?

Log in

No account? Create an account
листопад 2017   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Після Савур-могили

Я придумала, що робити з Юлією Самойловою

Posted on 2017.03.19 at 13:15
Я придумала, що робити з Юлією Самойловою - співачкою на інвалідному візку, яку Росія делегувала на конкурс Євробачення, що має відбутися в Україні. Як відомо, у 2015 році Самойлова порушила українське законодавство, виступивши в окупованому Криму, через що їй тепер має бути відмовлено у в'їзді в Україну.

У Росії є багато талановитих співаків і співачок. Очевидно, що Самойлову обрали для участі в конкурсі саме для того, щоб дошкулити нам. Для того, щоб Україна відмовила їй у в'їзді і можна було на цілий світ кричати про "кривавих бандерівців", які знущаються з беззахисної і вродливої дівчини-інваліда. (На Заході цього точно не зрозуміють, бо на наші закони їм чхати, а дівчина в Криму не підносила зеленим чоловічкам боєприпаси, а просто співала для людей - тобто, з їхньої точки зору, не зробила нічого поганого).

Якщо Україна під міжнародним тиском зрештою впустить Самойлову, але її атакуватимуть яйцями чи фарбою "агресивні нацисти" - тим краще для Росії.

Бачу вихід, як нам виплутатись із цієї складної ситуації так, щоб наш міжнародний імідж не постраждав, а постраждав російський.

Українська служба безпеки та інші структури, діючи згідно закону, можуть прийняти тільки одне, єдино можливе рішення: заборонити Самойловій в'їзд в Україну.

Одразу після того, як вони приймуть таке рішення (саме одразу, це важливо, щоб не дати ворогам часу на дії у відповідь), президент своїм особистим рішенням має "помилувати" Самойлову і дозволити їй в'їзд та участь у конкурсі. Причому обов'язково з принизливим формулюванням, що для неї зроблено виняток у зв'язку з її інвалідністю. Ну, так само, як президент може помилувати жінку-злочинця, якщо в неї серйозні проблеми зі здоров'ям і вона проситься до малолітніх діток.

Нам вигідно, щоб Самойлова взяла участь у конкурсі і виступила якомога краще. Зараз поясню, чому. Коли на Євробаченні перемогли Руслана і Джамала, вони на цілий світ стали уособленням України. А Самойлова стане уособленням Росії.
Люди з особливими потребами, які є соціально активними і досягли якихось успіхів, у всіх нормальних людей викликають захоплення і повагу. Але якщо така людина - єдина - представляє свою державу на конкурсі, який давно вже з пісенного став політичним, то її держава на цілий світ асоціюватиметься з інвалідом, колосом на глиняних ногах, який тільки й може, що гарно співати.
Це буде підсвідомий, на рівні асоціацій месідж, але він стане потужним ударом по іміджу "наддержави".

Тепер щодо акцій протесту проти Самойлової. Краще, аби їх взагалі не було. Але оскільки це вільний вибір кожного і заборонити їх не можна, закликаю, якщо такі акції будуть, робити їх без жодної агресії, на рівні тонкого стьобу. UPD. І обов'язково забезпечити їй надійну охорону, щоб російські спецслужби, чого доброго, не вбили її.

P.S. Хто згоден - поширюйте пост, хай президент прочитає :)

Comments:


Сторінка 1 з 3
<<[1] [2] [3] >>
micha1520
micha1520 at 2017-03-19 11:23 (UTC) (Посилання)
Когда Олэночке оторвет ноженьки ни одна свиння не вспомнит, что цэ за гарна дивчина була...
AnatoliGreen
anatoligreen at 2017-03-19 14:06 (UTC) (Посилання)
Той певичке никто ничего не отрывал - она жертва пьяного зачатья!
Все аопросы к тому социуму, что её породил!
xortish
xortish at 2017-03-19 11:34 (UTC) (Посилання)

В Московії приготувались робити шум за будь-якої нашої реакції і будь-яких дій в подальшому. Майже будь-яких. 1. Самойлову слід впустити. Можна просто з посиланням на те що конкурс міжнародний а не український, але варіант від Олени НМД кращій. 2. НІЯКОЇ реакції на на її присутність в Києві. Лише 100% ігнор. Ми не маємо права дати їй виділитись серед 4 десятків учасників. Одним голосом вона не здатна перемогти. Раша-ТВ має лишитись без роботи, а хитрі розрахунки Ернста -лопнути як мильні бульби
mimoprohodil_av
mimoprohodil_av at 2017-03-19 11:40 (UTC) (Посилання)
нихрена у вас не выйдет. снова получите зраду и ганьбу :)))
AnatoliGreen
anatoligreen at 2017-03-19 14:07 (UTC) (Посилання)
А россия санции.
Обмен равноценный!
Наслаждайтесь!
oshein
oshein at 2017-03-19 12:25 (UTC) (Посилання)
Даже если оставить в сторону аморальные пляски на инвалиде, все эти ХПП(в данном случае П-Порошенко) имеют свойство заканчиваться тем что что-то идёт не так.
Поэтому, как бы ни хотелось выслужиться перед ЕС, лучше всего запретить въезд.
De Votee
uadevotee at 2017-03-19 16:19 (UTC) (Посилання)
причем сделать это надо было сразу же как только узнали о ней, чтобы кацы могли подыскать другого инвалида, въездного
LiveJournal
livejournal at 2017-03-19 12:31 (UTC) (Посилання)
Вітаємо! Ваш запис потрапив у Рейтинг топ-25 популярних записів України!
За бажанням детальніше про рейтинги ви можете прочитати у розділі довідки.
Forest1333
forest1333 at 2017-03-19 12:33 (UTC) (Посилання)
Согласен с вами, пани Олена, по части "запретить въезд, а потом помиловать", и не согласен в части "Але якщо така людина - єдина - представляє свою державу на конкурсі, який давно вже з пісенного став політичним, то її держава на цілий світ асоціюватиметься з інвалідом, колосом на глиняних ногах, який тільки й може, що гарно співати." Я вообще не согласен с идеями, когда инвалидов используют, чтобы провести аналогии подобного толка, дескать "страна_нейм - страна-инвалид", когда инвалидность используется для оскорбления. Это только в нашем, постсовковом, простите, представлении обозвать человека инвалидом хороший способ оскорбить. Если эта аналогия будет высказана вслух, в имидже потеряет только Украина, её сочтут отсталой страной того же толка, что и Россия, где инвалидность используют в качестве синонима оскорбления, в то время как весь цивилизованный мир всячески вытравливает подобные аналогии из своей культуры, считая инвалидов равными здоровым людям и прилагая для этого равенства на деле колоссальные усилия.

А вообще я насчёт Самойловой писал уже: посылать её на конкурс было подло. Её послали туда не потому что она хорошо поёт, там был целый ряд других причин, в том числе приведённые вами, но только не голос, он у неё весьма посредственный, в России есть голоса и получше.
AnatoliGreen
anatoligreen at 2017-03-19 14:16 (UTC) (Посилання)
Не очень, но...
Есть...


Константин К
Константин at 2017-03-19 12:44 (UTC) (Посилання)

занадто ліберально , як для "націоналістки"

Держава ,я ка себе поважає (на жаль це не про Україну...) тим і сильна , що чинить по Закону ! Була в Криму з концертами - не пускати в Україну і пофую на кацапське виття з цього приводу і на ліберастичну "громадську думку" Заходу ...
nikger
nikger at 2017-03-19 22:50 (UTC) (Посилання)

Re: занадто ліберально , як для "націоналістки"

А еще, ну если типа по закону, на Украине два действующих президента :)
rengsolo at 2017-03-19 12:45 (UTC) (Посилання)
беда в том, что и этот вариант в рашке учли. она не победит, т.к. плохо поет. и это неисправимо (
А будут кричать, что ее нетолерантно засудили...

Edited at 2017-03-19 12:46 (UTC)
AnatoliGreen
anatoligreen at 2017-03-19 14:09 (UTC) (Посилання)
У неё похоже, даже проблемы с дикцией...
Виталий Шевцов at 2017-03-19 12:52 (UTC) (Посилання)

Какие-же вы все свидомые моральные убожества.Третий год не могу понять из какой клоаки вы все плодитесь.

Обратно в СССР...
backtotheussr at 2017-03-19 13:26 (UTC) (Посилання)
Помилование применяют к осужденным. Самойлова таковой не является.
Так что, Олен, хватит бредить и смешить порядочный народ.
nisruch
nisruch at 2017-03-19 13:30 (UTC) (Посилання)
некровавые небандеровцы.вбыты воно-б и добре,алэ-ж люды нэ поймуть.зробым отак.познущайэмся як тилькы можэм
seviller [wargaming.net] at 2017-03-19 15:13 (UTC) (Посилання)
Это Алёнушкина диалектика такая. С одной стороны, она достаточно зравомыслящий человек, большинство её постов вполне адекватны, как на политическую тематику так и на патриотическую. Но иногда она включает такую махровую вышивату (в самом худшем значении слова), что даже я, хоть и разделяю многие её взгляды, но когда читаю написанное ей в этом образе, то издаю писк енота. Здесь дело даже не в том, что она набрасывает на тему инвалидности, а в том, что она реально считает, что певцы на слегка протухлом попсовом-шоу (если Алёнушка не в курсе, то Евровидение более-менее популярно в странах Скандинавии) воплощают ту страну, за которую выступают. Ниже я вон напейсал, что по её рассуждениям Австрия в глазах мира -- страна бородатых трансух.

зы. Про популярность Евровидения -- в странах ЕС наиболее рейтинговая его часть - это национальные отборы. Собственно же выступления чужих артистов смотрят на порядки меньше народа.

Edited at 2017-03-19 15:19 (UTC)
AnatoliGreen
anatoligreen at 2017-03-19 14:03 (UTC) (Посилання)
***
На Заході цього точно не зрозуміють, бо на наші закони їм чхати, а дівчина в Криму не підносила зеленим чоловічкам боєприпаси, а просто співала для людей - тобто, з їхньої точки зору, не зробила нічого поганого
***

Да, на конкретные законы конкретной страны им плевать.

Но ЗАКОННОСТЬ для них святое!
Какие бы сумасбролдные не были сами законы.

И если Порошенко пойдёт на нарушение ЗАКОННОСТИ, то его посчитают слабовольной тряпкой!
а и вообще, не тот уровень у Президента, чтоб заниматься дешёвой певичкой из какой-то "супердержавки"!

Вот ЕСЛИ БЫ авторитетная ТВОРЧЕСКАЯ ИНТЕЛЛИГЕНЦИЯ Украины написала бы ему ХОДАТАЙСТВО с просьбой впустить её, тогда это было бы другое дело!

Но я сомневаюсь, что украинская творческая интеллигенция наберёт сколь нибудь значимое количество голосов в её пользу!

Но это единственный способ и Президента не очернить, и остаться в глазах Европы В РАМКАХ ЗАКОННОСТИ.
Sasha Bizyuk
Sasha Bizyuk at 2017-03-19 14:04 (UTC) (Посилання)
алёна украинцы будут очень рады видеть самойлову в киеве, а мнение кучки бандеро-инфицированных---это далеко не мнение подавляющего большинства украинцев
AnatoliGreen
anatoligreen at 2017-03-19 14:12 (UTC) (Посилання)
Сейчас "бандеро-инфичированная" вся планета.
И тебе придётся это признать, или заставят!
J. Petrova
J. Petrova at 2017-03-19 14:11 (UTC) (Посилання)
але він стане потужним ударом по іміджу "наддержави".//

а спортсмены на параолимпиаде с кем ассоциируются?
подобные предложения рассчитаны только на соответствующую аудиторию


Edited at 2017-03-19 15:09 (UTC)
Previous Entry  Next Entry