?

Log in

травень 2017   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Після Савур-могили

І знову про амністію і взагалі про те, що робити з ОРДЛО

Posted on 2017.04.15 at 19:17
Мій крайній пост про донецького бандита, який мріє про повернення ОРДЛО в Україну з амністією для всіх бойовиків, викликав жваву дискусію. Багато хто зі зрозумілих причин проти такої амністії. Хочу ще раз прояснити свою позицію (виключно власну) з цього питання.

1. ЩО ВЗАГАЛІ МОЖНА ЗРОБИТИ З ОРДЛО?
Варіантів небагато, лише три:
а) "відгородитися стіною". Цей варіант не розглядаю взагалі, це наша земля, за яку вже пролито до біса української крові. До того ж, у такому разі вороги рано чи пізно окріпнуть і полізуть далі. Так що я за стіну, але виключно на кордоні з Росією.
б) сидіти на "лінії розмежування" і перестрілюватись з ворогами ще 10 або 20 років,
в) зрештою зайти в ОРДЛО і навести порядок - в ідеалі, без багатотисячних втрат.

2. ЩОБ НАВЕСТИ БУДЬ-ДЕ ПОРЯДОК, ТУДИ СПОЧАТКУ ТРЕБА ЗАЙТИ. Поки не зайдемо - порядку не буде. Обіцянка амністії бойовикам після складання ними зброї - один з дієвих методів пришвидшення повернення територій.

3. Амністія бойовикам ОРДЛО (крім ватажків і явних військових злочинців) потрібна для того, щоб ті з них, хто можуть отримати прощення, складали зброю і здавали своїх ватажків, а ті, кому прощення не світить, втікали до Росії і займалися бандитизмом там, а не тут.

4. БОЙОВИКИ І ПОСОБНИКИ, принаймні, дуже значна їхня кількість, ВЖЕ МОРАЛЬНО ГОТОВІ ДО ТАКОГО РОЗВИТКУ ПОДІЙ. Вони хотіли стати частиною Росії, але Росія їх до себе не взяла, а Україна регулярно навішує їм люлів. Тепер вони хочуть, щоб усе було, "як до війни", а їм за те, що взяли зброю проти своєї держави, нічого не було.
Звичайно, просто під обіцянку амністії вони зброю не складуть, це все має відбуватися в комплексі з ефективними фронтовими діями.

5. В ідеалі, всі колаборанти мають бути суворо покарані за статтею про державну зраду та іншими статтями, під які підпадають скоєні ними злочини.
Але справедливе правосуддя в даному випадку навряд чи можливе, бо:
а) в Україні де-факто відсутня правоохоронна і судова система. Це означає, що спроби зайнятися об'єктивним встановленням міри провини кожного колаборанта призведуть до того, що наші прокурори і судді казково забагатіють на хабарях, а цапами-відбувайлами призначать бомжів, яким не буде чим відкупитися.
б) зрадників і колаборантів дуже багато, на всіх тюрем не вистачить;
в) загальносвітова практика свідчить, що після війни зазвичай оголошується тотальна амністія для всіх учасників бойових дій, крім військових злочинців.

6. АМНІСТІЯ МАЄ ОГОЛОШУВАТИСЬ не по одному бойовику, а ЛИШЕ УСІМ ОДРАЗУ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ВІЙНИ. До кінця війни полонені і ті, що добровільно склали зброю, мають перебувати у таборах для інтернованих (військовополонених у нас немає, бо офіційно нема війни :(, в людських умовах, без катувань.

7. ПІД АМНІСТІЮ МАЮТЬ ПІДПАДАТИ ЛИШЕ ДВА ЗЛОЧИНИ: ЧЛЕНСТВО В НЗФ ТА УЧАСТЬ У БОЙОВИХ ДІЯХ. Якщо про вже амністованого бойовика стане достеменно відомо, що він брав участь у військових злочинах (катуваннях, розстрілах полонених і цивільних тощо), таких людей треба судити як військових злочинців, незважаючи на отриману раніше амністію. Судити публічно, із залученням ЗМІ та міжнародних спостерігачів, щоб такі процеси не ставали способом зведення особистих рахунків.

8. Важливо! Якщо ми не хочемо передати російсько-українську війну нашим дітям і онукам - НІЯКИХ ПОЛІТИЧНИХ ПОСТУПОК! Жодних переговорів із Захарченком і йому подібними. Ніякої "автономії", "федералізації", офіційного "двуязичія". Повірте, найватніша вата дуже легко це переживе. Люди не будуть вмирати за Путіна і власне право ненавидіти "Бєндеру". Людей турбують значно простіші речі: щоб їх не вбили і не посадили, коли є за що. Оцей необхідний мінімум їм можна забезпечити - задля того, щоб зайти.

9. НАЙГОЛОВНІША "ПРОМІЖНА МЕТА" - ПЕРЕВЕСТИ СИТУАЦІЮ У ТАКУ ПЛОЩИНУ, ЩОБ ВАТНУ ПРОБЛЕМУ МОГЛА ВИРІШУВАТИ НЕ АРМІЯ, А СБУ. Тобто - повернення територій під контроль України. А далі - за антиукраїнську пропаганду, за спроби збирати антидержавні мітинги, за триколори і "колорадки" - стаття. Амністія, яку отримує, припустимо, крадій, жодним чином не означає, що він може продовжувати красти. Візьметься за старе - піде в тюрму, причому вже як рецидивіст.

10. ПОВЕРНЕНІ ТЕРИТОРІЇ МАЮТЬ ПРОЙТИ ПРОЦЕДУРУ "РОЗВАТНЕННЯ", за аналогією з денацифікацією у післявоєнній Німеччині. У максимально м'якому варіанті, щоб не почалися проблеми з так званим "цивілізованим світом".
Необхідний мінімум:
- заборона російської, "колорадської" і т.п. символіки у публічних місцях і на публічних заходах;
- заборона антиукраїнської і антидержавної пропаганди, причому має бути чітко визначеним, що саме є антидержавною пропагандою (по суті, це всі ті гасла і заклики, через які почалась війна).
- чиновники, які обіймали "державні" посади за часів "ЛДНР", мають бути позбавлені права обіймати державні посади.
- непроведення в ОРДЛО виборів - краще 10, а в крайньому разі, 5 років.
В ідеалі було б позбавити усіх колаборантів права голосу, щоб в українському парламенті не сиділа вата. Але це не вийде. Навіть засуджені в Україні мають право голосу (хоч мені це і не подобається, бо вони невільні люди і ними легко маніпулює адміністрація виправних закладів). Тому розумна альтернатива - тимчасова відсутність виборів.
- Грамотна просвітницька (не на рівні нинішнього Мінстеця) робота з населенням. Вата головного мозку практично не лікується, але їхні діти мають всі шанси вирости українцями.

Comments:


Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
tabacki
tabacki at 2017-04-15 16:27 (UTC) (Посилання)
вологi мрiї
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2017-04-15 16:31 (UTC) (Посилання)
Бій покаже.
krutyvuss
krutyvuss at 2017-04-15 16:31 (UTC) (Посилання)
Розумно
liubovmilich
liubovmilich at 2017-04-15 16:34 (UTC) (Посилання)
- непроведення в ОРДЛО виборів - краще 10, а в крайньому разі, 5 років.


Всё верно.

И в целом программа идеальна.

сергей миронов
сергей миронов at 2017-04-15 17:47 (UTC) (Посилання)
осталось только победить и тогда - ууух заживут!
katmoor
katmoor at 2017-04-15 16:35 (UTC) (Посилання)
. Обіцянка амністії бойовикам після складання ними зброї -....

вашим обещаниям-грош цена.

чтобы поверить вашим обещаниям нужно быть сказочно тупым лохом.
denmet
denmet at 2017-04-15 17:55 (UTC) (Посилання)
Обещания РФ - совсем другое дело, правда?
сергей миронов
сергей миронов at 2017-04-15 16:50 (UTC) (Посилання)
делят шкуру ещё не убитого медведя, по высказываниям какого-то бандита и провокатора делают далеко идущие выводы, лучше пусть к своему генштабу вопросы задаст - возможно это или нет, а то как то по-детски наивно до крайности.
seviller [wargaming.net] at 2017-04-15 17:00 (UTC) (Посилання)
Алёнушка, лучшая антиватная мера - это поднять экономику страны, выпиздить из власти ворьё, чтобы людям было за что любить Украину. И чтобы людям было что терять в случае угрозы ей. А вы под автоматными стволами пытаетесь навязать любовь к этой голожопой и насквозь коррумпированной стране. От КНДР такой подход не отличается ровным счётом ничем. Такими мерами вы просто наплодите тайных врагов государства, которые будут поддерживать всё, что ему угрожает. В лучшем случае, поддерживать морально. В худшем - станут пособниками врага.

Edited at 2017-04-15 17:04 (UTC)
сергей миронов
сергей миронов at 2017-04-15 17:09 (UTC) (Посилання)
даже коммунисты не способны были поднять жизненный уровень народа советского в союзе сопоставимый с западными странами Европы и штатов, думаю что осколкам советской страны тоже ничего не светит! надо 40 лет водить нас всех по "пустыни" чтобы сменить поколение на совершенно иного взгляда людей, тогда что-то можно будет сделать.
ma535468
ma535468 at 2017-04-15 17:11 (UTC) (Посилання)
то есть вы ожидаете скорую капитуляцию?

то есть Захарченко не имеет смысла капитулировать и договариваться с ним не будут?

А плотницкому есть смысл капитулировать?

сергей миронов
сергей миронов at 2017-04-15 17:16 (UTC) (Посилання)
Глава МИД России Сергей Лавров усомнился в адекватности главы Совета национальной безопасности и обороны Украины Александра Турчинова, заявившего о необходимости украинским военным "продвигаться на восток"

думаю лавров не последний человек в этом мире кто знаком с текущей ситуацией в ДНР и ЛНР.
Константин К
Константин at 2017-04-15 17:15 (UTC) (Посилання)

" Цей варіант не розглядаю взагалі, це наша земля..." (с)

пані Олена , зрозумійте правильно , але це НЕ ВАША земля - ця земля належить (як і до того 20 років належала) тим , хто там керує насправді , а саме - тамтешнім бандитьско-олігархічним кланам .
"Вашого" там нема нічого , більше того - "вашого" і в Україні не має нічого - оскільки ВАША власність це та квартирка , яка є у Вас і ті речі в ній , що Вам належать ...
Вся Україна і все , що в ній є належить невеличкій купці людей , але аж ніяк не народу України ... І доки наші люди цього не зрозуміють - ця "війна-АТО" буде тривати ще 10-20 років ...

Edited at 2017-04-15 17:18 (UTC)
сергей миронов
сергей миронов at 2017-04-15 17:22 (UTC) (Посилання)

Re: " Цей варіант не розглядаю взагалі, це наша земля..." (с

понятие "народ" довольно расплывчато, то что "кучка" что-то там чем то владеет это так же благодаря народу - не было бы народа то и "кучка" не владела бы ничем. тут как говорится любовь с интересом - "кучка" руководит, народ обеспечивает - одного без другого не существует, это взаимно обеспечивающие своё выживание силы.
cyrill_999 at 2017-04-15 18:14 (UTC) (Посилання)
На мій погляд, амністію можна робити тільки для місцевих (з українськими документами), та тільки за умови їх повної капітуляції.
Це зовсім не ідеальний варіант, але всі інші дають значно більше можливостей для неприємних "маневрів" з їхноьго боку.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2017-04-15 18:15 (UTC) (Посилання)
Згодна, я теж про це кажу.
picterman
picterman at 2017-04-15 18:18 (UTC) (Посилання)
Війна йде не за "ордло" а за Україну.
Якщо "мінські угоди" виконуються то на країні можна ставити хрест...
Україна відбудеться як держава тільки тоді коли донбас повернеться на НАШИХ умовах - заборона на вибори на 10 років на всій території яка повстала проти країни, позбавлення громдянських прав всіх хто ходив на референдуми, всіх чиновників та ментів, які приймали участь або нічого не робили, щоб протидіяти ворогу під суд, ахметова та медведчука в першу чергу.
Якщо донбас повертається на "умовах обсє" (кацапії) то краще його відрізати назавжди і забути...

Треба рятувати країну а не "донецький антрацит" (с).
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2017-04-15 20:47 (UTC) (Посилання)
По "мінську" - згодна на 100%.

Щодо решти - теж, в принципі, згодна, бо це справедливо. Але не все, що правильно і справедливо, можна реалізувати.
sgt_deppers
sgt_deppers at 2017-04-15 18:23 (UTC) (Посилання)
10. ПОВЕРНЕНІ ТЕРИТОРІЇ МАЮТЬ ПРОЙТИ ПРОЦЕДУРУ "РОЗВАТНЕННЯ"

А що робити з десятками тисяч вчителів, лікарів, працівників соціальної сфери? Не кажу вже за працівників правоохоронної діяльності. Всіх залишити на місці? Чи замінити? Якщо замінити, то як це зробити? Знайдеться відповідна кількість бажаючих з інших регіонів України?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2017-04-15 20:44 (UTC) (Посилання)
Вчителі і лікарі хай залишаються, але вчителів пильнувати, чому вчать. Ментів, на жаль, доведеться заміняти по максимуму.
sgt_deppers
sgt_deppers at 2017-04-15 18:42 (UTC) (Посилання)
Евгений Юрьев

23 серпня 2014 р. ·

О черни. Что необходимо понять и сделать.

Дорогие мои собеседники. Поскольку мы общаемся пока через текст, а не лично, для меня важно, чтобы вы поняли, что при всей моей экспрессивности, те эпитеты, которые я адресую коллективному Крымнашу, вате, Хаму - не являются эмоциональным, спонтанным актом, вследствие досады или ярости, все они не являются ситуативной лексикой, а суть определения, продуманные и взвешенные. Я стараюсь отвечать за слова...

...В моей сегодняшней позиции и в отношении к вате нет ярости, хотя она была, признаюсь, нет жажды мести и обиды. Есть только слегка усталое понимание, того, что если не хочешь, чтобы после очередного апокалипсиса пропали еще десятилетия жизни, усилий, работы по восстановлению нормальной жизни, придется сделать несколько вещей. Заставить ватников отвечать. По настоящему. Не на уровне слов. Чтобы сформировался рефлекс. Чтобы запомнили, чтобы отбило навсегда у них и у всего их крапивного семени в семи коленах желание безответственно разрушать.
Я не хочу быть автоматическим лохом, вот что. Чтобы я или мои дети опять строили-строили, а отдохнувший хам снова посмотрел бы нагло и презрительно на мой зАмок, хмыкнул через губу и наступил бы на него лапой.
Я безо всякого бодрячества, эпатажа и лукавства говорю о том, что хам неизбежно выйдет из угара и приползет покаянно, глядя прозрачными бесстыдными глазенками. Это кажется фантазией только неопытным по жизни людям. Я говорю это не только для того, чтобы «приподнять крылья» отчаявшемуся ответственному классу. Я уже не раз видел этот сюжет похмельной слезливости, я уже устал от него, он мне противен даже своей простецкой пошлостью и бесстыдным простодушием.
Но я, признаюсь, прихожу в ярость, когда вспоминаю, что неизбежно следует за этим. Когда начинают «прощать». Жалеть, говорить, что «они уже наказаны», что надо не уподобляться, что нельзя становиться драконом, что это социальный расизм и так далее.
При этом прощают всегда по факту опять за мой счет. То есть отпускают побитого зверя, на словах поручившись за него, а когда отдохнувший зверь возвращается и начинает громить мою жизнь, виновато улыбаются и говорят: ну кто бы мог подумать. Мог. Я мог. И подумал. И предложил (предложу) меры, предотвращающие повторение беспредела. И если подписались за хама, то в следующий раз будете за него и отвечать...
sgt_deppers
sgt_deppers at 2017-04-15 18:43 (UTC) (Посилання)
...Удар током, депривация – необходимая дрессировка для хама и его защитников. Попробуйте провести такой эксперимент: выслушав лживые, вымученные извинения криворукого хама-сантехника, расколовшего спьяну дорогую раковину, потребуйте с него денег, компенсацию. Вы сразу увидите, что этот черт не раскаялся, что он так и остался зверьком. Он окрысится. Вот и цена раскаянию. То есть, попросив прощения, по факту он стал еще опаснее, ведь теперь у него есть обида «за унижения». Вы думали, что облагодетельствовали беднягу, пожурив его и напоив чаем на кухне (а это дополнительное унижение, кстати, кипятку, скажет потом хам, он бы и у себя дома попил), а на деле он ничего не понял, и уйдет копить обиду на Америку, Европу, буржуев, умников и масонов-рептилоидов. Нет. Раскаяние проверяется платой. Реальной ответственностью.
Так же точно, предложите сердобольной соседке или рыхлому соседу в очках, которые заступились за накосячившего бедолажку, что, мол, как можно с человека требовать, ведь он НЕ СПЕЦИАЛЬНО, у него сложная судьба и он ИЗВИНИЛСЯ – предложите им - ну заплатите за него, если так болеете за пролетариат. Фаянс ведь разбит.
Реакция прогнозируема?
Пример с раковиной– для милой интеллигенции. Для тех же, кто, как и я, из девяностых, объясню еще проще: вписался если кто за накосячившего лоха или за фармазона, нет вопроса – это упрощает ситуацию, плати за него да и все. Мне же проще. С этого работяжки еще попробуй стряси, у него реально нет ничего, а тут дебелый сытый защитник из образованного класса или из буржуев-хипстеров подвернулся.
Понятно?

Немного конкретики. Чтобы было ясно, что речь не о раковине. Так вот, механизм гражданско-правовой ответственности за антицивилизационные действия и коллаборационизм с деструкторами-популистами (фашисткими вождями и их командой) должен быть понятен вате.
А вата регулируется простыми, понятными страхами, общество ваты, настенных ковров и чайного гриба пропитано копро и некро-мэмами с очень тяжелым запахом, каким-то легким ароматом их не прошибешь.
Чего боится хам, например? Что у него отнимут хату, выгонят на улицу, не дадут возможности устроиться на работу и кормиться. Что его потомство будет деклассировано.
Это не реально, это необоснованно жестоко, для этого нет экономических и правовых, и этических обоснований?
Нет, есть, или будут. Жлоб понимает только жлобство, а одичавший пес – палку. Это бихевиоризм.
И охуевшая бабушка с огромным черно-бурым бантом вместо башки, и ее внуки, больше похожие на пивные полторашки а не на людей, быстро врубятся, что почем, если за определенные действия или бездействия в 2014-2016 годах у нее деприватизируют хату в 2018. В центре Москвы, или Питера. Или Донецка. За которую они НИ КОПЕЙКИ не заплатили, но которая стоит в нормальной рыночной среде миллион денег.
Это справедливо. Ведь она была против частной собственности и макдоналдса, например, она против моего жизненного уклада, она и ее хамы-внуки торпедировали мою жизнь, я много работал, всю жизнь, чтобы сформировать такой уклад, и я ПОКУПАЛ квартиру, например, а они мне мешали, бычили, саботировали, подсевали сначала мусорам-беспредельщикам (так я называю всю эту эфесбешную свору вместе с ссучеными «системными либералами» и жуликами), а теперь уже и фашистам подсевают, в которых превратились эти мусора. И фактически уже сами стали погромщиками. Я несу убытки. Мне потребуется компенсация.
Aleksey Ivanov
Aleksey Ivanov at 2017-04-15 20:14 (UTC) (Посилання)
"4. БОЙОВИКИ І ПОСОБНИКИ, принаймні, дуже значна їхня кількість, ВЖЕ МОРАЛЬНО ГОТОВІ ДО ТАКОГО РОЗВИТКУ ПОДІЙ. "
- Интересно, и откуда ж это такая уверенность? Шо, сами "бойовики" вот прямо так сами и говорят правосекам про свою моральбную готовность капитулировать и счасливо зажить под руководством Порошенки с Гройсманом и Турчиновым да всяких Вятровичей с Поросюбками и прочих мразей и утырков?.. Донбасс поди и прежде взю жизнь мечтал лечь под бандерлогов - а уж теперь-то, после войны и свыше 10 000 убитых бандерлогами гражданских - просто и вовсе мечтает об этом...

Вони хотіли стати частиною Росії, але Росія їх до себе не взяла,

"...а Україна регулярно навішує їм люлів. "
Пардон, а не наоборот? Ничего не путаете с устатку?.. когда это, например, Україна в последний раз "навішувала люлів" вооруженным силам ДНР и ЛНР?.. Помнится, оба "Минска" были связаны именно с тем, что по-крупному навешали Хохловермахту, и западным кураторам нужно было срочно предотвратить его полный разгром и полноценное наступление ополченцев.

Или под "навішує їм люлів" имеется в виду регулярные обстрелы жилого сектора и инфраструктуры?

"Тепер вони хочуть, щоб усе було, "як до війни"
- а то, что творится нынче на территории Украины, подконтрольной киевской хунте, - это разве сильно похоже на "як до війни"?

" а їм за те, що взяли зброю проти своєї держави, нічого не було."
- он-то как раз взяли зброю в защзиту своєї держави против руководимых амерами колаборационистов и нацистов, которые США после проведенного госпереворота в Киеве, посадила в качестве "новой влады".

"Звичайно, просто під обіцянку амністії вони зброю не складуть, це все має відбуватися в комплексі з ефективними фронтовими діями."
- Вот только "з ефективними фронтовими діями" у Хохловермахта и Nazi-гвардии уже три года как-то все не очень получается...

"В ідеалі, всі колаборанти мають бути суворо покарані за статтею про державну зраду та іншими статтями, під які підпадають скоєні ними злочини."
- в ідеалі да - всі колаборанти-правосеки, включая и ваш потешный "пидороздил", мають бути суворо покарані по всей строгости - и за измену родине, и за конретную уголовщину, коей вам и вам подобные уже три года безнаказанно занимаетесь.



Edited at 2017-04-15 20:15 (UTC)
micklecat
micklecat at 2017-04-16 05:51 (UTC) (Посилання)
кацапчик, твои фантазии просто умилительны)
liubovmilich
liubovmilich at 2017-04-15 20:25 (UTC) (Посилання)
Помню, жил старик
в одной из квартир нашей сталинки.

С ним никто не здоровался. Соседи смотрели на него как на пустое место.

...Во время оккупации он устроился в ресторан. Официантом.
Прислуживал немцам.

До смерти ему это помнили.

...Так же будут на виду все сепары.

сергей миронов
сергей миронов at 2017-04-15 20:36 (UTC) (Посилання)
какие вы жестокие
LiveJournal
livejournal at 2017-04-15 22:49 (UTC) (Посилання)

І знову про амністію і взагалі про те, що робити з ОРДЛО

Користувач fightforukraine посилається на ваш запис з І знову про амністію і взагалі про те, що робити з ОРДЛО пишучи: [...] Originally posted by at І знову про амністію і взагалі про те, що робити з ОРДЛО [...]
micklecat
micklecat at 2017-04-16 05:50 (UTC) (Посилання)
Зі всім погоджуся, крім 8 пункту. Це неправильно. Без переговорів нічого не буде. Або переговори, або ліквідація всіх захарченікв у стилі спецоперацій фсб. А у федералізації, власне, нічого поганого немає. Це не відміняє сильної центральної влади (якби вона була).
Sasha Bizyuk
Sasha Bizyuk at 2017-04-16 06:02 (UTC) (Посилання)
блин аж смешно, есть какие то предпосылки для бандеровской победы и амнистии ополченцам??? ополченцы из котлов не вылазят??? точно так же и гитлер делил шкуру не убитого медведя---после победы всех приговорил на вечное рабство. больше похоже на истерию олёны, понимает что победить украинцев донбасса никак---дак тешит себя мыслью про амнистию
micklecat
micklecat at 2017-04-16 06:14 (UTC) (Посилання)
Жыдок, ты забываешь, что против Белого Человека Гитлера ополчилась жыдва со всей планеты. Здесь же так называемая "россия" действует в полной мировой изоляции. Собсно именно кацапстан сейчас в положении Гитлера в конце войны.
Чистые лапы, горячее сердце...  ;-))
kotleopold77 at 2017-04-16 07:10 (UTC) (Посилання)
ЦИТАТА:
"7. ПІД АМНІСТІЮ МАЮТЬ ПІДПАДАТИ ЛИШЕ ДВА ЗЛОЧИНИ: ЧЛЕНСТВО В НЗФ ТА УЧАСТЬ У БОЙОВИХ ДІЯХ."

Интересно, надеется ли участница НВФ Олена Билозерська на амнистию лично для себя? ;-))
katmoor
katmoor at 2017-04-16 07:13 (UTC) (Посилання)
а вообще-то хреновые у вас дела, раз вы за такую жалкую соломинку хватаетесь.

и память у вас короткая

про "вешать будем потом" забыли?
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2017-04-16 07:54 (UTC) (Посилання)
Ви хочете, щоб взагалі жоден українець не допускав стосовно ворогів радикальної риторики?
Не буде так ніколи, у нас війна.

Та навіть якщо припустити, що українців якимсь чином УСІХ змусять писати лише миролюбні речі - все одно буде путінська агентура, яка закликатиме варити живцем російськомовних немовлят - і ваша пропаганда подаватиме це як ОФІЦІЙНУ ПОЗИЦІЮ УКРАЇНСЬКОГО КЕРІВНИЦТВА.

Саме через цей нюанс я не вважаю за потрібне утримуватись від радикальної риторики.
katmoor
katmoor at 2017-04-16 07:20 (UTC) (Посилання)
Тепер вони хочуть, щоб усе було, "як до війни"

нет. так как "до войны" больше быть не должно. и не будет.
сергей миронов
сергей миронов at 2017-04-16 10:25 (UTC) (Посилання)
я бы под сомнение поставил и высказывание про "чтоб всё было как до войны", не, я понимаю что многие гражданские этого хотят, но не думаю что они все настолько глупы что не понимают того что всё что было "до войны" уже назад не вернётся. нужно привыкать им жить в новых условиях, а как там фишка ляжет только в кремле, вашингтоне и брюсселе могут предполагать.
dji12345
dji12345 at 2017-04-16 09:10 (UTC) (Посилання)

Зі святом.

Христос Воскрес!

Edited at 2017-04-17 14:35 (UTC)
LiveJournal
livejournal at 2017-04-16 11:13 (UTC) (Посилання)

всем ХВ

Користувач alterfrendlenta посилається на ваш запис з всем ХВ пишучи: [...] +++Олена Білозерська про те, що робити з ОРДЛО [...]
nikger
nikger at 2017-04-17 12:50 (UTC) (Посилання)
Донецкие тоже могут выкатить полностью аналогичные пункты.

Так как вариант компромисса не рассматривается, так как физически убить несогласных не получается, то результат - ограждение стеной и де-факто отказ от ЛДНР,ОРДЛО (какая разница в названии). Т.е. прозвучал прямой сепаратистский призыв по сути.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2017-04-17 13:13 (UTC) (Посилання)
Неуважно читали.

"а) "відгородитися стіною". Цей варіант не розглядаю взагалі, це наша земля, за яку вже пролито до біса української крові. До того ж, у такому разі вороги рано чи пізно окріпнуть і полізуть далі. Так що я за стіну, але виключно на кордоні з Росією".
сергей миронов
сергей миронов at 2017-04-17 16:01 (UTC) (Посилання)
вы же, олена, общаетесь там с ними по обменам пленных, вот и задайте вопрос про амнистию и сложить оружие, что они вам ответят? а этот у вас лежит, он будет петь то что от него хотят услышать, так же и ваши пленные у них в плену говорят то что хотят услышать там, не нужно доверять таким , нужно задавать вопрос тем у кого оружие и кто сейчас на той стороне, это будет самое правдивое мнение, остальное всё просто враньё, причину я написал выше. это избавит вас от наивных заблуждений и потраченного зря времени на составление плантов по тому как нужно с ними поступать когда всу запустят туда куда сейчас их и на пушечный выстрел не пускают. а давление и ожидание что "сами разбегутся" в следствие этого приведёт к тому что чем сильнее и дольше будете давить, тем больше у них стимулов сопротивляться, да и есть шанс остаться один на один с ними и стоящей за спиной у них Россией, это когда Европа от вас окончательно устанет.
Олена Білозерська (Olena Bilozerska)
bilozerska at 2017-04-17 16:07 (UTC) (Посилання)
Щодо обміну я з ними спілкувалась в минулому, нині давно не спілкуюся.

Цього в лікарні не треба порівнювати з полоненими. Полонені, ув'язнені, затримані - коротше, всі невільні люди - справді кажуть те, що від них вимагають. А цей - не полонений, і ніхто його за язик не тягнув. Він зовсім непогано себе почуває і каже те, що вважає за потрібне.

Стимули ж для спротиву, навпаки, виникають тоді, коли давлять недостатньо сильно :)

Цей в лікарні - далеко не єдине моє джерело на тому боці. Бойовики справді почуваються обдуреними і не розбігаються лише тому, що бояться розправи.
Previous Entry  Next Entry