у нас багато - хтось рухається вперед, а хтось хоче підчистити минуле - і це добре. Головне це щоб кожен робив свою справу а не казав ааа вони фігнею займаються тож і я буду. Те що для одного фігня для іншого справа життя.
(Анонімно) at 2009-07-03 17:07 (UTC) (Посилання)

Пам'ятники Ленiну

Ще у первобутно-общiнну пору дiкарi ставили для себе кам'яних болванiв, а iншi дiкарi ix розбивали. То ж саме зробили у Киiвi. Знишувати треба живих - саме тiх, к о м у ставлять пам'ятники( та разом - тiх, х т о iх ставить).Що змiнеться у вас якщо знесуть усi пам'ятники Ленiну? Кремль вам нiколи не разрушити...Якi ж ви глупi, хлопцi !!! Левко, iздаля.
Націоналіст
[info]nationalist_1 at 2009-07-03 18:06 (UTC) (Посилання)
У мене кадик у горлі, а серце сповнене ненависті і гніву, коли читаю, що ті менти говорили...
Zl
[info]andriyko at 2009-07-03 18:33 (UTC) (Посилання)
Вибачте, ви чоловічої статі?
Олексій
[info]someone_ua at 2009-07-03 18:42 (UTC) (Посилання)
А чого пан ще очікував від ментів? Лакейского ставлення? "Чєго ізволітє"? ))) Хай радіє що не били.

А взагалі "боротися" з давно мертвими ворогами це так легко і весело. Напевно відчуваєш себе героєм, як дон Кіхот. ))
Націоналіст
[info]nationalist_1 at 2009-07-03 20:28 (UTC) (Посилання)
Ви певно не знаєте, що таке моральний пресинг. І взагалі, для націоналіста образа на національному ґрунті набагато гірша за побиття.
kerbasi
[info]kerbasi at 2009-07-03 19:27 (UTC) (Посилання)
"Президента лаяли останніми словами",

Я також так званого президента лаю останніми словами.

Ось результат його правління, що дотепер якісь покидьки у цивільному ходять по міліційному відділку і українців хохлами називають та погрожують. І не у Севастополі чи Донецьку, а у Києві!

А це тим, кому різниці між Януковичем та Тимошенко нема або Янукович навіть кращий:

«за півроку чекайте, бандерівці кляті, хохли нещасні, за півроку Янукович прийде, ми вас усіх будемо до стінки ставити!»

Ті потвори на відміну від різних розумників, не помиляються, куди і звідки дме вітер.
Олег
[info]aryanua at 2009-07-04 13:12 (UTC) (Посилання)

+

+1
Jan Cibulya
[info]onion_juice at 2009-07-03 19:54 (UTC) (Посилання)
клоунство! "Президента лаяли"! ужас какой!
и три пальчика поднял - Тягныбоковский пиар. подогревают быдло к выборам
(Анонімно) at 2009-07-03 20:09 (UTC) (Посилання)
Справа у тому ,хлопчик, що "подогрєвать" це треба тебе. А українці будуть підтримувать на виборах українців, а не "людєй нє опрєдєленной національності". І агітувати чи підогрівати не має ніякого сенсу бо це поклик крові.А українців в Україні дуже багато. Більш ніж будь де. Тому вп*єть матимите облизня.
Моліться що це був не Тягнибок.
promonaut
[info]promonaut at 2009-07-03 20:59 (UTC) (Посилання)
Мені він чимось близький.
Вчора подумав, що таким як я нічого не залишається, як піти слідом...
Вище шапки тільки небо
[info]higher_caps at 2009-07-03 23:24 (UTC) (Посилання)

нічого не залишається, як піти слідом...

а как же памятнік национального значєнія?!
Hector
[info]hector_lv at 2009-07-03 21:35 (UTC) (Посилання)
Жидо-комуняки рано чи пізно і так згнояться?)

http://hector-lv.livejournal.com/6204.html

sotnyk
[info]sotnyk at 2009-07-03 21:42 (UTC) (Посилання)
Непогано б СБУ поцікавитися "укрАїнськими" ментами у віддділку на Прорізній. Гадаю, Микола їх у обличчя запам'ятав.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-04 22:42 (UTC) (Посилання)
Не думаю, що вони тим займатимуться.
хроносинкластический пёс"
[info]kosmopes at 2009-07-04 09:42 (UTC) (Посилання)
Недавно посмотрел "Голод-33". Появилось огромное желание перевести фильм на русский и разместить в сети (хотя бы отрывки), чтобы друзья-русские перестали закрывать глаза на голодомор. Следовало бы и фильмы про Нахтигаль и Галичину переводить. У россиян в СМИ полная дезинформация, они готовы сталинизм восстанавливать, что опасно для соседей.
Олег
[info]aryanua at 2009-07-04 13:14 (UTC) (Посилання)

Дайте лінк

Може до своєї колекції скачаю ...
(без теми) - (Анонімно) Expand
Previous Entry  Next Entry