Home
листопад 2009   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
З фотіком

Пошкоджено пам’ятник Леніну, що біля Бесарабки

Posted on 2009.06.30 at 06:07
Tags: , , , , ,


Сьогодні, 30 червня, у день народження головнокомандувача УПА Романа Шухевича, о 4:20 ранку, невідомі націоналісти (скажу по секрету, що це був КУНівець Микола Коханівський з товаришами :) серйозно пошкодили пам’ятник Леніну, що біля Бесарабки.
Вони залізли нагору по драбині, кувалдою потрощили Іллічу обличчя і відбили руку. Усіх забрали в міліцію. Зараз (13:00) вони у Шевченківському РОВД. Начальник Київської міліції Ярема казав колегам-журналістам, що, на його думку, "справа не буде довгою".

З одного боку, це таки вандалізм. Саме цей Ленін - не звичайний кам’яний ідол, а твір відомого скульптора, занесений у міжнародний каталог ЮНЕСКО. (UPD: Як виявилось, це помилка, насправді не внесений).
З іншого боку - а що він досі робить у центрі Києва? Його, разом з іншими пам’ятниками радянської епохи, що мають художню або історичну цінність, давно пора було відвезти до музею тоталітаризму. От би й не було подібних ексцесів.
Тепер пам’ятник слід реставрувати. Але вже на новому місці.


http://bilozerska.livejournal.com/149194.html?format=light
http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/149194.html

Comments:


Сторінка 1 з 7
<<[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] >>
stkachuk
[info]stkachuk at 2009-06-30 04:42 (UTC) (Посилання)
Слава Коханівському Миколі !
Він справжній НАЦІОНАЛІСТ !
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-30 04:51 (UTC) (Посилання)
До речі, християнин. Бо серед сучасних націоналістів дуже багато язичників і рідновірів.
(без теми) - (Анонімно) Expand
atytarenko
[info]atytarenko at 2009-06-30 04:44 (UTC) (Посилання)
Яка різниця з польським деревом?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-30 04:50 (UTC) (Посилання)
Дерево - воно живе, і його, як і людину, не можна переслідувати через 60 років за те, що воював не на тому боці, як комусь хотілося.
І на дереві не написано, що воно "Гітлер" :)
(без теми) - (Анонімно) Expand
(без теми) - (Анонімно) Expand
kerbasi
[info]kerbasi at 2009-06-30 04:57 (UTC) (Посилання)
На мою думку, краще було б організувати постійні пікети пред державними органами з вимогами прибрати кам"яних потвор з наших вулиць. Тільки пікети справжні, щоб держслужбовці через чорні ходи та вікна ходили. Революцію треба роздмухувати, а не вдаватися до дій, котрі нагадують дрібне бешкетування.

Втім, в нашій деморалізованій країні і такий вчинок - також не погано.
Орест Субтельний
[info]bonya_ua at 2009-06-30 11:00 (UTC) (Посилання)
гаааа)))))))))
Хутко зник
[info]andriy69 at 2009-06-30 05:32 (UTC) (Посилання)
Може хоч тепер його знімуть. Хоча сумніваюся.Ще наша влада з комсомольского минулого не виросла.
a_ingwar
[info]a_ingwar at 2009-06-30 10:07 (UTC) (Посилання)
Та знімуть! Що такий виродок тепер буде стояти і всіх смішити?
sotnyk
[info]sotnyk at 2009-06-30 05:34 (UTC) (Посилання)
Давно пора зробити музей тоталітаризму та зібрати там усіх косіорів, чубарів, леніних-сталіних... он у скверику Музею радянської окупації, наприклад. Тримай у курсі щодо справи хлопців!
boghdan
[info]boghdan at 2009-06-30 20:21 (UTC) (Посилання)
Grūto Parkas. Справді, це, напевно, є найкращим варіантом вирішення цієї проблеми. Пам'ятники зберігаються та пітримуються у належному стані, і водночас очі не мозолять по містах та селах. Москва, звісно ж, у будь-якому випадку, істеріку підніме, але, як то кажуть, на хворих уваги краще не звертати.
avvocato_oleg
[info]avvocato_oleg at 2009-06-30 05:42 (UTC) (Посилання)

що Ви наробили?

Я теж проти Леніна, і проти пам"ятників тоталітаризму. Проте я проти радикальних методів, оскільки вони не призводять до бажаного результату! Те, що пан Микола зробив - навряд чи допоможе позбутися цього пам"ятника на Бессарабці, навіть навпаки!! Розбитий пам"ятник тепер будуть реставрувати, можливо за кошти тих самих комуністів-пенсіонерів, Миколу-судитимуть або за злісне хуліганство, або за знищення пам"ятки ЮНЕСКО (за що він отримає років 4 або 5 реального строку). Можливо після суду все майно Миколи продадуть і встановлять новий або відреставрований старий пам"ятник В.І.Леніну. То хто переміг тоді?! Комуністи знову будуть на коні!
Треба було подумати спочатку, як це робити, а потім вже робити! Може - провести громадські слухання, може подати на когось до суду, - оскаржити рішення про встановлення пам"ятнику - щозавгодно! Шляхів є багато, просто треба було все прорахувати! Тепер, натомість Леніна з цього місця точно вже ніколи не знімуть найближчі років 50, я Вас запевняю!
MOLOTOV. TOMORROW BELONGS TO ME
[info]comrade_molotov at 2009-06-30 06:05 (UTC) (Посилання)

Re: що Ви наробили?

то тебе 50 років вже ніодна дєвка не зніме

ніхто там нічо реставрувати не буде бо вже то нахуй нікому не потрібно

і москалі не скажуть лишіть леніна в обмін на газ. демонтують скоро.
switluy_spogad
[info]switluy_spogad at 2009-06-30 05:43 (UTC) (Посилання)

Слава Україні!

Героям Слава!
(Анонімно) at 2009-06-30 17:13 (UTC) (Посилання)

Re: Слава Україні!

В даному випадку:
Дебілам Слава
або
Вандалам Слава

ви свині?
Сашко "Фізик"
[info]vacuum1985 at 2009-06-30 05:47 (UTC) (Посилання)
СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!
Каменяр - справжній патріот! Слава йому!
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 07:02 (UTC) (Посилання)
Точно! Франко так і сказав: "Лупайте сю скалу!" :)
(Анонімно) at 2009-06-30 05:49 (UTC) (Посилання)
Давно пора.

Вибачайте що анонімно - не користувач Користувач LiveJournal.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 07:02 (UTC) (Посилання)
Так і я ж кажу.
Сашко "Фізик"
[info]vacuum1985 at 2009-06-30 05:50 (UTC) (Посилання)
чЛенін пав )))
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 07:03 (UTC) (Посилання)
Поки що тільки похитнувся. Але впаде обов’язково.
Hector
[info]hector_lv at 2009-06-30 05:50 (UTC) (Посилання)
Галичина швидше памятник Адольфу біля Бандери поставить, ніж київські консомольці націократії дочекаються.)))
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 07:04 (UTC) (Посилання)
Пам’ятнику Адольфу місце в Берліні, а не на Галичині :)
Казантип Крым
[info]yckazantip at 2009-06-30 05:54 (UTC) (Посилання)
Ого, вас уже Корреспондент рекламирует!
http://korrespondent.net/kyiv/886162
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 07:05 (UTC) (Посилання)
Так, розголос по ЗМІ пішов класний - все, як треба.
avvocato_oleg
[info]avvocato_oleg at 2009-06-30 05:55 (UTC) (Посилання)

шукайте Миколі хорошого адвоката.

Ось витяг з Кримінального Кодексу:
Стаття 298 КК. Знищення, руйнування або пошкодження пам'яток - об'єктів культурної спадщини
1. Умисне незаконне знищення, руйнування або пошкодження
пам'яток - об'єктів культурної спадщини - караються штрафом до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк.
2. Ті самі дії, вчинені щодо пам'яток національного значення, - караються позбавленням волі на строк до п'яти років.
***
Стаття 296 КК. Хуліганство
1. Хуліганство, тобто грубе порушення громадського порядку з
мотивів явної неповаги до суспільства, що супроводжується
особливою зухвалістю чи винятковим цинізмом, - карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до п'яти років.
2. Ті самі дії, вчинені групою осіб, - караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на строк до чотирьох років.
(Анонімно) at 2009-06-30 09:03 (UTC) (Посилання)

Re: шукайте Миколі хорошого адвоката.

Справедливости ради оторвать ему руку и приложить кувалдой по лицу
dellorto
[info]dellorto at 2009-06-30 05:59 (UTC) (Посилання)
да, это конечно нереально круто. только есть вопрос. а что этот г-н коханивский и его други умеют делать кроме как бить молотками по памятникам? что они сами создали?
ПОСЛУШАЙ , ДЯДЯ !
[info]gebelssss at 2009-06-30 06:05 (UTC) (Посилання)
думаю, что могут копать и могут не копать.
[info]mr_alexandr at 2009-06-30 06:00 (UTC) (Посилання)
Потерпите до выборов, свидомые. А там вам коммуняки с донецкими глотки поперерезают. А мы, коренные киевляне, им поможем. Привет шухевичу.
Daeman Uhr
[info]daemanuhr at 2009-06-30 07:09 (UTC) (Посилання)
Лапоть, ты сперва бриться начни, а потом уже будешь коммунякам с донецкими помогать "утки" выносить.
Кагеной киевгянин мля, привет Моше бен Я‘акову
(без теми) - (Анонімно) Expand
ПОСЛУШАЙ , ДЯДЯ !
[info]gebelssss at 2009-06-30 06:02 (UTC) (Посилання)

тикать пора

за вами уже выехали
MOLOTOV. TOMORROW BELONGS TO ME
[info]comrade_molotov at 2009-06-30 06:06 (UTC) (Посилання)
в шо будеш тикати? хуйом в двері?
Казантип Крым
[info]yckazantip at 2009-06-30 06:05 (UTC) (Посилання)
Запостил вашу тему http://yckazantip.livejournal.com/32320.html
Не возражаете?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 07:14 (UTC) (Посилання)
Звичайно, ні! Чим більше розголос, тим краще.
(Перепрошую, що відповідаю лише зараз - стільки коментарів, що просто потопаю в них, а хочеться відповісти усім).
Bravo
[info]bravolive at 2009-06-30 06:05 (UTC) (Посилання)
интересно, этим идиотам на душе полегчало? :)
понаехали, нацики хреновы. разници-то между коммуняками и укр нациками нет. просто идеология отличается. а так, фанатики все одинаковы.
задорнов правильно сказал, что нужно памятники делать с головами, которые в случае смены власти, можно будет поменять на другие.
подскажите, а где можно посмотреть фото этого дебила мыколы коханивського. уверен - там фанатик еще тот :)
а кого вместо ленина? опять какого-то политика "хероя"? лучше бы скульптуру или еще че-нибудь...
Казантип Крым
[info]yckazantip at 2009-06-30 06:07 (UTC) (Посилання)
Задорнов не оригинален, так в Римской Империи делали.
Krokodilas
[info]krokodilas at 2009-06-30 06:06 (UTC) (Посилання)
Иск въебашат вашему Мыколе, мама не горюй... :)
barabas_open
[info]barabas_open at 2009-06-30 06:06 (UTC) (Посилання)

Тепер пам’ятник слід реставрувати

Граніт не реставрується.
MOLOTOV. TOMORROW BELONGS TO ME
[info]comrade_molotov at 2009-06-30 06:09 (UTC) (Посилання)

Re: Тепер пам’ятник слід реставрувати

зроблять памятник - "ленін прямо з мовзолея"
[info]egoritch at 2009-06-30 06:14 (UTC) (Посилання)

Надеюсь, посадят.

Сабж. Хотя, слабо верится. Назовут "борцом с тоталитаризмом" или ещё как красиво... обычных жлобов-вандалов.
Zagadka1
[info]zagadka1 at 2009-06-30 06:38 (UTC) (Посилання)

Re: Надеюсь, посадят.

да-да, точно.
жлобство и низкая выходка на уровне детс кого сада.
пуксть хоть не посадят - но ментовским дубиналом надеюсь воспитают как следует.
идиотизм какой.
playschner
[info]playschner at 2009-06-30 06:14 (UTC) (Посилання)
Кохать Коханивського вашего будут по полной программе. А там - и остальную гопоту переловим. Мутанты.
(Анонімно) at 2009-06-30 10:51 (UTC) (Посилання)
А ти зроби щось.. А потім кажи.
(Анонімно) at 2009-06-30 06:15 (UTC) (Посилання)

ОГО!

Просто супер! Держитесь! Ленин это ЗЛО! Очень надеюсь что его снимут...
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-07-03 07:30 (UTC) (Посилання)

Re: ОГО!

Тепер знімуть - під приводом реставрації, це вже відомо.
atytarenko
[info]atytarenko at 2009-06-30 06:16 (UTC) (Посилання)
Олено, от почитайте реакцію. Це по-свіжому, жива реакція українських виборців.
"Бригади" ще не підключились. Їм ще треба інструкції отримати, і все погодити. Візьме 1-2 години. Потому буде одноманітний бруд з двох сторін.
Бачите, що він наробив?
MOLOTOV. TOMORROW BELONGS TO ME
[info]comrade_molotov at 2009-06-30 06:22 (UTC) (Посилання)

- що ж ти накоїв, плакала оксана
= ти хвилюйся мила, все буде добре, відповів андрій

ггг
(без теми) - (Анонімно) Expand
Больше Быть чем казаться
[info]yarosvet_13 at 2009-06-30 06:20 (UTC) (Посилання)
Очень хорошо!
salvadali
[info]salvadali at 2009-06-30 11:39 (UTC) (Посилання)
Хорошо будет, когда этим нацикам точно также кувалдой по мордам пройдутся
(без теми) - (Анонімно) Expand
Ленин гудбай - (Анонімно) Expand
Previous Entry  Next Entry