Ви дивитеся журнал [info]bilozerska

травень 2012   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
На Покрову-2006

За кого тепер голосувати??

Posted on 2009.06.08 at 12:13
Tags: , , ,

От стілечки не вистачило, щоб домовитись

(По-русски читать тут)
Сиджу і думаю, за кого голосуватиму на президентських.
Янукович таки кинув Юлю. Вирішив: навіщо йому вступати у злочинну змову і провокувати Ющенка на силовий варіант, якщо він має шанс чесно і законно перемогти на виборах.
Якщо так і станеться – він особисто поквитається за всі оті наші "крадені шапки" і "наколоті апельсини", а Україні буде велика ганьба.
Юля значно менше впевнена у своїй перемозі. Інакше навіщо їй було бруднитися об Януковича? Вона значно розумніша і хитріша за нього, але це їй вже мало що дає: усі з власного і чужого досвіду знають: якщо Юля щось обіцяє – кине.

Що вони не домовились – з одного боку, краще. Об’єднавшись, вони все одно лишилися б ворогами, і повторилася б історія 5-річної давнини, коли проти Кучми об’єдналися жук і жаба – нічого спільного, крім ненависті до Кучми. Скинули його – і миттєво перегризлися між собою, ледь державу не згубили.
Не можна об’єднуватись проти когось (у даному випадку Ющенка), треба об’єднуватися за щось.
Тепер зрозуміло, чому Путін підтримав Юлю. Коаліція і зміни до Конституції, яких вона домагалася, призвели б до силового протистояння в Україні – спочатку з Президентом, а в разі перемоги над ним – між суб’єктами коаліції. Бо зупинитися на цьому шляху, як ми знаємо з вітчизняної практики, дуже важко. Якби переміг Ющенко – він автоматично став би «нелегітимним диктатором». Всі ці сценарії - це остаточна дискредитація нашої держави і можливість для зовнішнього втручання.

З іншого боку, якщо вони такі законослухняні, у Ющенка не буде приводу розігнати їх і ввести пряме президентське. А чесно перемогти на виборах він не може. Народ ще не звик, коли йому кажуть правду, ще й використовуючи при цьому слова типу «акцепт».
Отже, схоже, що на вибори виходять два реальних кандидати: Тимошенко і Янукович. Решта – технічні. І за кого мені голосувати? Я ж принципово завжди обираю менше зло і не голосую «проти всіх» і за непрохідних кандидатів.
Невже доведеться за Янека голосувати?!

http://bilozerska.livejournal.com/144601.html?format=light
http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/144601.html

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
Sanya
[info]oleksandr at 2009-06-08 09:36 (UTC) (Посилання)
Мені здається, причиною для цих переговорів про об"єднання є страх перед кундерсюрпризом Яценюком, який має шанси пройти в 2-й тур і тоді вже точно переможе. У Яника страх менший, бо рейтинг вищий, от він і відмовився. А голосувати нема за кого.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-08 09:46 (UTC) (Посилання)
Я вважаю Яценюка технічним. Невже наш народ буде за такого "ботаніка" голосувати??
Хтось буде, звичайно, бо він "нове обличчя", не замазаний начебто, але більше, ніж Янукович і Тимошенко, він не набере.
RO
[info]if_ro at 2009-06-08 09:46 (UTC) (Посилання)
не факт, шо в другий тур не пройде Яценюк. шо не краще, але ці вже остаточно спалені, а в того ше 5% неторканого лишилось ніби. така утопія
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-08 10:12 (UTC) (Посилання)
Якщо пройде у другий тур, голосуватиму за нього.
(А в першому - за Ющенка, якщо балотуватиметься).

Яценюк-президент, скоріше за все, провадив би політику Кучми - і нашим, і вашим. Лавірував би між Москвою і Заходом.
vla_sta
[info]vla_sta at 2009-06-08 09:55 (UTC) (Посилання)
Мабуть таки за "непрохідного"..
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-08 10:10 (UTC) (Посилання)
А я вважаю це втраченим голосом. Якщо все одно пройде інший - краще ж голосувати так, щоб пройшов хоч не найгірший з варіантів...
Хоча я чесно не знаю, хто гірший - Янек чи Юля.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-08 10:09 (UTC) (Посилання)
Він мені нагадав одного американського кандидата у президенти, який сфотографувався для передвиборчого плакату абсолютно голий, прикривши причинне місце циліндром. І підпис: "Більше я від вас нічого не приховую" :))
Але ж він не пройшов!
От і я не голосую за технічних кандидатів :)
nikolauskass
[info]nikolauskass at 2009-06-08 10:17 (UTC) (Посилання)
Якщо обирати між григян і яником - то мабуть краще вже яник((. Сам собі не повірив би 5 років тому.
Але швидше за все при таких розкладах - проголосую про всіх. Мій голос - що хочу те і роблю. Це в другому турі, а в першому - за "непрохідного" кандидата.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-08 10:50 (UTC) (Посилання)
Я в першому теж за непрохідного. І теж схиляюся до думки, що краще вже Янек, ніж Юля.
sokil_na
[info]sokil_na at 2009-06-08 10:17 (UTC) (Посилання)
Для мене, наприкляд, всі вони - пройдений етап, всі дискредитували себе як антинародні сили. Тому мені дуже шкода, що ширка не відбулася - вона б відкрила очі більшості населення, що юля така ж продажна антинародна зараза(перепрошую за нецензурщину - дуже не люблю її) як і яник.
З приводу непрохідних, то голосувати за менеше зло це як вибирати різні сорти лайна - одне трохи гірше, інше краще, але лайно є лайно. На виборах не можу піти проти принципів і голосуватиму за Тягнибока
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-08 10:53 (UTC) (Посилання)
Якщо я не можу зробити так, щоб лайна не було взагалі, краще хай буде менше лайно.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
[info]drakkish at 2009-06-08 10:53 (UTC) (Посилання)

А мне из всех ваших больше всего нравится Юля

А мне из всех ваших больше всего нравится Юля, как самый красивый кандидат :)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-08 10:54 (UTC) (Посилання)

Re: А мне из всех ваших больше всего нравится Юля

Дійсно дуже красива, енергійна, розумна і талановита.
Але брехлива, як диявол, і не рахується ні з чим.
(Анонімно) at 2009-06-08 12:42 (UTC) (Посилання)

За кого голосовать?

За любого, способного победить ПРИБЮТ. Если это окажется Яценюк, то за Яценюка. Изначально я бы тоже за Ющенко голосовал. Но не в ущерб победе над ПРИБЮТом.
А на счет того, что есть только 2 кандидата - знаете, в Германии в 1933 тоже предлагали выбирать между Гитлером и Тельманом. Хотя было с десяток других кандидатов, их даже не рассматривали вполне вменяемые вроде люди.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 09:39 (UTC) (Посилання)

Re: За кого голосовать?

Коли держава у критичній ситуації, як тоді Німеччина, нікому нафіг не потрібні "вменяемые люди". Тому що потрібен подвиг, щоб її витягти.
Артём Скоропадский
[info]listopadsky at 2009-06-08 14:28 (UTC) (Посилання)
я бы за ющенко голосовал.
konstantin_ua
[info]konstantin_ua at 2009-06-08 21:53 (UTC) (Посилання)
Я теж буду голосувати тільки за Віктора Ющенкаю Або за В"ячеслава Кириленка :)
dmytro_prykhno
[info]dmytro_prykhno at 2009-06-08 14:39 (UTC) (Посилання)
Мені здається, що причина того, що Янукович прокинув Юлю не в рейтингах і не в бажанні влади. А, скоріше, в тому, що він, нарешті, грюкнув кулаком і показав хто в регіонах головний. І що буде все не так, як патякатимуть ахметов-колесников-клюєв, а як вирішить Янукович. Як вирішить той, чий номер був 1-й в списку ПР у ВР.
І досить символічно, що зробив він це в в велике свято. Ніби нерви здали і він вирішив поступати по совісті.
Тепер стосовно претендентів. Їх 4,- Тигіпко, Тимошенко, Янукович та Яценюк. Цим вчинком Янукович підняв свій рейтинг за рахунок того, що зменшив апатію на сході. Де все ще бажають реваншу. І де вважають можливість створення ширки зрадою. Цим самим Янукович опустив рейтинг Тиошенко. Бо вона була згодна на коаліцію. Цим самим він збільшив апатію на заході. Де вже менше голосуватимуть за Тимошенко.Частина з цих людей голосуватиме за Яценюка. А частина не піде на дільниці.

В першому турі я голосуватиму за маловідомого кандидата, що не пройде до 2-го туру. Чому? Бо хочу, щоб його партія була в наступному складі ВР. Чим він мені подобається? Нейтральною геополітичною позицією, розумом та прагненням до авторитаризму.

Особисто я у 2-му турі голосуватиму за Януковича чи Тигіпка. В залежності хто пройде і хто буде проти кого. Чому? Бо Яценюк на посту спікера довів, що він ще не готовий керувати країною. Тимошенко довела, що для неї розвалити економіку,- раз плюнути. Тигіпко при цьому досить вдалий бізнесмен. Янукович вже довів, що може виводити країну з кризи. Так, в цей раз швидко це зробити не вдасться. Але, можливо, ще вдасться не допустити комунікаційний колапс. Можливо, вдасться не продавати ГТС. Чому вдасться? Бо вже в травні аби розрахуватися за газ нам довелося друкувати гроші. І це незважаючи на кредити МВФ, ага. І це в травні, що вже казати про зиму? А ще до зими ми маємо купити газ та заповнити підземні сховища. Цей план вже зірвано. Думаю, фінальним аккордом влади леді Ю може стати саме продаж української ГТС.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 17:41 (UTC) (Посилання)
Розумні думки, але, по-перше, вважаю, ГТС не продасть навіть Юля, по-друге, Тигіпко точно не пройде до 2-го туру.

А Юля - вона спробувала вчинити з Януковичем так само, як свого часу з Ющенком - купити і переманити його людей. Їй це вдалося, але ж Янукович не Ющенко - він Хам!! :)
Erwin Rattenfänger
[info]bf_109e at 2009-06-08 14:44 (UTC) (Посилання)
Нє, перекреслити весь бюлетень і написати: ТА ЗАДОВБАЛИ ВИ ВЖЕ В КОРІНЬ!
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 09:34 (UTC) (Посилання)
От і прийде до влади який-небудь Ктулху :(
dmytro_prykhno
[info]dmytro_prykhno at 2009-06-08 14:50 (UTC) (Посилання)
А чому би я не голосував за Ющенка? Бо при його владі не побудовано жодного мосту, бо при його владі Україна замість того, щоб розвивати своє літакобудування, будувати автодороги аби використати на всі 100% своє географічне положення, Україна стала другою країною після Ізраїлю, що плаче про тяжку долю.
Так, в нашій історії багато сумних сторінок, але, вивчаючи лише їх, і плачучи лише над поразками, ми виховуємо покоління, що не здатне до перемог. Що здатне лише плакати за тяжкою долею. Що здатне бити кулаком по обідньому столу, кричати що треба щось вирішувати, після чого випивати склянку горілки і йти спати. Не таким я хочу бачити наступні покоління українців. Не з рабською психологією власної нездатності до боротьби та перемог.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 17:53 (UTC) (Посилання)
За Ющенка Україна зберегла суверенітет. Для мене цього досить. (При тому, що РФ за цей час посилилася і стала куди агресивнішою, ніж за Кучми).
Щодо плакання над поразками - згодна цілком, сама це ненавиджу. Але розумію, для чого Ющенко це робить. Це ніби перший крок: нас дуже сильно били. Наступний крок - внутрішнє запитання: а хто ж то це робив??!! :)
[info]drink-ta-food.blogspot.com at 2009-06-08 15:15 (UTC) (Посилання)
а я спішить не буду)
почекаю до другого туру
а там побачимо
у мене голос один я його за так не віддам, послухаю що мені за нього пообіцяють
а чи не замислювались ви що можливо саме така холера як юля і потрібна зараз начолі держави? вонаж буде боротися за владу, тож автоматично несприйматиме будьяке обмеження з-за кордону...
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 18:00 (UTC) (Посилання)
Вона аж занадто ні з чим не рахується задля влади. Може почати кров лити. Янукович і Ющенко вже довели, що цього не робитимуть.
Олег
[info]aryanua at 2009-06-08 16:05 (UTC) (Посилання)

Яким чином Янукович кращій?

Яким чином Янукович кращій за Тимошенко? Україні потрібно ще принаймні років п'ять політики розвитку української мови, а Тимошенко ясно, що не буде згортати її. А от Янукович буде. Принаймні в кінотеатрах знову можуть з'явитися фільми з російським аудіюванням - а це великий аргумент на шляху українізації.

А через п'ять років Україна вже буде ближча до націоналістичної влади...
(Анонімно) at 2009-06-08 18:21 (UTC) (Посилання)

Re: Яким чином Янукович кращій?

"Тимошенко ясно, що не буде згортати її".
Згорне ще швидше за Януковича.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
nicholas_urfe
[info]nicholas_urfe at 2009-06-08 16:35 (UTC) (Посилання)
У Януковича против Юли нет шансов. Зря он не согласился на коалицию.

Народ не голосует за Ющенко, не потому что он говорит слово "акцепт", и вообще много говорит, а потому что Ющенко - слабый, безвольный человек, который, в придачу, еще и почти все просрал. Люди не любят лузеров и за них не будут голосовать.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 18:05 (UTC) (Посилання)
Цей "слабкодухий лузер" днями пригрозив Януковичу застосуванням армії в разі, якщо Президента спробують обирати у парламенті. І Янукович не пішов на коаліцію.
Алекс Драйвер
[info]aleks_driver at 2009-06-08 16:52 (UTC) (Посилання)
Я, конечно, всей политситуации украинской в полной мере не знаю, но вот вот суммируя все впечатления - и от интернет-статей, и от российских официальных СМИ, и от Вашего, Алёна, блога (а истина где-то посередине, наверно :) ) - искренне желаю украинцам избрать кого угодно, только не этих троих, которые меняются местами во власти, и хорошо от этого никому не становится, да и не станет.

Кстати, вспоминается изречение Петра Первого. Когда в Польше проходили выборы короля, и Петра спросили, кого бы он хотел видеть главой соседнего государства, Пётр ответил: "А кто своей собственной силой удержится - того и признать".
Есть на Украине такие?.. :)
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 18:09 (UTC) (Посилання)
Касательно Петра - очень правильный подход. Уважают только тех, кто умеет за себя постоять.
Но, кроме вышеперечисленных троих, в Украине нет кандидатов, способных стать Президентом в ближайшие месяцы - хоть честным путем, хоть нечестным. Небольшие шансы выйти во второй тур есть у Яценюка. И все.
Я думаю, во второй тур выйдут Янукович и Тимошенко, и будет рубка.
[info]ex_agata_1 at 2009-06-08 17:53 (UTC) (Посилання)
в розгубленні... а чому не за Ющенка? що з вами там коїться?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 09:28 (UTC) (Посилання)
У першому турі - тільки за Ющенка. Але ж буде ще другий, у який він навряд чи вийде :(
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 09:29 (UTC) (Посилання)
Дякую, подивилася. Навіть не сумніваюся, що хоче нової газової кризи.
(Анонімно) at 2009-06-08 20:20 (UTC) (Посилання)

дожилися

Оленко невже ви провокуєте питання до себе такими розміркуваннями про яйценюка янучару ждюлю? Скільки можна ходити по колу як віслюк за морквою? "Морква" - це хозарсько-жидівське кубло!!!Тільки націоналізм врятує Україну !!! Слава Україні !!!
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 18:13 (UTC) (Посилання)

Re: дожилися

Героям Слава!
Є ще варіант проголосувати за Тягнибока. Але тоді ці голоси пропадуть.
Світлий Спогад
[info]switluy_spogad at 2009-06-09 05:14 (UTC) (Посилання)
за Українця!
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 09:25 (UTC) (Посилання)
В Українця дуже мало шансів вийти у другий тур, бо українці за свого не голосують :(
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
logist88
[info]logist88 at 2009-06-09 05:18 (UTC) (Посилання)
Все правильно, Яник кинув Юльку. Тепер вона в істериці і може наламати уіляких дров. Можливо ПР розколеться і коаліція все таки збудеться.
А кандидат в президент один - Тягнибок, другого не дано.
andy_scott
[info]andy_scott at 2009-06-09 07:32 (UTC) (Посилання)
особисто я ще Гриценку симпатизую
andy_scott
[info]andy_scott at 2009-06-09 07:32 (UTC) (Посилання)
Я ж принципово завжди обираю менше зло і не голосую «проти всіх» і за непрохідних кандидатів

Ведетесь на лохорозвод щодо "непрохідності"? а дарма. Я особисто голосуватиму за того, кому я симпатизую, і мені байдуже, чи його падліттєхнолухі в зомбоящіку називають нібито "непрохідним"
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 09:26 (UTC) (Посилання)
Я не слухаю політтехнологів, я сама дивлюся.
У першому турі голосуватиму за Ющенка. Але у другий він навряд чи вийде. От тоді вже - за менше зло.
(Анонімно) at 2009-06-09 11:03 (UTC) (Посилання)
"Якби переміг Ющенко – він автоматично став би «нелегітимним диктатором». Всі ці сценарії - це остаточна дискредитація нашої держави і можливість для зовнішнього втручання."

В точку, Олено! Для цього вже заздалегідь були заготовані, начебто випадково, воєнні навчання Росії на території Білорусії. Щоб в разі чого до Києва з території Білорусії - рукою подати. Все продумано кремлем було заздалегіть.

"А чесно перемогти на виборах він не може. Народ ще не звик, коли йому кажуть правду, ще й використовуючи при цьому слова типу «акцепт»."

На жаль, це так. Наш народ, 300 років проживаючи в одній казармі з московітами так звик до брехні, що без неї вже не може.

"Невже доведеться за Янека голосувати?!"

Це жарт?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 18:16 (UTC) (Посилання)
"Це жарт?"

Це дуже гіркий жарт :(
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Lychakivsky
[info]lychakivsky at 2009-06-09 12:33 (UTC) (Посилання)
Якщо без емоцій, то є три варіанти:

1. Янукович. Повне аннулювання Майдану, дискредитація всіх українських патріотів, щасливий рик промосковської орди у всіх її проявах, і найгірше - це буде вже незворотньо, бо Янук матиме всі можливості і поміч Кремля для "зачистки поляни". Тобто це просто втрата незалежності і диктатура Кремля.

3. Яценюк. Він не проти України. Але він еталонне ніщо. Керувати ним будуть люди типу Фірташа. Яценюк не захищатиме незалежність, бо по натурі незалежним він не є аж ні разу, а фірташам ця незалежність тим більше не треба.

2. Тимошенко. Все буде продовжуватися приблизно як було. Але Тимошенко завжди грає свою гру, а отже, буде відстоювати незалежність. В теперішніх умовах, цього вже достатньо, бо Кремль відкрито хоче ту незалежність забрати і має багато можливостей.

На жаль, маємо велике замішання серед українців, бо Ющенко занадто довго намагався втопити Тимошенко, і зараз йому легше домовитися з навіть з Януковичем, ніж з нею. І саме Ющенко почав топити Тимошенко, а почати таку усобицю це була зрада України, враховуючи рейтинг Януковича (якого Ющенко чомусь навіть не посадив, і взагалі всіляко мирився). А зараз Ющенко продовжує топити Тимошенко - і використовує для цього свій старий вплив серед патріотів-інтелектуалів. І створюєтьяся керована кимось суспільна думка, що Тимошенко гірша навіть за Януковича. Бо говорити щось за Тимошенко стає соціально небезпечно, адже самі свої відвернуться.

Насправді, Ющенко просто більше боїться приходу до влади Тимошенко, аніж Януковича. А на Україну йому, м'яко кажучи, начхати - якщо судити по справах, а не по деклараціях.

(Анонімно) at 2009-06-09 12:51 (UTC) (Посилання)
"1. Янукович. Повне аннулювання Майдану, дискредитація всіх українських патріотів, щасливий рик промосковської орди у всіх її проявах, і найгірше - це буде вже незворотньо, бо Янук матиме всі можливості і поміч Кремля для "зачистки поляни". Тобто це просто втрата незалежності і диктатура Кремля."

100% згоден!

А от про Тимошенко не можу погодитись. Я бачу, що вона в першу чергу нищить Ющенко і хоче повну владу. Але, як на мене, Янукович - це гірше ніж Тимошенко. Гірше Януковича може бути тільки Вітренко.
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Світлий Спогад
[info]switluy_spogad at 2009-06-09 13:27 (UTC) (Посилання)

побачим хто кого 8-)

побачим хто там в другий тур ще вийде, можливо що вони обоє пролетять фанерами;):))
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
[info]bilozerska at 2009-06-09 18:17 (UTC) (Посилання)

Re: побачим хто кого 8-)

Хотілося б, але не віриться, бо гроші великі :(
(без теми) - (Анонімно) (Розгорнути)
Previous Entry  Next Entry